Friday 4 July 2014

درخراسان و مصر و شام و عراق- فتنه و کارزار میبینم (شاه نعمت الله ولی) 21


   درخراسان و مصر و شام و عراق- فتنه و کارزار میبینم (شاه نعمت الله ولی)

بسیاری از ملاهای حکومتی مانند کاظم صدیقی بحران در "سوریه - عراق "را به عنوان "دوران بین الطلوعین" ارزیابی کرده و از ورود ایران در این بحران به عنوان این که "ظهور موعود" نزدیک است استقبال میکنند!

جن ساکی از سخنگویان رسمی آمریکا اقدام رژیم ایران در ارسال هواپیماهای جنگی به عراق را ناقض قطعنامه شورای امنیت دانست.
در حالی که در عراق اعلام شده بود که  روسیه چند روز پیش چند هواپیمای سوخو به عراق کلیک تحویل داده،اما تحلیل‌های موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک در لندن مدعی است که هواپیماهای تحویل داده شده در تاریخ یک ژوئیه، دهم تیرماه، در اصل از ایران فرستاده شده است.


ایسنا:به گزارش بی بی سی  شواهد قوی در عراق نشان می‌دهد  که این رژیم ایران است که برای مبارزه با نیروهای داعش جت‌های جنگنده سوخو ی سپاه پاسداران را در اختیار دولت عراق گذاشته است. جوزف دمپسی، تحلیلگر موسسه بین‌المللی مطالعات استراتژیک که ویدئوهای منتشر شده توسط ارتش عراق را بررسی کرده، به بی‌بی‌سی می‌گوید هواپیماهای 'سوخو سو-۲۵' معروف به 'پاقورباغه' در اصل جت‌های متعلق به رژیم ایران است. به گفته این تحلیلگر شماره سریال هر دو هواپیمای ایرانی و عراقی مانند هم است سوخو ۲۵ جنگنده‌های تک‌سرنشین دو موتوره است که کارکردش بیشتر پشتیبانی از نیروهای زمینی است. 
بنا بر ارزیابی  جوزف دمپسی، از "تحلیل تصاویر" می‌توان به این نتیجه رسید که "علایم، شماره سریال‌ها و طرح روی بدنه هواپیما‌ها با آنچه از هواپیماهای ایران می‌دانیم، مشابه است." 
رژیم ایران شمار کمی از جت‌های سوخو سو-۲۵ دارد که در اختیار سپاه پاسداران است. 
بیشتر این هواپیما‌ها جزو‌‌ ۷ فروند سوخو نیروی هوایی عراق است که در جنگ اول خلیج فارس، هنگام جنگ با نیروهای آمریکا در ایران پناه گرفتند.

No comments:

Post a Comment