Thursday 10 July 2014

درخراسان و مصر و شام و عراق - فتنه و کارزار میبینم (شاه نعمت الله ولی) 24


درخراسان و مصر و شام و عراق - فتنه و کارزار میبینم (شاه نعمت الله ولی)

"دولت اسلامی عراق و شام " در شمال غربی بغداد موفق به تصرف  زرادخانه جنگ‌افزارهای شیمیایی عراق شد. در همین حال خبرگزاریها اعلام کردند که داعش موفق به مصادره چهل کیلوگرم اورانیوم غنی شده در موصل عراق نیز شده است!
رژه داعش با «اسکاد» از کار افتاده +عکس
پیش از این تصاویری ازرژه واحدهای متعلق به داعش انتشار یافته بود که نشان میداد این گروه به موشگهای دوربرد اسکاد نیز دست یافته است!
به گزارش خبرگزاری رویترز،در همین رابطه آژانس بین المللی انرژی اتمی ابراز اطمینان کرد که اورانیومی که عراق می گوید در موصل  به چنگ شورشیان افتاده دارای « غنای اندک» است و خطر چندانی ندارد.  عراق دو روز پیش کتبا به دبیرکل سازمان ملل متحد اطلاع داد که با اشغال دانشگاه موصل توسط داعش، احتمال می رود حدود ۴۰ کیلو اورانیومِ موجود در این دانشگاه به چنگ این نیروهای به گفته ٔ عراق «تروریست» افتاده باشد و ممکن است برای ساختن سلاح هسته ای بکار رود.
به گزارش خبرگزاری اسوشیتدپرس، نماینده دولت عراق روز سه‌شنبه در سازمان ملل متحد، ۱۷ تیر ماه، با توزیع متنی در میان نمایندگان حاضر در جلسه این سازمان مدعی شد که جنگ‌افزارهایی که به چنگ «داعش» افتاده‌اند،‌ از جمله، باقیمانده ۲۵۰۰ راکت شیمیایی تضعیف شده را شامل می‌شود که دهه‌ها پیش با ماده مرگبار سارین و دیگر مواد شیمیایی خطرناک پر شده بود.
محمد علی الحکیم، سفیر عراق در سازمان ملل، در نامه‌ای به بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل، نوشت «گروه‌های مسلح تروریستی» در تاریخ ۲۱ خرداد، افسران و سربازان محافظ این تأسیسات را به اسارت گرفته و خلع سلاح کردند. صبح روز بعد مدیر پروژه این مجموعه اعلام کرد «از طریق دوربین‌‌های مدار بسته» - قبل از آنکه «تروریست‌ها» آنها را از کار بیندازند - متوجه شده که برخی از تجهیزات در محل مورد دستبرد قرار گرفته‌اند.انبار زیرزمینی شماره ۱۳ سایت ۲۵۰۰ راکت شیمیایی ۱۲۲ میلی‌متری حاوی «سارین» بوده‌ است. این انبار هم اینک به دست داعش افتاده است. صدام ‌حسین راکت‌های شیمیایی حاوی سارین را پیش از سال ۱۹۹۱ تولید و آماده کرده بود. علاوه بر این راکت‌ها «حدود ۱۸۰ تُن سدیم سیانید» در سایت مثنی وجود دارد. این «ماده شیمیایی بسیار سمی بوده و در ساخت تابون (عامل اعصاب)» استفاده می‌شود».
درموقعیتی که داعش به تسلیحات خطرناک دست پیداکرده سایتهای تکفیری داخلی که تاکنون در بوق آرماگدون میدمیدند به وحشت افتاده اند. از همان نقطه که میکوشیدند دنیارا زیر تهدید نگهدارند حالا خودشان در معرض تهدید قرار گرفته اند. روزی نیست که در این باره در سیاتهای خبری خود با روش فرافکنی مطلبی ننویسند.
نظرخوانندگان را به مطالعه متن زیر  - با عنوان "شباهتِ گروه داعش با خروج عده ای در روایات آخرالزمان" که به قلم اخوندی موسوم به "امیدی "در سایت تکفیری موسوم به فرقه نیوز  انتشار یافته - جلب میکنیم:
ferghe_mehdi
در این نوشتار سعی بر بیان شباهت گروه داعش با خروج عده ای در روایات آخرالزمان می باشد:
پیش از ظهور امام زمان علیه السلام برافراشته شدن پرچمها و قیامهای متعددی پیش بینی شده، که چند پرچم سیاه هستند؛
پرچمی سیاه از خراسان که مهیاگر حکومت بنی عباس است(مربوط به ابومسلم خراسانی):
فقال: حدّثنا نعيم، حدّثنا الوليد بن مسلم عن [أبي‏] عبد اللّه عن عبد الكريم أبي اميّة عن محمّد بن الحنفية، قال: تخرج راية سوداء لبني‏ العباس، ثم تخرج من خراسان اخرى سوداء... پرچمی سیاه از خراسان(به قرینه کلمه اخری در ادامه) در حمایت از بنی عباس حرکت می کند سپس پرچم سیاه دیگری از خراسان حرکت می کند..
پرچمی سیاه که مربوط به مدعیان دروغین حق است که به نام اسلام مرتکب جنایات سهمگین می شوند و در مورد آنان به شیعیان هشدار داده شده است:
عن علي بن أبي طالب علیه السلام قال: إذا رأيتم الرايات السود فالزموا الأرض، فلا تحركوا أيديكم و لا أرجلكم، ثم يظهر قوم ضعفاء لا يؤبه لهم، قلوبهم كزبر الحديد، هم أصحاب الدولة، لا يوفون بعهد و لا ميثاق، يدعون إلى الحق، و ليسوا من أهله، أسماؤهم الكنى، و نسبتهم القرى، و شعورهم مرخاة كشعور النساء حتى يختلفوا فيما بينهم، ثم يؤتي اللّه الحق من يشاء... زمانی که پرچم‌های سیاه را دیدید، به زمین بچسبید و حرکتی نکنید. سپس قومی ضعیف ظاهر می‌شوند که مورد اعتناء نیستند. دل‌هایشان مانند آهن است. آنها اصحاب دولت هستند. به عهد و میثاق پایبند نیستند. به حق دعوت می‌کنند اما اهلش نیستند. اسامی آنها کنیه است. نسبت آنها شهرهاست. موهایشان مانند زنان است تا اینکه بین خودشان اختلاف پیدا می شود...( احقاق الحق و ازهاق الباطل، ج‏29، ص: 410)
پرچمی سیاه از خراسان که به یاری امام زمان ارواحنا فداه می آید و دستور اکید داده شده که شیعیان به آن بپیوندند:
عَنْ ثَوْبَانَ أَنَّهُ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص إِذَا رَأَيْتُمُ الرَّايَاتِ السُّودَ قَدْ أَقْبَلَتْ مِنْ خُرَاسَانَ فَائْتُوهَا وَ لَوْ حَبْواً عَلَى الثَّلْجِ... وقتي پرچم هاي سياهي را ديديد که از سوي مشرق مي آيند، سراغ آنان برويد، گرچه به حرکت روي برف (يخ) باشد ( بحار الانوار، ج‏51، ص: 82)
قال رسول الله صلى الله عليه و آله و سلم: " إذا رأيتم الرايات السود مقبلة من خراسان فأتوها ولو حبوا على الثلج... وقتي پرچم هاي سياه از سوي خراسان آمد به سراغشان رويد هر چند با خزيدن روي برف باشد.( اخبار الدوله العباسيه، ص 199)
عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ ع قَالَ تَنْزِلُ الرَّايَاتُ السُّودُ الَّتِي تَخْرُجُ مِنْ خُرَاسَانَ إِلَى الْكُوفَةِ فَإِذَا ظَهَرَ الْمَهْدِيُّ بُعِثَت إِلَيْهِ بِالْبَيْعَة... پرچمهای سیاهی از ناحیه خراسان بیرون می آید و به جانب کوفه به حرکت در می آید . پس چون مهدی ظاهر شود، اینان اقدام به بیعت با آن حضرت می نمایند(بحار الانوار، ج‏52، ص: 217).
در این نوشتارسعی بر بیان شباهت گروه داعش با دومین پرچم ذکر شده می باشد. البته شاید پرچم های سیاه دیگری نیز در روایات آمده باشد و این نکته نیز قابل توجه است که  وقتی برای ظهور تعیین نمی شود؛ چراکه تعیین وقت هنگامی صدق می کند که لااقل سال دقیق آن مشخص گردد. ولی اشاره به نزدیک بودن ظهور و مهیا شدن برای آن در روایات و ادعیه و کلمات بزرگان به کرّات استعمال شده است.
در کتاب احقاق الحق ج 29 ص 410. (مولف کتاب بیش از 400 سال قبل، این کتاب را تالیف کرده است و در سال 1019 قمری از دنیا رفته است و کتاب را آیه الله مرعشی احیا کردند.)
إذا رأیتم الرایات السود فالزموا الأرض، فلا تحركوا أیدیكم و لا أرجلكم، ثم یظهر قوم ضعفاء لا یؤبه لهم، قلوبهم كزبر الحدید، هم أصحاب الدولة، لا یفون بعهد و لا میثاق، یدعون إلى الحق، و لیسوا من أهله، أسماؤهم الكنى، و نسبتهم القرى، و شعورهم مرخاة كشعور النساء حتى یختلفوا فیما بینهم، ثم یؤتی اللّه الحق من یشاء.
زمانی که پرچم‌های سیاه را دیدید، به زمین بچسبید و حرکتی نکنید. سپس قومی ضعیف ظاهر می‌شوند که مورد اعتناء نیستند. دل‌هایشان مانند آهن است. آنها اصحاب دولت هستند. به عهد و میثاق پایبند نیستند. به حق دعوت می‌کنند اما اهلش نیستند. اسامی آنها کنیه است. نسبت آنها شهرهاست. موهایشان مانند زنان است. [به غلط‌هایشان ادامه می‌دهند] تا اینکه بین آنها اختلاف پیش می‌آید سپس خدا حق را به هر کس بخواهد می‌دهد.
إذا رأیتم الرایات السود: یعنی پرچم های سیاه فالزموا الأرض، فلا تحركوا أیدیكم ولا أرجلكم: منظور این است که به این جماعت نپیوندید. و با آنها همراه نشوید. (این هم یکی از فواید دانستن نشانه های ظهور.) ثم یظهر قوم ضعفاء، لا یؤبه لهم، قلوبهم كزبر الحدید: شاید کنایه از خشونت و سنگدلی آنان باشد که داعشی ها در این زمینه شانه به شانه چنگیزخان مغول می‌زنند.
هم أصحاب الدولة: می بینید که میگویند که به خودشان لقب داده اند: دولت اسلامی عراق و شام. لا یفون بعهد ولا میثاق: به هیچ عهد و میثاقی پایبند نیستند. می بینید که حقوق اسرای جنگی را. به راحتی هرچه تمام تر می کشند. یدعون إلى الحق: عبارت روی پرچم سیاه را ببینید، نوشته است: لا اله الا الله محمد رسول الله. و لیسوا من أهله: اما اهل حق نیستند
این هم یکی از فوائد دانستن علائم ظهور. که مبادا جذب آنها شوید .أسماؤهم الكنى و نسبتهم القرى: (اگر دقت کنید تصاویری که از صحنه جنگ داعش منتشر میشود دقت کنید. غالبا مینویسند ابو عمر، ابو دجاله، ابو فلان و ....)، اسم هایشان، به صورت کنیه هست. نسب و فامیلی آنها هم اسامی شهرها و کشورهاست... الشیشانی(چچنی)، الجولانی، البغدادی، الحرانی و ... و شعورهم مرخاة كشعور النساء:  یعنی موهایشان همچون زنان است.
حتى یختلفوا فیما بینهم: بین شان اختلاف می افتد. ثم یؤتی الله الحق من یشاء: سپس حق به حق دار می رسد ان شاء الله. دقت بفرمائید رایات السود، چند پرچم هستند. رایات السود باطل را در بالا ذکر کردیم اما رایات السود که طرفدار حق هستند از خراسان به سمت کوفه، برای خارج کردن پیروان بنی امیه و سفیانی، حرکت می کنند: تنزل الرّایات السّود الّتی تخرج من خراسان الكوفة، فإذا ظهر المهدیّ بمكّة بعث إلیه بالبیعة. پس رایات السودی که از خراسان قیام می کنند، در روایات، بسیار ستایش شده اند . اما این روایات السودی که در ابتدای متن ذکر کردیم، طبق صریح روایت، باطل هستند.
اخیرا هم مشاهده کردیم که عالم معروف قرضاوی از متعصبین سلفی که خود از حامیان داعش بود اعلام خلافت این گروه را باطل دانست و همچنین یکی از علمای معروف سلفی در مصاحبه ای تلویزیونی این گروه را مردود دانست و این همان آغاز اختلاف در حامیان فکری گروه داعش است.
حجه الاسلام اميد
ي

No comments:

Post a Comment