عربده کشیهای مخترعان "اسلام های کاذب" در ایران
تکفیریهای شیطان پرست سیاهدل تبهکار جیره و مواجب از بیت المال دریافت میکنند تا به مسلمانان راستین و صوفیان جوانمرد فحاشی کنند!
بازهم سایتهای وابسته به فرقه های تکفیری که توسط یک عده "مارمولک عمامه به فرق" و "آخوندک نامسلمان" - که نه میدانند اسلام چیست و نه میدانند دین کدام است - اداره میشود، به فرافکنی پرداخته و باعربده کشی مدعی شده اند که فقط این متقلبان حرفه ای هستند که باید انحصار گردوخاک در میدان سیاست را درکنار انحصار در دعوی دینداری در دست خود داشته باشند تا به این وسیله بتوانند انحصار چپاول بیت المال را بدون حساب و کتاب و به صورت میلیاردی و تریلیاردی در اختیار خود بگیرند!
سایت تکفیری موسوم به ادیان نت به انتشار مطلبی بی سروته مبادرت نموده که نشان دهنده بیماری روانی و پریشان ذهنی افسران جنگ نرم در محافل پشت پرده فضاهای مجازی آخوندکها و مارمولکها میباشد.
این نامسلمانها نام "مکتب شیطان پرستی" خودشان را "اسلام" گذاشته اند! و ستیزهء موحدان با پیروان مکتب شیطان پرستان مسلمان نما! را میخواهند به عنوان تقابل با "اسلام" جا بزنند! اما غفلتشان، یادآور احوال کبکهای سر در برف است. امروز مردم ایران و جهان - اعم از مسلمان یا پیروان اعتقادات دیگر- از طریق ابراز انزجار و لعنت به این شیطان پرستان مسلمان نمای قلابی و کذاب ، به اباطیل و اکاذیبشان واکنش نشان میدهند.
اوهام مالیخولیایی این شیطان پرستهای مسلمان نمای قلابی را در مقاله زیر از سایت ورشکسته موسوم به "ادیان نت" ۱۳۹۳/۳/۱۳ مطالعه کنید
هماهنگی و همکاری فرقهی صوفیه با دشمنان بر علیه عقاید اسلامی
-
- ۲۳:۰۰
پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ این روزها شاهد هجمهی همه جانبهی
غرب بر علیه عقاید اسلامی و سنتی مردم همیشه صبور ایران هستیم که با
همراهی گستردهی فرق منحرف و از جمله صوفیه قرین گشته است. این فرقهای
انحرافی که با دعاوی عرفان و طریقت جوانان جویای حق را گمراه میکنند، بر
خلاف ادعایشان مبنی بر عدم دخالت در سیاست با کمک ایادی غرب و سازمانهای
ضد نظام اسلامی، به طور مرتب بر سیاستهای انقلاب اسلامی خرده گرفته و تا
حد امکان در مسیر انقلاب سنگ اندازی کرده و میکنند.
در همین راستا سایت مجزوبان نور، وابسته به دراویش گنابادی، با رویکردی محسوس و هم صدا با کفار بر علیه عقاید پاک مردم مسلمان ایران موضع گرفته و در مسألهی حجاب با انتشار اخباری هدفمند و مقالاتی تند بر علیه علما و مراجع، حکومت اسلامی را بخاطر دفاع از نوامیس مردم و حفظ امنیت روانی جامعه متهم به تندروی و خشونت میکنند. ایشان حتی از فتاوای برخی مراجع عظام سوء استفاده کرده[۱] و به گونهای گزینشی با انتشار فتاوا سعی کرده ایشان را از صف نظام اسلامی جدا معرفی کنند.
خباثت و دو رویی صوفیه، علی الخصوص فرقهی منحرف گنابادی در سیاست بر کسی پوشیده نیست، ایشان با همراهی اپوزیسیون[۲] ضد نظام در فتنهی سبز سال۸۸، خود را در تخریب اموال عمومی و بیت المال، ضرب و جرح بسیاری از مردم بیگناه و خون و دم کشتهگان آن فتنه شریک کردند و حال پس از گذشت چند صباح، خود را مدعی نشان داده و تقاص آن خرابکاری را از نظام اسلامی مطالبه میکنند.
ایشان با انتشار مقالاتی از افراد معلوم الحال[۳]، به طور مرتب بر پیکر اسلام ناب و انقلاب تاخته و روحانیت و به خصوص مراجع تقلید که نائبان عام حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) هستند را محکوم به جاهطلبی کرده و در مقابل از فرق سراپا نجس و ساختگی بهائیت دفاع میکنند و خواستار آزادی برای فعالیت گروههای بیهویتی چون ایشان در قالب مذهبی مستقل شدهاند.
صوفیه فرقهای مدعی عدم دخالت فرداً فرد دراویش در سیاست است. قطب فعلی این فرقه، نور علی تابنده نیز همین تاکیدات را دارد و میگوید: «در مورد دخالت در سیاست از من سوال کردند و در اعلامیهای که به تاریخ ۷ رمضان ۱۴۱۷ نوشته شده و همچنین در نامههای بعدی هم گفته شده که درویش در سیاست دخالت نمیکند و نظر ندارد»[۴] سید هبت اله جذبی هم از نویسندگان این فرقه است و دارای نام طریقتی (ثابت علی) میباشد، مینویسد: «پیروان این فرقه اجازه ندارند در سیاست دخالت کنند٫ (البته مشاغل دولتی جزو کسب و کار است) یا در احزاب و دستجات حزبی وارد گردند و در مجالس خودی هم هیچ گونه مذاکرات سیاسی نباید بشود؛ بلکه در آن مجامع از امور مادی و دنیوی هم صحبت نشود و فقط از مباحث ذکر و یاد خدا صحبت به میان آید.»[۵]
با وجود این اعترافات، لیدرهای این فرقهی صد رنگ منحرف در خارج از کشور حرف دیگری میزنند و حضور صوفیان در سیاسی و دخالت ایشان را توجیه میکنند. مصطفی آزمایش در مصاحبه با رادیو بیبیسی فارسی این موضوع را مطرح میکند و میگوید: بحث دخالت درویش در سیاست مسئلهای نیست، مهم این است که به نام درویشی نمیشود در سیاست دخالت کرد. یعنی دولت دوریشی نمیشود درست کرد، چنانکه حکومت دینی نمیشود درست کرد. یعنی تداخل دین یا نظام اعتقادی در امور اداره جامعه باعث میشود که جامعه به فساد کشیده شود و آن اصل اعتقادی هم به فساد کشیده شود. اما این که انسان درویش باشد، یا مسلمان باشد، یا شیعه باشد، یا سنی باشد، یا بهایی باشد، یا هر دین و اعتقادی داشته باشد و بخواهد به عنوان یک اکتیویست سیاسی (فعال سیاسی) در جامعه فعال باشد این دو با همدیگر مانعه الجمع نیست.[۶]
سخنان وی یادآور این ضرب المثل است که میگوید: اسمش را نیاور، خودش را بیاور. آزمایش با تحلیلی مضحک، تنها پایهی ادعای عدم دخالت در سیاست صوفیان را نام درویشی عنوان میکند! او بار دیگر با هجمه بر برپایی حکومت دینی، از فرقهی رذل بهائیت دفاع میکند و آن را در شمار اسلام و مذاهب اصلی آن ذکر میکند.
با کنار هم گذاشتن این پازلها به خوبی میتوان دریافت فرقهی منحرف صوفیه از آبشخور دشمنان اسلام و به خصوص غربیها مینوشد و تمام تلاش خود را برای اجرای اهداف ایشان در زمینهی تهاجم فرهنگی و بر اندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفته است.
منابع:
۱- گزینش فتاوای آیت الله سیستانی (حفظه الله) و انتشار در سایت مجذوبان نور
۲- به مجموعه افراد و نهادهای مخالف اصل نظام سیاسی گفته میشود که در صدد بر اندازی نظام حاکم میباشند.
۳- www.majzooban.org/fa/view-points/ideas/9256 (link is external)
۴- کتابچه مکاتیب عرفانی شماره شانزدهم در ص ۲۰
۵- «رسالهٔ باب ولایت و راه هدایت» از انتشارات حقیقت، چاپ زمستان ۸۱
۶- www.bbc.co.uk/persian/tvandradio/2011/06/110607_hardtalk_mostafa_azmayes... (link is external)
در همین راستا سایت مجزوبان نور، وابسته به دراویش گنابادی، با رویکردی محسوس و هم صدا با کفار بر علیه عقاید پاک مردم مسلمان ایران موضع گرفته و در مسألهی حجاب با انتشار اخباری هدفمند و مقالاتی تند بر علیه علما و مراجع، حکومت اسلامی را بخاطر دفاع از نوامیس مردم و حفظ امنیت روانی جامعه متهم به تندروی و خشونت میکنند. ایشان حتی از فتاوای برخی مراجع عظام سوء استفاده کرده[۱] و به گونهای گزینشی با انتشار فتاوا سعی کرده ایشان را از صف نظام اسلامی جدا معرفی کنند.
خباثت و دو رویی صوفیه، علی الخصوص فرقهی منحرف گنابادی در سیاست بر کسی پوشیده نیست، ایشان با همراهی اپوزیسیون[۲] ضد نظام در فتنهی سبز سال۸۸، خود را در تخریب اموال عمومی و بیت المال، ضرب و جرح بسیاری از مردم بیگناه و خون و دم کشتهگان آن فتنه شریک کردند و حال پس از گذشت چند صباح، خود را مدعی نشان داده و تقاص آن خرابکاری را از نظام اسلامی مطالبه میکنند.
ایشان با انتشار مقالاتی از افراد معلوم الحال[۳]، به طور مرتب بر پیکر اسلام ناب و انقلاب تاخته و روحانیت و به خصوص مراجع تقلید که نائبان عام حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) هستند را محکوم به جاهطلبی کرده و در مقابل از فرق سراپا نجس و ساختگی بهائیت دفاع میکنند و خواستار آزادی برای فعالیت گروههای بیهویتی چون ایشان در قالب مذهبی مستقل شدهاند.
صوفیه فرقهای مدعی عدم دخالت فرداً فرد دراویش در سیاست است. قطب فعلی این فرقه، نور علی تابنده نیز همین تاکیدات را دارد و میگوید: «در مورد دخالت در سیاست از من سوال کردند و در اعلامیهای که به تاریخ ۷ رمضان ۱۴۱۷ نوشته شده و همچنین در نامههای بعدی هم گفته شده که درویش در سیاست دخالت نمیکند و نظر ندارد»[۴] سید هبت اله جذبی هم از نویسندگان این فرقه است و دارای نام طریقتی (ثابت علی) میباشد، مینویسد: «پیروان این فرقه اجازه ندارند در سیاست دخالت کنند٫ (البته مشاغل دولتی جزو کسب و کار است) یا در احزاب و دستجات حزبی وارد گردند و در مجالس خودی هم هیچ گونه مذاکرات سیاسی نباید بشود؛ بلکه در آن مجامع از امور مادی و دنیوی هم صحبت نشود و فقط از مباحث ذکر و یاد خدا صحبت به میان آید.»[۵]
با وجود این اعترافات، لیدرهای این فرقهی صد رنگ منحرف در خارج از کشور حرف دیگری میزنند و حضور صوفیان در سیاسی و دخالت ایشان را توجیه میکنند. مصطفی آزمایش در مصاحبه با رادیو بیبیسی فارسی این موضوع را مطرح میکند و میگوید: بحث دخالت درویش در سیاست مسئلهای نیست، مهم این است که به نام درویشی نمیشود در سیاست دخالت کرد. یعنی دولت دوریشی نمیشود درست کرد، چنانکه حکومت دینی نمیشود درست کرد. یعنی تداخل دین یا نظام اعتقادی در امور اداره جامعه باعث میشود که جامعه به فساد کشیده شود و آن اصل اعتقادی هم به فساد کشیده شود. اما این که انسان درویش باشد، یا مسلمان باشد، یا شیعه باشد، یا سنی باشد، یا بهایی باشد، یا هر دین و اعتقادی داشته باشد و بخواهد به عنوان یک اکتیویست سیاسی (فعال سیاسی) در جامعه فعال باشد این دو با همدیگر مانعه الجمع نیست.[۶]
سخنان وی یادآور این ضرب المثل است که میگوید: اسمش را نیاور، خودش را بیاور. آزمایش با تحلیلی مضحک، تنها پایهی ادعای عدم دخالت در سیاست صوفیان را نام درویشی عنوان میکند! او بار دیگر با هجمه بر برپایی حکومت دینی، از فرقهی رذل بهائیت دفاع میکند و آن را در شمار اسلام و مذاهب اصلی آن ذکر میکند.
با کنار هم گذاشتن این پازلها به خوبی میتوان دریافت فرقهی منحرف صوفیه از آبشخور دشمنان اسلام و به خصوص غربیها مینوشد و تمام تلاش خود را برای اجرای اهداف ایشان در زمینهی تهاجم فرهنگی و بر اندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفته است.
منابع:
۱- گزینش فتاوای آیت الله سیستانی (حفظه الله) و انتشار در سایت مجذوبان نور
۲- به مجموعه افراد و نهادهای مخالف اصل نظام سیاسی گفته میشود که در صدد بر اندازی نظام حاکم میباشند.
۳- www.majzooban.org/fa/view-points/ideas/9256 (link is external)
۴- کتابچه مکاتیب عرفانی شماره شانزدهم در ص ۲۰
۵- «رسالهٔ باب ولایت و راه هدایت» از انتشارات حقیقت، چاپ زمستان ۸۱
۶- www.bbc.co.uk/persian/tvandradio/2011/06/110607_hardtalk_mostafa_azmayes... (link is external)
افزودن نظر جدید
No comments:
Post a Comment