Tuesday 24 June 2014

یک نمونه کامل از انحصارطلبی حکومتی با هزینه کردن از نام اسلام


   یک نمونه کامل از انحصارطلبی حکومتی با هزینه کردن از نام اسلام

bassij-ferghe
عابدین خرم که سنگ مبارزه با پدیده به اصطلاح "عرفانهای کاذب" را به سینه میزد با به انحصار دراوردن دین و اعتقادات یک میلیاردونیم مسلمان، بااختراع برچسبهایی مانند "جرم ملی گرایی"، "اتهام غیردینی بودن!!"، "برچسب غیر اسلامی" بودن خواهان پاکسازی سراسر کشور یک میلیون و چندصدهزارکیلومتری ایران از "غیرخودی" گردید!
فرقه نیوز: سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اول تیرماه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و بسیج اساتید، با اشاره به پدیده عرفان‌های نوظهور و کاذب در مراکز علمی و دانشگاهی، گفت: مقابله با هجمه‌ها و تهاجم فرهنگی از سوی استکبار جهانی، مستلزم فعالیت‌های مستمر فرهنگی، رسانه‌ای برای مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام است.
وی با اشاره به هجمه و تهاجم فرهنگی جهان استکبار به فرهنگ ایرانی ـ اسلامی و جهان اسلام در راستای بد جلوه دادن چهره اصلی دین اسلام، اظهار کرد: جهان استکبار همواره درصدد جایگزین گردن فساد، اباهی‌گری و مسلمان‌کشی به جای آزادی و برادری است.
خرم به اهمیت حضور و فعالیت علما، اساتید و دانشگاهیان در مراکز دینی و علمی سطح کشور اشاره کرد و گفت: با راهنمایی‌های مقام معظم رهبری و جهاد فرهنگی علما و اساتید و با بهره‌گیری از تجارب و احساس مسئولیت آن‌ها، منابع دینی، کتب، پایگاه‌ها‌ی اینترنتی و مقالات مرجع، اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان در برابر جنگ نرم دشمنان اسلام مقابله می‌کنند و به پیروزی می‌رسند.
وی اظهار کرد: عملیات‌های تروریسمی که در جهان اسلام به وقوع می‌پیوندند توسط دشمنان اسلام و برای جا به جایی ارزش‌های دینی مسلمانان انجام می‌شود که برای رواج خشونت، عقب‌ماندگی اقتصادی، فقر فرهنگی و برادر‌کشی از هیچ تلاشی صرف نظر نمی‌کنند.
خرم با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مقابله و حساسیت جنگ نرم، افزود: با تکیه بر قدرت خداوند متعال و راهنمایی‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در حوزه جنگ نرم و مقابله با استکبار جهانی موفق می‌شویم.
وی تمامی آموخته‌های ملی ایران اسلامی را حاصل رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهیدان و زحمت‌کشان انقلاب اسلامی ایران دانست و بیان کرد: با وجود شهیدان و زحمت‌کشان نظام جمهوری اسلامی ایران نباید جریان‌های غیر دینی، ملی و غیر اسلامی جایی برای مطرح شدن در ایران اسلامی داشته باشند، زیرا شهیدان ایران اسلامی پرورش‌یافته آموزه‌های دینی هستند.
خرم با اشاره به ابعاد شخصیتی و بینش غنی علمی شهید  دکتر مصطفی چمران، افزود: شهیدانی نظیر شهید چمران، ستارگانی هستند که راه را برای سعادت جامعه نورانی می‌کنند و غرق در دنیا و زیبایی‌های آن نمی‌شوند، زیرا این افراد با باری تعالی معامله کرده‌اند و مجاهد راه خدا هستند.
وی شهید دکتر مصطفی چمران را موفق در ضمینه تربیت نیروی انسانی و تشکیل مجموعه کارآمد از دانشجویان دانست و گفت: شهید چمران اولین کسی بودند که انجمن اسلامی را شکل داد و به کمک همین انجمن، پشتوانه محکمی جهت ملی شدن صنعت نفت ایران و محکوم کردن کودتای ننگین 28 مرداد شد.
خرم نیروی بسیج را تشکیل یافته از جوانان مؤمن و متدینی دانست که نیازمند تعلیم، بصیرت و تعهدافزایی دارند تا وارد میدان عمل شوند.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به تأکید مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر به‌وسیله شعارهای سال بر اقتصاد، فرهنگ و علم و دانش، اشاره کرد و گفت: اقتصادی که خواستار تأکید بر توانمندی‌های داخلی باشد، حتماً باید با آموزه‌های دینی و فرهنگی آمیخته باشد.
منبع : خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)

No comments:

Post a Comment