Friday 11 July 2014

درخراسان و مصر و شام و عراق - فتنه و کارزار میبینم (پیشگویی شاه نعمت الله ولی) 27


   درخراسان و مصر و شام و عراق - فتنه و کارزار میبینم (پیشگویی شاه نعمت الله ولی)

درپی فراخوان «مسعود بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق/ در اعتراض به اظهارات مالکی که گفته بود «اربیل پایگاه تروریست‌های داعش شده است»، از وزرای کُرد در دولت مرکزی خواست از این دولت خارج شوند/ هوشیار زیباری وزیرخارجه عراق پست خودرا ترک کرد، و به همین دلیل نوری المالکی ناچار شد برای پرکردن خلاء حضور او شامگاه پنجشنبه، «حسین شهرستانی» را به عنوان وزیر خارجه این کشور معرفی کند. به گزارش تسنیم به نقل از «اسکای نیوز»،"حسین شهرستانی"، تا پیش از این انتصاب، معاون نوری المالکی در امور انرژی بود!
از طرف دیگر به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه المسله، یک منبع امنیتی در صلاح الدین اعلام کرد: شورشیان وابسته به گروه داعش دویست منزل را در شمال بیجی منفجر کردند.
از سوی دیگر نیروی هوایی عراق یک ایستگاه سوخت داعش را در شمال صلاح الدین هدف قرار داد و تعدادی از داعشی ها را به هلاکت رساند.
از سوی دیگر منابع عراقی از پرواز جنگنده های سوخو بر فراز استان نینوا و بمباران پالایشگاه القیاره خبر دادند. با آن که تردیدی نیست که جنگنده های سوخو و کادر پروازی آن همه متعلق به سپاه پاسداران رژیم ایران است، اما منابع عراقی مدعی هستند که خلبانان سابق عراقی متعلق به رژیم صدام آنهارا به پرواز در می آورند!! در همین رابطه وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه ای از بمباران مراکز وابسته به داعش در "الانبار "و "کمربندی بغداد "و وارد شدن خساراتی به آنها خبر داد و بیان کرد: نیروی هوایی عملیات های موفقی در الانبار و کمربندی بغداد انجام دادند.به گفته منابع امنیتی نیروی هوایی عراق فرماندهی مقر عملیات نینوا در منطقه "الطیران" که داعشی ها از آن به عنوان قرارگاه استفاده می کنند را نیز مورد حمله قرار دادند
این منبع همچنین از استقرار نیروهای موسوم به "تیپ ابوالفضل العباس" در منطقه " البحیرات" برای ممانعت از نفود شورشیان عراقی داعش به این منطقه خبر داد.

No comments:

Post a Comment