Thursday 17 July 2014

جان کری برای اوباما و اعضای کنگره پیام رهبر رژیم ایران را میبرد


   جان کری برای اوباما و اعضای کنگره پیام رهبر رژیم ایران را میبرد

freydun
"فریدون" برادر حسن روحانی از جانب رهبری حامل این پیام برای هیات مذاکره کننده ایرانی بوده و همین پیام در آخرین جلسه مذاکرات مطرح شد و جان کری باهمین پیام به آمریکا بازگشت. "فریدون" نیز پس از انتقال این خبر و شرکت در آخرین نشست وزرای خارجه در وین، به تهران مراجعت کرد درحالی محمدجوادظریف و هیات همراهش در وین برای ادامه مذاکرات باقی ماندند.
در همین زمینه روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نیز خبری انتشار داده که موید آن است که رهبر رژیم ایران برای ارائه یک راه حل قطعی برای گشودن گره کور مذاکرات اتمی پاپیش گذاشته است.
ازجانب دیگر گردهمآیی موسوم به "خط قرمز" که توسط "عماریون" و "دلواپسان" برگزار شد، خوف بسیجیهای افراطی را از سازشکاری و عقب نشینی و نوشیدن جام زهر توسط رهبر نظام را به منصه نمایش گذاشت.  درهمین زمینه آخوند حائری شیرازی رئیس فدراسیون تیراندازی و از اعضای مجلس خبرگان و امام جمعه و نماینده خامنه ای در شیراز  دراظهارنظری پیرامون شتاب تحولات پیش روی، به جماعت افراطی "عماریون" و "دلواپسان" اندرز داد و گفت: "بهتر است هرچه رهبری صلاح دانست همان را بپذیریم و حرف‌های‌شان را به طور همه جانبه پذیرا باشیم. من مجموعه‌ای را که در مذاکرات هستند از نوع ابوموسی اشعری نمی‌دانم. آن‌ها مجموعه‌ای تحت پوشش رهبری هستند که بصیر و بینا هستند. مواظب باشید که کار شما به عنوان یک سلاح جدید و حربه‌ای که هماهنگ با رهبری نیست از آب درنیاید."

No comments:

Post a Comment