Thursday 19 June 2014

خروج لشکر ابوالفضل و لشکر قدس به فرماندهی قاسم سلیمانی از سوریه و انتقال به عراق


   خروج لشکر ابوالفضل و لشکر قدس به فرماندهی قاسم سلیمانی از سوریه و انتقال به عراق

درخراسان و مصر وشام و عراق - فتنه و کارزار میبینم (پیشگویی های شاه نعمت الله ولی)
 نیروهای ارتش آزاد سوریه دست به کار  بازپس گیری مناطقی شده اند که در طول ماههای گذشته از دست داده بودند
کاهش درگیری در سوریه پس از خروج سپاه قدس و لشکر ابوالفضل



به دنبال سقوط شهر موصل و شهر نفتی بیجی تعدادی از گروههای فرقه گرای شیعه عراقی مستقر در سوریه، اعلام کردند که در پاسخ به فتوای رهبران مذهبی شیعه از جمله سیستانی، این کشور را به قصد عراق برای مشارکت در جنگ علیه عشایر مخالف مالکی و داعش ترک خواهند کرد.در گیرهای نظامی میان شبه نظامیان عشایر عراق و داعش با نیروهای مالکی که به دنبال سقوط موصل دومین شهر عراق به دست مخالفان مالکی صورت گرفت، باعث شد که شبه نظامیان ایرانی وعراقی از قبیل لشکر قدس سپاه پاسداران و لشکر ابوالفضل العباس که در سوریه با مخالفان سوری می جنگیدند، این کشور را به قصد عراق ترک کنند.
دبی-العربیه.نت فارسی/پنج شنبه 21 شعبان 1435هـ - 19 ژوئن 2014م/به گزارش تلویزیون العربیه، منابع مخالفان سوری از متوقف شدن بسیاری از عملیات نظامی رژیم سوریه بویژه در مناطقی که تحت کنترل مخالفان است خبر دادند. 
مخالفان اسد خروج شبه نظامیان لشکر ابوالفضل و لشکر قدس سپاه پاسداران ایران به فرماندهی قاسم سلیمانی از سوریه و انتقال آنها به عراق را یکی از دلایل عمده کاهش درگیری ها در این کشور دانستند. 
همزمان با خروج این گروهها، از سوریه، حسن روحانی رئیس جمهوری ایران  دو بار در سخنرانی های خود از نیت تهران برای مداخله نظامی درعراق سخن گفته است.

No comments:

Post a Comment