Thursday 13 November 2014

پاسدار بسیجی: ما همیشه امربه معروف و نهی از منکر میکردیم، حتی وقتی قانون وجودنداشت!!!


   پاسدار بسیجی: ما همیشه امربه معروف و نهی از منکر میکردیم، حتی وقتی قانون وجودنداشت!!!

یک پاسدار- بسیجی تکفیری  به عنوان فرمانده سپاه استان البرز مدعی شد که مهمترین معضل استان البرز وجود درویشها و شیطان پرستها در این استان است.
kamalemehr.ir001_001
این پاسدار بسیجی تکفیری به صراحت اذعان کردکه همیشه عوامل "بسیج - سپاه" به بهانهء اجرای اصل شرعی "امر به معروف و نهی از منکر" عملیات سرکوبگرانه خود را برعلیه اقشار مختلف هموطنان و شهروندان ایرانی انجام میداده اند. البته از طریق به اصطلاح"تذکر لسانی"! اما خیلی هم پیش می آمده که کار به درگیری فیزیکی کشیده میشده و ضرب و شتم و بگیر و ببند و به سیاهچال فرستادن در پی داشت.
kamalemehr.ir001
اظهارات صریح و بی پرده این  به اصطلاح مسئول  تکفیریِ عالیرتبه سپاه - بسیج نشانگر آن است که فعالیتهای سایتهای تفرقه انگیز ضاله تکفیری برعلیه دراویش، و به راه انداختن غائله هایی که به تخریب حسینیه های دراویش منجر شد، از کجا ناشی میشده و سرچشمه در کجا داشته است. این مقام مسئول تکفیری، در نقش مسئول بازوی اجرایی میگوید : "ما همیشه همین پروسه را دنبال میکردیم و منتظر تصویب قانون نبودیم، ولی حالا قانون در حمایت از این حرکات تحریک آمیز تصویب شده و در نتیجه به عملیات فراقانونی بسیج- سپاه، جنبه قانونی داده است"!
kamalemehr.ir006
متن مصاحبه سایت موسوم به "کمال مهر" با این پاسدار بسیجی تکفیری به قرار زیر است:
kamalemehr.ir003
اختصاصی/سردار استاد حسینی فرمانده سپاه استان البرز؛
خطر جدی فرهنگی استان البرز «دراویش،بهائیان ، فرق ضاله و شیطان پرستی»هستند/راه مقابله با «ماهواره» بگیر و ببند نیست!/امر به معروف و نهی از منکر «سیاسی» نیست واجب شرعی است
مشروح گفتگوی سردار استاد حسینی در بازدید از پایگاه خبری تحلیلی «کمال مهر»
به گزارش«کمال مهر»؛سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه استان البرز ظهر امروز ضمن بازدید از دفتر پایگاه خبری تحلیلی «کمال مهر» از فعالیتهای و پیگیری برخی موضوعات فرهنگی و اجتماعی توسط پایگاه خبری کمال ابراز خرسندی کرده و  با مدیر مسئول کمال مهر به گفتگو نشستند.
مشروح صحبتهای سردار استاد حسینی و رضائی مدیر مسئول کمال مهر به شرح ذیل می باشد.
رضایی :رصدی که مجموعه سپاه استان البرز در خصوص معضلات اصلی  فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی این استان دارند در چه زمینه ای است ؟
استاد حسینی: مسئله  اصلی که ما با معضلات مختلف در استان با آن درگیر هستیم وجودهمه اقوام و طایفه های مختلف در استان البرز بوده و از لحاظ اجتماعی یکنواختی وجود ندارد؛ و متاسفانه در مسئولین هم این موضوع وجود دارد.
مواردی هم که می شود به عنوان معضل در استان عنوان کرد، یکی مورد “بذهکاری (!!!)  و اقدامات مجرمانه ای” است که از طرف اراذل و اوباش صورت می گیرد و یکی دیگر از این معضلات بدحجابی است که در سطح شهر قابل مشاهد است ؛ و متاسفانه موضوع دیگر “رشوه خواری” در برخی دستگاه ها می باشد که شنیده می شود.
رضایی: سردار در استان البرز خطر جدی در زمینه هایی که عنوان شد وجود دارد؟ و معضل اصلی چیست؟
استاد حسینی: خطر جدی که در این استان وجود دارد دراویش،بهائیان و  فرق ضاله و شیطان پرستی است که در پراکندگی فضای این استان با آن مواجه هستیم است و همه این موضوعات مواردی است که باید موردتوجه قرار بگیرد. اقدامات روشنگری در این خصوص در بین مردم شده و مواردی هم در حال پیگیری است.
بزرگترین معضل اصلی جامعه استان ما و حتی کشور “ماهواره” است که مانند دجال بنیان خانواده را از هم پاشنده است، طلاق، بی بندباری و صدها مشکل دیگر از ماهواره سرچشمه می گیرد.
رضایی: راهکار مقابله با این نوع معضلات چیست و سپاه در این زمینه چه کرده است؟
استاد حسینی:ما می توانیم با اینها برخورد کنیم منتهی باید قرارگاهی عمل کرد اگر قرار باشد هرکسی راه خودش را برود و حرف خودش را بزند صلاح نیست. ببینید این مسائل، مسائلی نیست که بگویم سلایق با هم فرق میکند.  نه خیر وقتی ماهواره  آمد خانوادهء همه را تعقیب میکند . طرز تفکر هر طرف میخواهد باشد راست باشد یا چپ باشد؛ لذا همه مردم و تمام دستگاه های فرهنگی باید دست در دست هم بدهند تا این معضل اجتماعی که  فرهنگ و بنیان خانواده را تغییر می دهد را ریشه کن کنند.
باید همت جانانه ای کنیم در راستای روشنگری، خیلی از مردم آسیب های ماهواره را نمی بینند. بطور مثال بعد از استفاده از این شبکه های ماهواره ای در آینده ای نزدیک تاثیر منفی بر رفتار تک تک اعضا خانواده خواهد گذاشت و بنیان خانواده زمانی که از هم پاشید محبت از بین می رود، اعتیاد ، دزدی و صدها مشکل دیگر… رخ می دهد. راه مقابله هم این است که تمامی مسئولین و خود مردم باید در این خصوص فکر بکنند و با هم متحد شوند و با آن مقابله کنیم. مقابله هم منظور این نیست که بیاییم بگیریم و ببنیدیم ، مقابله یعنی اینکه بیاییم روشنگری کنیم اگر افرادی که با این معضل دچار شده اند اگر آگاه شوند ، مشکل حل می شود .

رضایی: سردار  جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در ادامه بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی ماده ای از این طرح سازمان بسیج مستضعفین را موظف کردند که با به کارگیری آحاد بسیجیان در چارچوب قوانین نسبت به فرهنگ سازی و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در مرتبه زبانی اقدام کند. به نظر شما بسیج در این خصوص چه اقدامی خواهد کرد ؟
استاد حسینی:امر به معروف و نهی از منکر دو واجب الهی است یعنی در کنار نماز ،روزه، خمس، جهاد ،  تولی و تبری ، تماماً در فروع دین ما آمده و انجام آن واجب می باشد لذا بر همه مردم واجب است بر امر به معروف و نهی از منکر ثابت قدم باشند. بسیج به دنبال اجرای تمامی فرامین الهی است و این دو فریضه هم جزءِ  وظایف خودش می داند به فرض اینکه مجلس شورای اسلامی این وظیفه را مطرح نمی کرد ما بر طریق شرعی خودمان می دانستیم که به این واجب دینی عمل کنیم  . منتهی ساز و کاری برای این امر در کشور نیاز است.
رضایی : در این خصوص بیشتر توضیح دهید.
استاد حسینی :اول اینکه همه باید همدل و یکدل باشند و هرکسی ساز خودش را نزند، امربه معروف موضوعی سیاسی نیست که برخی به این موضوع دامن میزنند این واجب الهی است! برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر نیاز به ساز و کار لازم در اجتماع می باشد؛ بالاخره زمانی که بخواهد در جامعه دو واجب الهی صورت بگیردو ممکن است در مقابل آمرین معروف و ناهین از منکر عده ای ایستادگی کنند و مقابله کرده و بعضی هم دهن کجی کنند . به هر حال اگر ساز و کار این موضوع تعریف بشود می تواند بهتر تاثیرگذار باشد. دیگر قوا هم که در این راستا کار می کنند . مخصوصاً قوه قضاییه لازم هست در این موضوع حضور داشته باشد ، همه باید باشند .
رضایی:آیا بسیج در صورت ابلاغ این قانون این موضوع را اجرا خواهد کرد؟
استاد حسینی:این جز وظیفه ماست و ما این موضوع را حتماً انجام خواهیم داد ، ما این موضوع را تا به حال ترک نکرده بودیم ، که مجلس شورای اسلامی بیاید و این عمل واجب را به عهده ما بگذارد ، این مسئله ای است که مجلس جنبه قانونی هم به این موضوع شرعی داده اند و حمایت قانونی هم می خواهند بکنند ،و به هر حال ما تشکر میکنم که از این موضوع حمایت قانونی صورت بگیرد.
رضایی: سردار،بسیج در امر به معروف و نهی از منکر اقدام عملی هم خواهد کرد؟ یا بهتر بازگو کنم ستادهای “امر به معروف و نهی از منکر” در بسیج عملیاتی خواهد شد؟
استاد حسینی:فی نفسه بحث عملیاتی امر به معروف و نهی از منکر بر عهده نیروی انتظامی است در اصل امر به معروف و نهی از منکر امری  “لسانی”است؛ منتهی در مواردی هم بعضی افراد با این موضوع مقابله می کنند و اقدامات فیزیکی انجام می دهند که  این امر مستلزم برخورد است و این مرحله تاکنون جزو وظایف نیروی انتظامی بوده ولی قانونگذار در این مورد این اجازه را به بسیج هم بدهد ما با این موضوع مشکلی نداریم.
رضایی:باتشکر از اینکه درپایگاه خبری «کمال مهر» تشریف آوردید بنده از طرف تمامی پرسنل از شما تقدیر و تشکر می کنم
استاد حسینی : تشکر از دعوت گرم و صمیمانه شما امیدوارم  موفق و سربلند باشید؛خدانگهدار.

No comments:

Post a Comment