Monday 28 July 2014

بشار اسد روز دوشنبه را مطابق نظر علمای عربستان وبرخلاف نظر رژیم ایران عیدفطر اعلام کرد


   بشار اسد روز دوشنبه را مطابق نظر علمای عربستان وبرخلاف نظر رژیم ایران عیدفطر اعلام کرد

asadslate
درعین حال درکشورهای عربستان و امارات و فلسطین و ... روز دوشنبه عیدفطر اعلام شده است! به نظر میرسد بشار اسد با اعلام عید درسوریه مطابق نظر علمای کشورهای عربی، به نوعی درحال فاصله گرفتن از "بیت رهبری رژیم ایران" است. این قضیه بی ارتباط با حوادث نواتفاق در سوریه و پیشرفتهای خرد کننده داعش نیست!
به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبری لبنانیون فایلز، بشار اسد  امروز - دوشنبه- با حضور  در مسجد الخیر واقع در دمشق نماز عید فطر را اقامه کرد. در مراسم نماز عید فطر که از تلویزیون سوریه پخش می‌شد محمد بدرالدین حسون، مفتی سوریه و وائل الحلقی، نخست وزیر و محمد جهاد اللحام، رئیس پارلمان این کشور و تعدادی از مسئولان سوریه حضور داشتند.

از جانب دیگر  بنا به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام احمد مروی رئیس ستاد استهلال دفتر  رهبری صبح امروز در نشست خبری گفت: نظر کارشناسان درباره رویت هلال ماه شوال بر این است که رویت در غروب روز یکشنبه بیست و نهم ماه مبارک بسیار ضعیف و احتمال آن نزدیک به صفر است.بنابراین به احتمال قوی روز سه‌شنبه عید فطر خواهد بود. اما بر اساس وظایفی که بر عهده داریم، ۱۵۰ گروه رصدی را به نقاط مختلف کشور اعزام می‌کنیم تا به استهلال بپردازند.
رئیس ستاد استهلال اظهار داشت: اگر هلال ماه در غروب یکشنبه رویت شد و این رویت برای رهبر معظم انقلاب اطمینان‌آور بود، به اطلاع مردم روزه‌دار خواهد رسید و اگر رویت اطمینان‌آوری مشاهده نشود، باید بر طبق تقویم عمل کرد، بنابراین، ماه مبارک رمضان ۳۰ روزه خواهد بود.
 به احتمال بسیار قوی، روز سه‌شنبه عید سعید فطر است

No comments:

Post a Comment