Saturday 26 July 2014

تحول وضعیت درعراق ادامه دارد، علیرغم همه کارشکنیهای حامیان نوری المالکی!!


   تحول وضعیت درعراق ادامه دارد، علیرغم همه کارشکنیهای حامیان نوری المالکی!!


aragh_farar
اين تلويزيون در خبر ديگري گفت: پرسنل لشگر 12 به‌صورت جمعي از پادگان الورار در رمادي كه مقر آنها بود فرار كردند. 
به گزارش تلويزيون العربيه الحدث شيخ رافع الرفاعي مفتي ديار عراق در مصاحبه با اين تلويزيون اعلام كرد: روند سياسي موجود و به‌طور خاص طرفهايي كه مسئول ارگانهاي اجرايي هستند؛ زباله هايي هستند كه بايد از صحنه سياسي عراق جارو شوند. از شيعه تا سني، آنها كساني نيستند كه بتوانند اين كشور را رهبري كنند و آن را به ساحل امن برسانند بايد افراد ملي در اين كشور سر كار بيايند كساني كه وابستگي شان به خاك عراق اثبات شده باشد. نه آنهايي كه حقد و حسادت عليه عراق را از ولايت‌فقيه كسب كردهاند. 
بر اساس گزارش تلويزيون التغيير، عوض العبدان از رهبران انقلابيون عشاير در جنوب عراق با اشاره به كوچ‌دادن اجباري اقليتهاي مذهبي و مخالفين رژيم ايران از بصره گفت: رژيم ايران نمي خواهد بصره با تركيب فعلي‌اش باشد زيرا كه جايگاه جغرافيايي و سياسي واقتصادي بصره شناخته شده است و اين رژيم مي خواهد آن را مطابق منافع خودش تغيير بدهد ولي اقليت‌ها بر اساس تمايل رژيم ايران عمل نمي كنند. 

بیانیه سفارت آمریکا در بغداد


به گزارش تلويزيون التغيير ژنرال لويد آستين، فرمانده فرماندهي مركزي آمريكا گفت در گفتگوهايش با مقامات اصلي عراق از تركيبهاي مختلف بر اهميت تشكيل دولتي فراگير كه نماينده همه عراقيان باشد تأكيد كرده است. 
سفارت آمريكا در بغداد با صدور بيانيه‌اي به‌نقل از آستين گفت وي در ديدارهايش تأكيد كرد كه بدون اقدام لازم براي شكل گيري پروسه سياسي هرگونه حمايتي كه رهبران عراقي از آمريكا انتظار دارند محدود و كوتاه‌مدت خواهد بود. 

پیام سیدعلی سیستانی برای حامیان مالکی

تلويزيون الحره عراق گفت: مرجع عالي شيعه علي سيستاني از رهبران سياسي خواست تا به كرسي‌هايشان نچسبند. سيستاني در خطبه جمعه كه يكي از دستيارانش قرائت كرد از رهبران سياسي خواستار انعطاف نشان‌دادن براي شكستن وضعيت قفل‌شدگي سياسي در كشور شد تا عراق بتواند با تهديدات و تروريسم مقابله كند».

No comments:

Post a Comment