Wednesday 4 June 2014

عضو مجلس خبرگان : افرادی به مجلس خبرگان طمع کرده اند؛ بروز تفرقه و جدایی در جامعه روحانیت مبارز


   عضو مجلس خبرگان : افرادی به مجلس خبرگان طمع کرده اند؛ بروز تفرقه و جدایی در جامعه روحانیت مبارز

movahedi-kermaniعضو مجلس خبرگان رهبری از کرمان می گوید : افرادی به انتخابات مجلس خبرگان رهبری طمع کردند تا در این تشکل حضور پیدا کنند اما بنده نگران و بی تفاوت نیستم.
موحدی کرمانی نماینده کرمان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با طلاب و روحانیان شهر کرمان گفت:  یک سری چی ها ظاهری نیست بین انسان و خداست مانند مسؤولیت دادن به افراد که مثلا این شخص در ستاد انتخاباتی ما فعال بود الآن چنین مسؤولیتی به او بدهیم این نمونه چیز ها را فقط خدا می فهمد.
وی تصریح کرد: این انقلاب با تلاش های روحانیان به ثمر رسیده است و اکنون نیز برای افزایش سطح کیفی نظام اسلامی و موفقیت در برابر دشمنان نیز به کمک روحانیت نیاز دارد؛ ما روحانیان پیوسته وظایفی داریم و به علت خدمات گسترده ای که به مردم در طول تاریخ توسط روحانیان شده است مردم به ما ارادت دارند و نباید امانتی که بر دوش ما سنگینی می کند را ضایع کنیم.
آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به شعار سال 93، تأکید کرد: خدمات فرهنگی وظیفه روحانیت است باید به کمک این کشور بیاییم؛ پس از خدمات فرهنگی باید به وظایف اجتماعی و اقتصادی خود بپردازیم، هر چه قدر که توان داریم تلاش کرده و تشکل های خدماتی راه اندازی کنیم تا به مردم خدمت کرده باشیم.
وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: در هر انتخاباتی روحانیت نباید بی تفاوت و بیکار باشد و تا می تواند به روشنگری بپردازد چون بسیاری از مردم به روحانیان اعتماد کرده و در انتخاب های شان به آنها مراجعه می کنند همان گونه که جامعه روحانیت مبارز تهران جایگاه رفیعی میان مردم دارد.
وی با اشاره به طمع برخی افراد برای عضویت در مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: گلایه هایی از افراد بسیاری وجود دارد که سبب تفرقه و جدایی در جامعه روحانیت مبارز می شوند اما اکنون باید وحدت جامعه روحانیت مبارز حفظ شود؛ در انتخابات خبرگان نباید بی تفاوت باشیم اما بنده حتی در خود کرمان نگران نیستم ولی شما تلاش خود را انجام دهید و افراد واجد شرایط را به مردم معرفی کنید.
نماینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ستاد مرکزی تصمیم می گیرد که چه کسی برای کرمان شرکت کند یا در تهران باشد اما در زمان خود مشخص می شود؛ می گویند افرادی تحصیل کرده با تفکر خاص و بدون سوء سابقه می آیند و تلاش می کنند تا در تبلیغات رأی بیاورند اما بنده نگران و بی تفاوت نیستم.

No comments:

Post a Comment