Thursday 19 June 2014

فیروزآبادی: من فقط به رسانه های نیروهای مسلح دستور ندادم، بحث من راهبردی بود


   فیروزآبادی: من فقط به رسانه های نیروهای مسلح دستور ندادم، بحث من راهبردی بود

فیروز آبادی رئیس ستادنیروهای مسلح نظام: من به عموم رسانه ها تذکر دادم برای اصلاح امور رسانه ای اقدامات جدی انجام دهند. آنها هم اطاعت امر کردند و من راضی هستم.
متعاقب تذکر تند و صریح پاسدار بسیجی سرلشگر حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سایتهایی مانند "ندای انقلاب" از ادامه فعالیت برعلیه تنوعهای اعتقادی و دگرکیشان بازماندند و تعطیل شدند.
فیروزآبادی  درباره تذکر تند و صریحش به "رسانه های نظامی" مبنی بر  حفظ حرمتِ  حسن روحانی و کابینه او  به اصحاب رسانه گفت:
من ،تنها به "رسانه‌های نیروهای مسلح "تذکر ندادم، بلکه به همه رسانه‌ها تذکر دادم.  بحث من "بحث راهبردی" بود که رسانه‌ها "نگاه راهبردی" داشته باشند. من به خاطر اینکه نگویند سیاسی صحبت کرده‌ام، رسانه‌های نیروهای مسلح را هم گفتم که اگر تخلفاتی دارند، رفع نکنند، برخورد می‌کنیم اما خوشبختانه پس از این تذکر مقامات سپاه اقدامات جدی برای اصلاح امور رسانه‌ای انجام دادند و من راضی‌ام. 

No comments:

Post a Comment