Tuesday 11 November 2014

طعنه های تند پاسدار سعید قاسمی (حاج سعید) به هاشمی رفسنجانی


   طعنه های تند پاسدار سعید قاسمی (حاج سعید) به هاشمی رفسنجانی


سعید قاسمی روز دوشنبه 19 آبان در همایش منطق عاشورایی که در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد ، به شکل‌گیری پارادوکس شفاف پس از روی کار آمدن سیستم جدید اشاره کرد و گفت: تکلیف ما را مشخص کنید که بالاخره مذاکره کنیم یا نه. آقای «خاطره»! ( اشاره به هاشمی رفسنجانی ) امام(ره) در گوش شما گفته بود که این مسیر را تا کی باید ادامه داد و البته به شما گفته بود، چون ما در 22 جلد صحیفه هر چه گشتیم نیافتیم، لذا خاطرات شبانه و روزانه شما مورد قبول نیست. 

به گزارش نامه نیوز، به نقل از فارس پاسدار سعید قاسمی شفافیت قیام حسینی را اظهر من الشمس خواند و با تأکید بر اینکه این شفافیت به قدری است که با آشغال‌خوری‌ها و تحلیل‌های مزخرف به لجن کشیده نمی‌شود، گفت: حقیقت قیام حسینی سالهاست که آویزه گوش ما شده است و نمی‌توانند ما را با آنگونه تحلیل‌ها فریب دهند، هر چند شاید بتوانند فرزندانمان را بفریبند، البته او هم پس از 8 ماه می‌فهمد که موضوع فتنه، انتخابات نبوده بلکه اصل ولایت فقیه بوده است. 

وی با طرح این سؤال که آیا هدف امام حسین(ع) از نهضت عاشورا مذاکره بوده است، اظهار داشت: در طول سالیان سال روی منبرها حرف دیگری می‌زدید؛ محمد حنفیه برادر امام حسین(ع) نیز همین سخنان امروز شما را به ایشان گفت که کله‌شق‌بازی درنیاور، اما امام حسین(ع) پاسخ داد یا جایی را پیدا می‌کنم که زیر قیمومیت کدخدای بزرگ نباشد و یا کشته می‌شوم، 

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه اگر امام حسن(ع) و امام سجاد(ع) نیز در موقعیت امام حسین(ع) قرار می‌گرفتند همان کار سیدالشهدا(ع) را انجام می‌دادند، گفت: جواب این حرف که پس از امام حسین(ع)، ائمه عقلانی‌تر عمل کرده‌اند قبلاً بارها داده شده است، اما کسی که بخواهد خود را به خواب بزند یا خزعبلاتی را مانند دو دهه اخیر به دانشگاه انتقال دهد، نمی‌توان از خواب بیدارش کرد. 

وی با ابراز خوشحالی از اینکه بعضی که مردم تصور می‌کنند در مسیر ولایت هستند، افاضات می‌کنند، گفت: اگر من بخواهم راجع به این اشخاص ابتدائاً صحبت کنم همه می‌گویند این بافته‌های انتخاباتی است، اما شما که مبنای فکریتان را بیرون می‌ریزید فرزند من هم می‌فهمد که شما از اساس با ریشه نهضت فکری امام حسین(ع) بحران فکری و تضاد و عناد دارید و من پیش از این باید 100 ساعت برای شناساندن شما صحبت می‌کردم، اما اکنون خوشحالم که بگویم شما با تفکر امام راحل زاویه اساسی دارید. 

قاسمی با نشان دادن تصویر صفحه اول یکی از روزنامه‌های کشور که در آن وزرای خارجه ایران و آمریکا بر سر میز مذاکره با یکدیگر دست داده بودند، تصریح کرد: این لکه ننگی برای نظام جمهوری اسلامی و خلاف مشی صریح امام راحل است و رهبر حی و آزاده کنونی نیز در بیش از هزاران بیت برای شما سرود که این کار را نکنید زیرا من خوشبین نیستم. 

وی با اشاره به نامگذاری بازی برد ـ برد برای مذاکرات گفت: شهدای انقلاب و جنگ در طول این 35 سال که فقط از همین دانشگاه علم و صنعت 17 هزار شهید رفته‌اند، بازی بود؟ آن هم از نوع برد ـ برد؟ 

این پیشکسوت عرصه دفاع مقدس این قصه را خلاف شأن رهبر انقلاب و دست دادن وزیر خارجه ایران با جان‌کری را دون شأن ملت انقلابی خواند و با یادآوری ماجرای امان نامه آوردن شمر برای حضرت اباالفضل‌العباس(ع) خطاب به مذاکره‌کنندگان خاطرنشان کرد: چه دادید و چه گرفتید، آیا اصلاً امان‌نامه دادند؟ 

وی از بی‌خبری نمایندگان مجلس نسبت به محتوای مذاکرات و توافقات سخن گفت و افزود: به دروغ می‌گویند ما با نمایندگان مجلس هماهنگ هستیم؛ ما گفتیم نگرانیم، گفتند به جهنم؛ آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است، دوستان بروند جهنم با دشمنان مدارا؟ 

قاسمی با یادآوری شکست رزمندگان در عملیات والفجر مقدماتی به واسطه یک نفوذی، خطاب به مذاکره‌کنندگان هسته‌ای گفت: چگونه از کارشناسان کثیف و جاسوس آژانس ضمانت گرفتید؟ 

وی ادامه داد: دیروز فدراسیون بین‌المللی والیبال اعلام کرد تا تکلیف حضور دختران را در استادیوم معلوم نکنید با شما همکاری نمی‌کنیم؛ دشمن همه چیز را می‌خواهد، چقدر باید بدهیم؟ 

این فرمانده با استناد به سخنان برخی ائمه جمعه کشور که اتمام حجت را انگیزه حضور ایران پای مذاکرات عنوان کرده‌اند، گفت: اگر به خاطر خبط اصولگرایان و حزب‌الله نبود، مرده‌ها زنده نمی‌شدند؛ اگر احمدی‌نژاد با دشمن دست داد، با او چه می کردند؟ 

وی سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دنیا و جبهه مقاومت به ایران نگاه می‌کند تصریح کرد: راه موفقیت ما از دست دادن با وندی‌شرمن نمی‌گذرد، این ره به ترکستان است. 

قاسمی با اشاره به اینکه کشور ترکیه هم مسجد دارد و هم فاحشه‌خانه، اظهار داشت: آیا آمال شما ترکیه و مالزی است؛ ترکیه‌ای که 20 سال است به اتحادیه اروپا می‌گوید ما همه پارامترهای شما را برای عضویت لحاظ کرده‌ایم اما هر سال اروپایی‌ها به او می‌گویند باز هم چند خمش و کرنش دیگر لازم است، چرا که دشمن همه چیز را می‌خواهد. 

وی با طرح این سؤال که آیا از 1+5 در قبال نرمش‌ها تضمین گرفتید که داعش از داخل و خارج به ما حمله نکند، گفت: فتنه 78 و 88 هم که کار مریخی‌ها بود و تخم‌شان را ملخ خورد. 

قاسمی ادامه داد: جاسوس‌های آژانس اعلام می‌کنند که هر نیروگاهی را خواستیم بازدید کنیم باید دو ساعت بعد به روی ما باز شود، آنها می‌گویند پیراهنت را دربیاور و تکان بده. اسامی احمدی روشن‌هایمان را هم که دادیم. 
منبع: فارس 

ترس ووحشت پاسدار قاسمی از توافق ذلت بار اتمی دراین سوال از تیم مذاکره بخوبی نمایان می شود : 

«اما سؤال، سؤال، دل نگرانیم، دلواپسیم حاج داوود، دلواپس هستیم! اما اینها چه جور دلواپس نیستند که امروز بعد از گذشت یک جریانهای جدیدی در نظام جدید توافق کردند رسماً و علناً که آقا! این آژانس، که یعنی اسرائیلی‌ها، یعنی آمریکایی‌ها، یعنی منافقین رسماً بیان و نوعی کاپیتولاسیون رو پذیرفتی تو که، که‌چی بشه؟ که هر وقت که اراده کردند، توی هرکدوم از این مراکزی که شما کارهای تحقیقاتی دارید می‌کنید، ۲ ساعت بعد باید خالی بکنی اونجا رو، تا لباس زیرت رو دربیاری بگردند. تفتیش کنند بی‌حد و مرز! و با افتخار هم اسم این رو یک پیروزی و یک بازی برد برد می‌گذارند! 
بازی برد برد! 
این اسم‌ها رو از کجا درمیارید؟! 
کدوم بازی برد برد؟ 
کدوم بازی؟ 
کدوم بازی؟». 
منبع: فارس

No comments:

Post a Comment