Wednesday 4 June 2014

فرمانده‌ انتظامی اصفهان : برخورد یدی با بدحجابی جواب نمی‌دهد


   فرمانده‌ انتظامی اصفهان : برخورد یدی با بدحجابی جواب نمی‌دهد

69181در حالیکه دعواهای آخوندی بر سر به بهشت راندن اجباری بانوان شریف و ازاده میهنمان ایران بالا گرفته ، بسیاری از مقامات حکومتی که سابقه ای در نظام جمهوری اسلامی دارند ، نسبت به مسئله پوشش اجباری موضعگیری کرده اند.
فرمانده‌انتظامی استان اصفهان نیز در گزارشی که خبرگزاری دانشجویان ایران آنرا منتشر کرده است هدف از تشکیل گشت‌ارشاد را تنها ارشاد دانست و تاکید کرد: گشت‌ارشاد جنبه برخوردی ندارد و تنها در بحث تذکر لسانی و یادآوری به افراد آن‌هم افرادی که می‌خواهند جامعه را جریحه‌دار کنند فعالیت می‌کند و نگفتیم با خانم‌ها برخورد یدی صورت گیرد زیرا در بحث بدحجابی برخورد یدی جواب نمی‌دهد و انعکاس ارشادی پلیس بیشتر بود.

عبدالرضا آقاخانی با تاکید بر اینکه مشکلات اجتماعی باید پیش از اینکه تبدیل به یک بحران شود مورد توجه قرار گیرد، گفت: بسیاری از مواردی که پلیس در آن مجبور به برخورد می‌شود مباحث اجتماعی است که متاسفانه مسوولان آن را تبدیل به بحث امنیتی می‌کنند. به‌گفته این مقام انتظامی انضباط با باتوم در جامعه ایجاد نمی‌شود و پلیس به این نتیجه رسید که برخوردهای اینچنینی جوابگو نیست، بلکه باید با اخلاق پیش رفت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: برای مثال به‌جرات می‌توان گفت چهارشنبه آخرسال 92 یکی از بهترین سال‌ها بود. سال گذشته در کارگروه عملیاتی پلیس برای چهارشنبه آخرسال به این نتیجه رسیدیم که‌ روشن‌کردن آتش نه به اقتصاد ضربه می‌زند و نه تعرضی به ارگان یا نهادی است و نه نظام را زیر سوال می‌برد بنابراین خط قرمز پلیس در این مراسم تنها تعرض به نوامیس و آتش‌زدن اماکن بود که خوشبختانه هیچ‌یک از این موارد به وجود نیامد.

بیشتر بخوانیم : 
ناطق نوری : «بدحجابی» نشانه اعتراض مردم به حکومت است حداد عادل: اقتدار نظام در مساله حجاب از بین رفته است
ادامه غوغاگری آخوندهای حکومتی با دولت روحانی برسر مسافران بهشت
پاسخ حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهوری به احمد خاتمی
احمد خاتمی : کسانی که با «شعار لیبرالیستی» دم از آزادی می‌زنند لنینیستی عمل می‌کنند
امان از دست یک مشت دیوانه بیسواد مالیخولیایی
دعوای ائمه جمعه و جماعات برای به «بهشت راندن» اجبـــاری مردم

No comments:

Post a Comment