Friday 11 July 2014

درخراسان و مصر و شام و عراق - فتنه و کارزار میبینم (پیشگویی شاه نعمت الله ولی) 28


   درخراسان و مصر و شام و عراق - فتنه و کارزار میبینم (پیشگویی شاه نعمت الله ولی)

فییروز آبادی افزود: این پیچ تاریخی این طوری است. یعنی پیچ تاریخی دو طرفه است یا تمدن اسلام ناب از این پیچ عبور می‌کند و انفجار نور بیشتری در جهان اتفاق می‌افتد یا اینکه آنها از این پیچ تاریخی عبور می‌کنند و این چراغ را خاموش میکنند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و عضو شورایعالی امنیت ملی : این موضع به لحاظ دفاعی و امنیتی بسیار حساس است. اخیرا یک خبری ‌دیدم که عربستان به روسیه و آمریکا پیغام داده است که شما به عراق کمک نکنید علیه داعش، تا داعش حساب عراق را برسد. بعد ما خودمان به شما برای نابودی داعش کمک می‌کنیم. ببینید هدف دشمن، شکستن این حاکمیت انقلابی و مقاومتی در عراق و سوریه است. این دیگر کاملا پیداست و نقش دوگانه عربستان این است که از یک طرف خودش که از داعش ترسیده، اعلام کرده مرزهایش را ببندند و نیز اعلام جنگ داده،‌ از این طرف پیغام می‌دهد که شماها به عراق کمک نکنید تا داعش بتواند عراق را سرنگون کنند.امروز پرده از همکاری اذناب شیطان با همدیگر کنار رفته است، براحتی معلوم است که آمریکا و انگلیس رفتند طراحی کردند در دیدار خانم کلینتون و آقای گردون در انگلیس و این طرح پایه‌گذاری شد بعد آمدند کنفرانس دوستان سوریه را در ترکیه تشکیل دادند و آنجا این تئوری را بیان کردند و کمک قطر و بقیه کشورها را جذب کردند تا حمله کنند به سوریه و بعد هم به عراق، این یک جنگ پایان‌پذیر نیست، حتی با این تئوری عربستان خیال می‌کند که فقط می‌تواند دشمنان خودش را در منطقه سرکوب کند و کار تمام می‌شود. در حالی که اگر موفق بشوند حتما ادامه می‌دهند،‌ علیه خود عربستان هم ادامه می‌دهند.  
رهبری در دیدار کارگزاران نظام کاملا دولت را تایید کردند و ما هم موظف هستیم برای پیشرفت کشور با تمام توان به دولت کمک کنیم، زیرا ما در یک پیچ تاریخی هستیم و این حساسیت شرایط، ابعاد زیادی دارد  تمدن آینده جهانی مبتنی بر فرهنگ انقلاب اسلامی و اسلام ناب است.این موضوع امروز یک تئوری نیست بلکه در عمل، در حال چالش با بقایای تمدن‌های منحط گذشته است و بشریت رو به تمدن اسلام ناب کرده، ‌یعنی آزادی انسان، عبودیت انسان، ایمان، استقلال، فرهنگ، زندگی خانوادگی، بازگشت از فساد، انحراف و سلطه سرمایه‌داری اینها موضوعاتی است که در حال حاضر در حال تحقق است، این سه مورد از ویژگی‌های این پیچ تاریخی است، خیلی ابعاد دارد.تشکیل گروه‌های جدید تروریستی در منطقه طرحی است که انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها انجام دادند و سپس با کمک بعضی کشورهای منطقه به اسرائیل سامان دادند که جوانان انقلابی مسلمان را که سربازان این تمدن برای پیشرفت در اقصی نقاط جهان بودند، به زیر گیوتین امثال داعش ببرند.این یک طراحی بود که انجام شد، مرتجعین منطقه هم که از اسلام انقلابی احساس خطر می‌کردند تفاهم کردند و این نیروها را از سراسر جهان فریب دادند،‌ جمع کردند‌ و به کشور سوریه آوردند و سپس در عراق و بعد از آن در آفریقا، این افراد را بردند. این فقط برای کشتار نیروهای انقلابی در سراسر جهان است که امیدواریم خدای متعال لطفی به مسلمانان داشته باشد و  دلهای جوانان پرشور مسلمان را متوجه کند که چگونه آلت دست شیاطین قرار گرفتند و دقیقا در جهت خلاف آنچه که قلب‌هایشان می‌خواهد، بکار گرفته می‌شوند و آنها با این کار احساساتشان را علیه خود به کار می‌گیرند.این هم تهدید جدی است این یک تهدید بزرگ‌تر از تهدید اسرائیل است. این تهدید واقعی آمریکا و انگلیس است که هم کار فرهنگی و روابط بین‌الملل قوی را طلب می‌کند و هم ابتکارات منطقه که بشود این قصه را سامان داد.
درهمین رابطه به گزارش سایت العربیه ، روزنامه انگلیسی زبان دیلی تلگراف به انتشار اخبار جدیدی پیرامون تحول شرایط در منطقه پرداخت.
روزنامه بريتانيايی دیلی تلگراف نوشته است که ابوبکر بغدادی، خلیفه خودخوانده مسلمانان، مناطق تحت سیطره خود را از راه مجموعه‌ای از معاونان اداره می‌کند که در دو عرصه فعال هستند؛ مجموعه نخست در عرصه عملیات نظامی در سوریه و عراق و گروه دوم به اداره امور روزانه ساکنان مناطق تحت تصرف تشکیلات فعالیت می‌کنند.
این روزنامه افزود برپایه اسنادی که به دست ارتش عراق پس از یورش به خانه یکی از فرماندهان گروه دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش به دست آمده است، جزئیات دقیقی از تشکیلات رهبری و روش اداری آن به دست آمده است. 
این گزارش یادآور شده است که پیشینیان البغدادی از جمله ابومصعب الزرقاوی، گروه را از زمانی که با نام دولت اسلامی عراق شهرت داشت، به روش تصمیم گیری از مرکز اداره می‌کردند؛ روشی که البغدادی آن را تغییر داد. 
روزنامه دیلی تلگراف افزوده است که البغدادی، نمایندگانی از طرف خود برای اداره امور منصوب کرد، از جنگ در دو جبهه سوریه و عراق گرفته تا مسائل مالی و پرداخت حقوق‌ها. 
این روزنامه ادامه داده است که اسناد نشان می‌دهد که البغدادی همچون چوپان است و نمایندگانش همچون سگانی که از گله نگهبانی می‌کنند؛ قدرت این چوپان از سگانش به دست می‌آید.
بنا بر این گزارش، البغدادی دو معاون اصلی دارد که عبارتند از ابو علی الانباری که عملیات نظامی تشکیلات را در سوریه اداره می‌کند و او در ارتش سابق عراق، سرلشگر بود و معاون دوم ابومسلم الترکمانی است که از افسران سازمان اطلاعات نیروی هوایی و عملیات ویژه ارتش عراق بود.
این گزارش از غنایم به دست آمده توسط گروه داعش پس از ورودش به موصل سخن می‌گوید و افزوده است: «هنگامی که گروه وارد موصل شد، ثروتش نزدیک به یک میلیارد و نیم دلار افزایش یافت و نیروهایش هم غنایمی به دست آوردند که اکثر آن‌ها ساخت آمریکا هستند همچون نفربرها، مهمات و اسلحه که قیمت آن‌ها به یک میلیاردها دلار می‌رسد.»  

No comments:

Post a Comment