Wednesday 30 July 2014

بجای تشویق به صلح چرا باید تهدید به جنگ کرد؟


   بجای تشویق به صلح چرا باید تهدید به جنگ کرد؟

20768_333
اما موشک ها به غیر از ایجاد خرابی، آیا میتوانند ذره ای تاثیر راهبردی در فضای سیاسی ایجاد کنند؟!
در جنگ دوم جهانی رایش سوم شهرهای انگلستان و بخصوص لندن را با هزاران موشک "و-2" هدف قرار داد، ولی این موشکهای نیرومند علیرغم تخریبهای گسترده، برسرنوشت جنگ تاثیری بجا نگذاشتند. حال سئوا اینجاست که بااین همه درس عبرت انگیز از تاریخ، چرا بازهم افراطگرایان تهدید به موشک پرانی میکنند؟!
"عماریون"به گزارش سپاه نیوز؛ - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: "حزب الله لبنان" امروز آن چنان قدرتی دارد که می‌تواند تمام شهرهای اسراییل را بدون هیچ توقفی زیر آتش سنگین موشک‌های خود بگیرد و این اقدامات نشأت گرفته از "صلابت ملت ایران"  (!!) در مقابل دشمنان است.

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم شبی با شهدای مهرانشهر که در مصلای جامع شهریار با حضور جمعی از مسئولان کشوری و شهرستان به ویژه اعضا شورای شهر شهریار برگزار شد با اشاره به یاد و خاطره شهدای هشت ساله دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ غزه آغاز و مقدمه فروپاشی اسرائیل است. 
حزب الله لبنان امروز آن چنان قدرتی دارد که می‌تواند تمام شهرهای اسراییل را بدون هیچ توقفی زیر آتش سنگین موشک‌های خود بگیرد و این اقدامات نشأت گرفته از صلابت ملت ایران در مقابل دشمنان است و امروز دیگر دشمنان نمی‌توانند در کیلومتر‌ها دور‌تر بنشیند و بر ملت‌های مسلمان حکم‌رانی کند. 
دشمنان قسم خورده ملت ایران در ۳۶ سال گذشته در هر لحظه سناریو و برنامه‌ای جدید برای نابودی ملت ایران در سر می‌پروراند اما به لطف خداوند، هوشیاری ملت ایران و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تمام آن‌ها نقش بر آب شد. امروز دشمنی که قصد فتح دنیا را داشت در میان سیم‌های خاردار اطراف خود حبس شده است و این نتیجه اقدامات هوشیارانه مسلمانان جهان بوده است

No comments:

Post a Comment