Thursday 24 July 2014

دیگ به دیگ میگه روت سیاه!! - سنگسار در سوریه


   دیگ به دیگ میگه روت سیاه!!

adc25366b0123b7e69c40b353131d4a4
گزارش منتشر شده در سایت تکفیری موسوم به ادیان نیوز که مانند سایر سایتهای تکفیری وابسته به محافل ارتجاعی و خرافه گستر و آزادی ستیز همچون ادیان نت و فرقه نیوز و دیده بان وابسته به مراکزی حق ستیزانه مانند موسسه موسوم به موسسه حق پژوهی در مشهد و موسسه فرق و ادیان و مذاهب در قم و موسسه موسوم به دیده بان جبهه معارض انقلاب اسلامی!!! به شرحی است که در سطور زیر مطالعه میکنید. فقط پرسش این است که آیا فکر نمیکنید درعمل شنیع و ضد انسانی سنگسار، داعش از قضات شرع بیدادگاه های ضداسلامی  وابسته به قوه قضائیه آقایان یزدی و شاهرودی که با احکام غیرانسانی خود اسباب وهن اسلام در جهان را فراهم کردند الگو گرفته باشد؟!

برای نخستین بار از زمان تسلط داعش بر الرقه سوریه، این گروه تروریستی یک زن جوان را سنگسار کرد.

به گزارش ادیان نیوز، گروه تکفیری داعش شامگاه پنج‌شنبه یک زن ۲۶ ساله سوریه را به اتهام زنا در شهرک الطبقه در حومه الرقه سوریه سنگسار کرد.
دیده‌بان حقوق بشر سوریه گزارش داد، داعش این زن را به یک بازار محلی در شهر الطبقه جهت سنگسار آورد و در میان انبوهی از جمعیت حکم صادره را به اجرا گذاشت.
«ابو ابراهیم» یکی از فعالان سوری گفت: این اولین بار است که چنین رویدادی در اینجا به وقوع می‌پیوندد.
«هادی سلامه» یک فعال دیگر که خود را معرفی کرد گفت: مردم رقه که شهر آن‌ها تحت کنترل داعش است به شدت نسبت به این واقعه خشمگین هستند. وضعیت کنونی دیگر قابل تحمل نیست.
این فعال سوری با بیان اینکه داعش به اتهام واهی و دروغ هر بلایی که می‌خواهد بر سر مردم رقه می‌آورد افزود: مردم شهر رقه در ترس و وحشت به سر می‌برند.
گروه تکفیری داعش از زمان حضور خود در سوریه جنایات بی‌شماری علیه ملت سوریه مرتکب شده‌اند و برای جنایات وحشیانه این گروه‌ها در سوریه که پا را از حیوانیت هم فرا‌تر نهاده‌اند، پایانی نیست.
جنایات برخی از این گروه‌ها به حدی گسترده است که حتی آژانس‌های اطلاعاتی غربی هم از این وضعیت ابراز نگرانی کرده و نسبت به تبعات ادامه این روند هشدار داده‌اند. با این حال رسانه‌های غربی همچنان به سکوت در برابر این جنایات و سانسور آنچه که در سوریه در جریان است، ادامه می‌دهند.

No comments:

Post a Comment