Friday 25 July 2014

درخراسان و مصروشام و عراق- فتنه و کارزار میبینم (پیشگوییهای شاه نعمت الله ولی) 43


   درخراسان و مصروشام و عراق- فتنه و کارزار میبینم (پیشگوییهای شاه نعمت الله ولی)

haydar_karar
اکنون دیگر تردیدی برجا نمانده که آتش فراگیر تخاصمات فرقه ای از لبنان و سوریه و عراق گذشته و به علت بی تدبیری جنگ طلبان داخلی و عناصر افراطگرای محفلی به ایران هم سرایت کرده است!
به گزارش سایت حکومتی شیعه آنلاین از قم، طلاب شیعه حوزه های علمیه قم  از کشورهای مختلف کادرهای آموزش دیده این گردانهای سازماندهی شده   برای شرکت در منازعات عراق را تشکیل میدهند. بنا به تصریح سایت حکومتی شیعه آنلاین در حال حاضر طلاب پاکستانی مقیم عراق که از مدت ها پیش در حوزه های مختلف عراق تحصیل می کرده اند، به گروه های مسلح پیوسته و به دفاع از عتبات عالیات و نیز مبارزه با تکفیری ها پرداخته اند.
به گزارش سایت تکفیری موسوم به  ادیان نیوز، اخبار رسیده از شهر مقدس قم حاکی از آن است که طلاب پاکستانی حوزه های علمیه قم،‌ گردانی بنام «حیدر کرار» تشکیل دادند.
فرمانده گردان «حیدر کرار» که خودش نیز از طلاب پاکستانی مقیم قم است- که به دلایل امنیتی خواست نامش فاش نشود (!!!) در گفتگو با خبرنگار شیعه آنلاین در قم، گفت:‌ بعد از صدور فتوای مرجعیت نجف، بسیاری از عاشقان و پیروان اهل بیت علیهم السلام آمادگی خود را برای رفتن به عراق جهت مبارزه با تکفیری ها و نیز دفاع از حرم های ائمه علیهم السلام اعلام کردند. بر همین اساس برای تشکیل گردان «حیدر کرار» فورا دست به کار شدیم. در حال حاضر طلاب پاکستانی مقیم عراق که از مدت ها پیش در حوزه های مختلف عراق تحصیل می کرده اند، به گروه های مسلح پیوسته و به دفاع از عتبات عالیات و نیز مبارزه با تکفیری ها پرداخته اند. گردان «حیدر کرار» در حال حاضر آماده اعزام بیش از ۱۰۰ نیرو به عراق برای مقابله با گروهک های تروریستی – تکفیری و نیز دفاع از عتبات عالیات است. تا به این لحظه ۳۰ پاکستانی مدافع حرم، در نقاط مختلف عراق به شهادت رسیده اند.

No comments:

Post a Comment