Sunday 16 November 2014

امام جمعه چالوس: باید بتوانیم پاسخ های محکم و قاطعی به شبهه افکنی های پیروان این فرقه ها ارایه کنیم.


   امام جمعه چالوس: باید بتوانیم پاسخ های محکم و قاطعی به شبهه افکنی های پیروان این فرقه ها ارایه کنیم.

65322546541
به گزارش فرقه نیوز، به نقل از خبرگزاری رسمی حکومتی ایرنا ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳ یکشنبه ۲۵ آبان/  حجت الاسلام ' محمدمهدی راشدی نوری ' امام جمعه چالوس روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس، گفت: فرقه های انحرافی هم اکنون فعال هستند و مسوولان فرهنگی موظف هستند تا مقابله شبهه افکنی آنها در بین مردم به ویژه جوانان مقابله کنند.
وی تصریح کرد: باید بتوانیم پاسخ های محکم و قاطعی به شبهه افکنی های پیروان این فرقه ها ارایه کنیم.
امام جمعه چالوس در ادامه،  حرکت در جهت امیدوار کردن مردم به نظام و حکومت اسلامی را اصلی ترین امر به معروف دانست و گفت: نباید گره به کار مردم بیاندازیم و تلاش کنیم تا مشکلات آنان را برطرف کرده و بر فعالیت دستگاه ها نظارت داشته باشیم تا امید در بین مردم بیش از پیش گسترش یابد.
وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در چالوس برای بهره برداری مطلوب از ایام اربعین حسینی و برپایی تجمع سراسری عزاداران در این شهرستان، گفت: امام حسین (ع) جان خود را برای دفع جهل و غفلت از جامعه اسلامی فدا کرد و امروز نیز اگر جهل و گمراهی تداوم داشته باشد همان حوادث تلخ تکرار خواهد شد.
راشدی نوری تاکید کرد: ما به عنوان کارگزاران نظام باید تلاش کنیم که از وابستگی خود به دنیا و پست و مقام بکاهیم زیرا در غیراین صورت به گمراهی دچار خواهیم شود و قاتلان امام حسین (ع) که حق را نادیده گرفتند نیز گرفتار همین گمراهی ها و جهل بودند.
وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی برای برپایی عزاداری خالصانه برای امام حسین (ع)، گفت: با تاسف عزاداری ها به سمتی می رود که گاهی اوقات به سلاح دین، تشیع و اهل بیت (ع) نیست.
امام جمعه چالوس گفت: به جای گسترش کمی هیات های عزاداری باید محتوای عزاداری ها را غنی تر کنیم و تمرکز در عزاداری ها داشته باشیم.
راشدی نوری با اشاره به ضرورت گسترش فرهنگ کتابخوانی به ویژه در بین نسل نوجوان و جوان، اظهار داشت: روز به روز از فرهنگ کتابخوانی دور می شویم. کتاب در سبد زندگی ما جایگاه نازلی دارد و موظف به فرهنگ سازی در این خصوص هستیم. / ایرنا

No comments:

Post a Comment