Tuesday 17 June 2014

برای کاهش تنش درجامعه، برای کاهش فشار بر دگرکیشان... یکی از سایتهای تکفیری, ندای انقلاب تعطیل شد


   برای کاهش تنش درجامعه، برای کاهش فشار بر دگرکیشان... یکی از سایتهای تکفیری تعطیل شد

سایت تکفیری موسوم به ندای انقلاب، بالاخره بعد از پنج سال توطئه ناجوانمردانه برعلیه آزاداندیشان و پیروان مکاتب معنویت گرا سرانجام به تعطیلی کشانده شد
neda-inside
تعطیلی سایت تکفیری و تفرقه افکن ندای انقلاب که توسط یک محفل مزدورِ بیسوادِ  قانون شکن و خودسر !! اداره میشد مقدمه ای برای تعطیلی سایر سایتهای مشابه مانند بولتن نیوز و  دیده بان سنتر و فرقه نیوز و ادیان نیوز و ادیان نت و جوان آنلاین و جهان نیوز و ... تلقی میشود.
گردانندگان ورشکسته و آبروباخته ندای انقلاب با اعلام ورشکستگی به بسته شدن سایت خود به این شرح اعتراف کرده اند:
به دلیل برخی فشارها؛ ندای انقلاب تعطیل شد

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۲
سایت خبری- تحلیلی ندای انقلاب اسلامی ایران، در آستانه ششمین سالگرد شروع به کار خود در عرصه رسانه ای کشور، به دلیل برخی مشکلات و افزایش برخی فشارها تعطیل شد.

سایت خبری- تحلیلی ندای انقلاب اسلامی ایران، در آستانه ششمین سالگرد شروع به کار خود در عرصه رسانه ای کشور، به دلیل برخی مشکلات و افزایش فشارها تعطیل شد.
براساس این گزارش، ندای انقلاب با شعله ور شدن فتنه آمریکایی-اسرائیلی ۸۸ در راستای تنویر افکارعمومی و بصیرت افزایی در آن فضای فتنه گون تاسیس و ماموریت خود را جریان یابی، خنثی سازی و جریان سازی خبری علیه جریانات و گروه های معاند و زاویه دار از انقلاب اسلامی تعریف کرد.
این سایت خبری که از بدو تولد تاکنون عمده فعالیت خود را رصد و مقابله با فعالیت های جریانات معاند و ضد انقلاب، فتنه گر، ساختارشکن، انحرافی و فرق ضاله و نیز معرفی و حمایت از جریانات ارزشی همسو با آرمان های بلند انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و ... قرار داده بود، به دلیل وجود برخی مشکلات تعطیل شد.
درهمین راستا با اثرگذاری روزافزون اخبار و گزارشات ندای انقلاب برعلیه جریانات نامبرده و به تبع آن فشارهای وارده به ویژه از سوی برخی افراد، ندای انقلاب مجبور شد تا فعالیت های خبری-تحلیلی خود را متوقف کند.

No comments:

Post a Comment