Saturday 19 July 2014

بزم افطار رنگین آقای شهردار چیده نشده برچیده شد!


   بزم افطار رنگین آقای شهردار چیده نشده برچیده شد!

1356_637

به گزارش ناطق؛ هر روز، خرواری از کارت های "دعوت به افطاری" در بین مسئولان مختلف رد و بدل می شود که اگر مجموعه هزینه های آنها محاسبه شود، خروجی آن چیزی جز شرمساری در برابر ملت انقلابی ایران نخواهد بود.
از این روز امروز از تربیون مجلس صداهایی شنیده شد که شاید بتواند قدری از زخم های دل مردم رنج دیده را التیام دهد.
تعدادی از وکلای مجلس صدایشان را بلند کردند و این بار بجای دعواهای کاذب سیاسی از سفره های رنگارنگ افطار گفتند! از جیب های خالی ملت گفتند و از آن مردمی صحبت کردند که باید 30 روز دندان بر جگر بگذارند تا با دریافت یارانه و اندک حقوقشان حداقل معاش را برای خانواده هایشان فراهم کنند.


در این بین خبر از یک افطاری خاص به گوش می رسید؛ خبر از افطاری در نزدیک آسمان! گوش هایمان را که تیز کردیم متوجه بزم افطار رنگین آقای شهردار شدیم.
شهرداری تهران نمایندگان مجلس را برای افطار به رستوران برج میلاد دعوت کرده بودد! که با هوشیاری تعدادی از وکلای  مجلس متعلق به باند رقیب ، بساط سفره افطار جناب سرهنگ قبل از پهن شدن جمع شد.نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در این باره به خبرنگار" ناطق " گفت: اطعام روزه داران یک سنت حسنه است و همه باید آن را تکریم کنند. اما هزینه سفره افطار از جیب چه کسی است؟ این همان نکته ایست که نباید مغفول بماند.من بحثی با شخص قالیباف ندارم ، همه می توانند از جیب مبارکشان نذر و نیاز کنند، اما افطاری دادن در برج میلاد که همگان بر هزینه های گزاف آن مطلع اند، آن هم با پول مردم مظلوم و آن هم در شرایطی که رهبر معظم انقلاب بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده اند کار خلاف و غیر ارزشی است.در همین حاشیه تهران و خصوصا مناطق جنوبی نقاطی وجود دارد که مدتهاست منتظر انجام یک روکش آسفالت هستند؛ حیف نیست شهرداری با پول آنها برای بنده و دیگر نمایندگان در برج میلاد افطاری بدهد؟

به هر حال در این جدال و دعوا و کشمکش باندهای درون حاکمیت،  یکی از سفره های رنگینی که بنا بود از جیب مردم صرف بزم افطار مسئولان بشود جمع شد. اما هزاران سفره دیگر برای چپاول بیت المال هنوز پهن و  روبراه است!!

No comments:

Post a Comment