Friday 5 September 2014

رژیم ایران و نیروهای رزمی وابسته به آن کاملا درگیر معرکه عراق شده است!


رژیم ایران و نیروهای رزمی وابسته به آن کاملا درگیر معرکه عراق شده است!


عکس جدیدی از حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در صف نماز رزمندگان عراقی منتشر شده است.
210443
به گزارش رجانیوز، این عکس در جریان عملیات آزادسازی آمرلی گرفته شده است.
پاسدار قاسم سلیمانی در این عکس چفیه به گردن دارد و در کنار وی هادی العامری، رئیس سازمان عراقی بدر نشسته است.
پیش از این عکس دیگری از فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در منطقه عملیاتی آمرلی در شبکه های اجتماعی و رسانه های خبری منتشر شده بود.
این عکسها جزء اسناد حضور فعال نیروهای رزمی رژیم ایران در معرکه عراق است و این امر درشرایطی است که وزارتخارجه رژیم اززبان مرضیه افخم سخنگوی این وزارتخانه هرروز در بوق رسوای تکذیب حضور نیروهای رزمی رژیم ایران در عراق میدمد. از جانب دیگر خبرگزاری اناتولی ترکیه در گزارشی به حضور قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در جنگ علیه داعش در عراق پرداخت.
به گزارش عصر ایران ،‌ خبرنگار خبرگزاری آناتولی در عراق در گزارشی با عنوان "یک فرمانده سپاه در شکست محاصره آمرلی مشارکت کرد" نوشت:یک منبع آگاه عراقی گفت که قاسم سلیمانی  فرمانده نیروی قدس سپاه در عملیات شکست محاصره داعش بر شهر آمرلی مشارکت داشت. شهر آمرلی در استان صلاح الدین عراق به مدت 70 روز تحت محاصره داعش قرار داشت اما با حملات ارتش عراق،‌ داوطلبان مسلح شیعه و نظامیان کردستان عراق (پیشمرگه) این محاصره شکسته شد. فیلمی نیز در اینترنت منتشر شد ه که نشان می دهد قاسم سلیمانی است در کنار اعضای گروه های شبه نظامی شیعه به هنگام شکستن محاصره شهر آمرلی به شادی می پردازد. همچنین عکسی او را در حال دست دادن با نظامیهای عراقی پس از عملیات شکستن محاصره شهر آمرلی نشان می دهد.
این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود ادامه داد: ما از حضور قاسم سلیمانی در آمرلی مطلع بودیم. ویژگی های فردی که در فیلم و عکس حضور دارد با سلیمانی مشابه است. علاوه بر این سلیمانی از ناحیه دست زخمی است و به هنگام حمل سلاح نیز این موضوع مشخص است.دست راست قاسم سلیمانی در جنگ عراق و ایران به دلیلی اصابت دو گلوله،‌ زخمی شد و او هم اکنون از این زخم رنج می برد.

No comments:

Post a Comment