Friday 22 August 2014

درخراسان و مصر و شام و عراق- فتنه و کارزار میبینم (پیشگوییهای شاه نعمت الله ولی) 90


درخراسان و مصر و شام و عراق- فتنه و کارزار میبینم (پیشگوییهای شاه نعمت الله ولی)



رئیس‌جمهوری فرانسه اعلان کرد که پاریس طی ماه‌های گذشته برای مخالفان مسلح سوری، سلاح ارسال کرده است.
547658
به گزارش (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری روسیه الیوم، فرانسوا اولاند رئیس‌جمهوری فرانسه در سخنانی اظهار  داشت که پاریس طی ماه‌های گذشته برای مخالفان مسلح سوری سلاح فرستاده است تا علیه نظام سوریه و گروه داعش در این کشور بجنگند. اولان تاکید کرد امکان ندارد مخالفانی را که آماده برقراری دموکراسی هستند، بدون سلاح رها کنیم.
اولاند با تاکید بر اینکه حمایت پاریس از مخالفان همچنان ادامه دارد، گفت که مخالفان سوری تنها طرفی است که می‌تواند در تشکیل کشوری دموکرات در سوریه مشارکت داشته باشد
از جانب دیگر تشکیلات داعش، "رئیس سازمان اطلاعات" خود را به اتهام جاسوسی برای سازمان‌های اطلاعاتی غرب اعدام کرد.
 براساس گزارش‌های منتشر شده گروه تروریستی داعش مسئول امنیتی این گروه با نام "ابوعبیده المغربی" که به مثابه رئیس سازمان اطلاعات این گروه به شمار می‌آمد را اعدام کرد.
به گزارش  (ایسنا)،داعش اعلام کرد که این فرد با سازمان‌های اطلاعاتی غربی در تماس بوده و برای آن‌ها جاسوسی می‌کرده است. هیات تشکیلات تروریستی داعش بعد از اثبات اتهامات این فرمانده برجسته داعش حکم اعدام وی را صادر کرد و هیچ تصویر فیلمبرداری شده‌ای از عملیات شلیک به سمت وی منتشر نشده است.
منابع مختلف داعش در سایت توئیتر اعلام کردند که ابوعبیده برای ترور ابوخالد السوری یکی از رهبران برجسته تشکیلات القاعده برنامه‌ریزی می‌کرده است.
ابوعبیده قرار بود از طریق یک انفجار گسترده مقر ابوخالد السوری را در چند ماه گذشته مورد هدف قرار دهد. ابوعبیده یکی از رهبران برجسته امنیتی تشکیلات داعش در سوریه و راس هرم امنیتی آن در مناطق اطراف حلب که کنترل آن به دست داعش است به شمار می‌آمد. وی همچنین فعالیت‌های طولانی در زمینه‌های اطلاعاتی داشته است. منابع آگاه اعلام کردند که ابوعبیده با سازمان اطلاعات انگلیس در تماس بود

در همین حال دیک چینی معاون رییس جمهوری سابق آمریکا در گفت و گو با فاکس نیوز، باراک اوباما رییس جمهوری این کشور را به ساده لوحی و بی تدبیری متهم کرد و شکل گیری و قدرت گرفتن گروه تروریستی داعش را حاصل سیاست های غلط او دانست.
به گزارش ایرنا، وی از اوباما خواست تا مدت زمان باقی مانده دوران ریاست جمهوری خود را بجای حل مسائل سیاسی جهان به بازی در زمین گلف بگذراند.
دیک چینی گفت که اوباما با اشتباهات مکرری که در سیاست های گذشته اش مرتکب شده کم کم به این نتیجه خواهد رسید که نگاهی که به جهان دارد، نگاه غلطی است. اوباما در اثر شکست های پی در پی سیاست های غلطی که به کار گرفته در یافت که جهان آشوب زده امروز با خشونت و سبعیتی که در آن جریان دارد به یک رهبری نیرومند در آمریکا نیاز دارد که او از عهده آن بر نمی آید.معاون رییس جمهوری سابق آمریکا، نیرومند تر شدن گروه تروریستی داعش را یکی از نتایج سیاست های غلط اوباما و ضعف او در برخورد با مسائل جهانی دانست.وی با اشاره به افزایش و گسترش گروه های افراطی در جهان از سیاست های اوباما در کاهش تدریجی توانمندی های نظامی آمریکا بشدت انتقاد کرد.
 ارزیابی های انجام شده از سوی کمیته های بی طرف نشان می دهد که توانمندی های نظامی آمریکا در حال حاضر برای اجرای استراتژی حفظ منافع این کشور در جهان کافی نیست


No comments:

Post a Comment