Tuesday 18 November 2014

جعل روایات توسط مکارم شیرازی مرجع حکومتی : «عده ای تاریخ بسیج را به زمان پیامبر بر می گردانند»


   جعل روایات توسط مکارم شیرازی مرجع حکومتی : «عده ای تاریخ بسیج را به زمان پیامبر بر می گردانند»

makaremnaghadey
مکارم شیرازی می گوید غربی ها از جمعیت 20 میلیوتی بسیجی ها وحشت دارند ؛ وی مدعی است : هنوز از  ظرفیت بسیج به طور کامل استفاد نشده است و باید بیش از آن استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مکارم شیرازی در دیدار با  نقدی رئیس سازمان بسیج  و جمعی از مسئولین سپاه استان قم گفت: بسیج در عمل نشان داد که اگر نبود، بسیاری از مسائل باقی می ماند و جای خالی آن احساس می شد و با توجه به آثار و برکات آن باید این تشکیلات مبارک پا برجا بماند. مسئله بسیج از مسائل رزمی هم فراتر رفته و در بخش های مختلف اجتماعی، تربیتی، هنری و .... حضور پیدا کرده است. 
مکارم می دعی است : : عده ای  تاریخ بسیج را به زمان پیامبر(ص) بر می گردانند و لکن از آیات قرآن کریم استفاده می شود که قبل از اسلام نیز پیامبران از بسیج نیز استفاده می کردند. 
وی در اظهاراتی شگفت انگیز مدعی شد : در زمان حضرت نوح(ع) نیز جوانان تهی دست دور حضرت را فرا گرفتند و اصحاب کهف نیز بسیجیانی بودند که علیه ظلم قیام کردند.
 در حالی که مراجع حکومتی همواره بویژه پس از انقلاب سال 1357 از گسترش خرافات و احادیت و روایات جعلی ابایی نداشته اند ؛ حال بار دیگر می بینیم که مکارم شیرازی با بیان آنکه 313 نفر از اصحاب امام زمان که از فرماندهان حضرت هستند جملگی بسیجی هستند مدعی شد : دنیا را با این تعداد نمی توان گرفت و یاران حضرت عمدتا بسیجیان خواهند بود.
 وی مسایل آموزشی را از جمله مهمترین دغدغه نیروهای بسیج دانست اما اشاره خاص این مرجع تقلید حکومتی به آموزش رزمی است ؛ وی در ادامه همین دیدار اضافه می کند : بسیجیان باید از نظر رزمی همواره آماده باشند و خود را در میدان رزم ببینند.
 این مرجع تقلید حکومتی با اشاره به این که آموزش عقیدتی در نیروهای بسیجی بسیار مهم است خاطر نشان کرد : یکی از جاهایی که دشمنان تلاش دارند تا به بسیج آسیب برسانند همین جا است و باید در زمینه های عقیدتی روی بسیجیان کار کرد تا از این نظر نیز بسیج شوند.
مکارم اضافه کرد : برنامه های اجتماعی و امر به معروف و نهی از منکر از برنامه های اصلی بسیج است و باید با آموزش های صحیح بهانه ای به دست دشمن ندهیم.
 در حالیکه در هفته های اخیر طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مجلس به تصویب رسیده و مسئولیت اجرایی عمده این طرح به بسیج واگذار شده است ؛ مکارم اذعان کرد : هر جمعیتی ممکن است دچار آسیب شود، باید در بسیج گروهی باشد تا آسیب ها را شناسایی کند و نگذارد این جمعیت دچار آسیب شوند.
اظهار نگرانی مکارم از حضور نفوذی ها و افرادی که روح بسیجی ندارند
وی اظهار داشت: اگر عیوبی در بسیج پیدا شود ضررش بیش از این است و اثرات بسیار بدی خواهد داشت.
مکارم شیرازی با بیان این که حضور بسیج در مساجد پر برکت است و البته باید بدون مشکل باشد؛ باید مراقب باشید که در مساجد اختلافی بین امام جماعت و بسیحیان به وجود نیاید و اگر پیدا شود به سرعت اصلاح گردد و یک رابطه پدر و فرزندی میان آنها وجود داشته باشد.

No comments:

Post a Comment