Friday 1 August 2014

درخراسان و مصروشام و عراق- فتنه و کارزار میبینم (پیشگوییهای شاه نعمت الله ولی) 51


   درخراسان و مصروشام و عراق- فتنه و کارزار میبینم (پیشگوییهای شاه نعمت الله ولی)

154
روزنامه لبنانی المستقبل به نقل از یک منبع امنیتی عراقی نوشته است كه 7 گروه شبه نظامی شیعی، حضور خود را در بغداد استحکام بخشیده و خود را برای نبرد احتمالی در آینده آماده می کنند.
نوری مالکی اعتماد خود را به ارتش و پلیس پس از شکست های سنگین اخیرش در استان های نینوا، الانبار، صلاح الدین و به ویژه تکریت، از دست داده است. از این رو به گروه های شبه نظامی اتکا کرده است



در همین حال برخی منابع از سیطره 7 گروه شبه نظامی شیعی بر بغداد پایتخت عراق خبر داده اند؛ اقدامی که پس از شکست های ارتش و نیروهای امنیتی عراق از داعش در شمال این کشور از شبه نظامیان تندرو و به منظور آمادگی برای هر جنگ احتمالی در آینده صورت می گیرد. ادامه جنگ در بیش از یک جبهه و افزایش خشم در محافل اهل سنت عراق از سیاست های گروه «داعش» در بعضی مناطق، باعث شده که اوضاع امنیتی در عراق همچنان در اوج بحران به سر ببرد. 
دبی-العربیه.نت فارسی جمعه 4 شوال 1435هـ - 1 اوت 2014م/ گروه داعش ماه گذشته در حمله ای ناگهانی، مناطق وسیعی از شمال عراق را تصرف کرد. این گروه در مناطق تحت تصرف خود، برپایی خلافت اسلامی اعلام کرده است. رهبران این گروه از نیروهای خود خواسته اند خود را برای تصرف بغداد آماده کنند. 
روزنامه المستقبل در گزارش خود به نقل از اين منبع امنيتي ادامه داده است: «گروه های شبه نظامی الیوم الموعود، السلام، بدر، عصائب اهل الحق، ابو الفضل العباس، المختار و گردان های حزب الله، در مناطق مختلفی از بغداد مستقر شده اند و از سوی ارتش و نیروهای پلیس حمایت می شوند. این گروه ها عملیات نظارت اوضاع، حمایت از سازمان های حساس دولتی از جمله منطقه سبز و منازل برخی مسئولان را بر عهده گرفته اند. آن ها خود را برای هر جنگ احتمالی با شبه نظامیان تندروی سنی آماده می کنند.»شماری از این گروه ها در حمایت از نظام بشار اسد رئیس جمهوری سوریه علیه مخالفان او می جنگند.

No comments:

Post a Comment