Tuesday 30 September 2014

هذیانگویی سایتهای تکفیری بیچاره در برابر ارزش میراث صوفیه و برنامه افشاگرانه صدای آمریکا


   هذیانگویی سایتهای تکفیری بیچاره در برابر ارزش میراث صوفیه و برنامه افشاگرانه صدای آمریکا

نواخته شدن طبل ورشکستگی و فروافتادن طشت رسوایی وزیر تحمیلی اطلاعات محمودعلوی تکفیری
به دنیال انعکاس بسیار بسیار گسترده برنامه صفحه آخر "صدای آمریکا "که به همت آقای "مهدی فلاحتی"  زیر عنوان "مشکل حکومت با دراویش چیست؟ "تنظیم شده بود، اکنون شاهدیم که وزیر اطلاعات بیچاره - محمود علوی تکفیری- با نوشتن مقاله های بیسروته و خالی از منطق و انتشار آن در سایتهای تکفیری ریز و درشت حقد و کین خود را به صورت هذیانگونه ای بر دایره میریزد. سایت تکفیری بیچاره موسوم به ادیان نیوز وابسته به اداره اطلاعات قم با انتشار یکی از این مقاله ها به نقل از وبلاگ تکفیری بیچاره موسوم به "رهپویان هدایت"!! (رهپویان ضلالت) این اباطیل را انتشار داده است:
مصطفی آزمایش، در برنامه صفحه آخر شبکه صدای آمریکا، با ادعایی مضحک، بوسیدن پای نورعلی تابنده به وسیله مریدان، را به زیارت ائمه اطهار(علیهم السلام) توسط شیعیان تشبیه کرد.
به گزارش ادیان نیوز، مصطفی آزمایش، که به عنوان نماینده فرقه منحرف گنابادی در شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب حضور پیدا می کند؛ این بار مهمان تلفنی شبکه صدای آمریکا بود.
این برنامه که برای اعتبار بخشی و رسمیت دادن به این فرقه سیاسی تولید شده بود، موجب آبروریزی و رقم خوردن بی اعتباری دیگری برای این فرقه شد.
مجری برنامه، با هدف توجیه بوسیدن پای قطب فرقه توسط مریدان، ویدئوی آن را پخش کرد و از مصطفی آزمایش در این باره سوال کرد.
وی از پاسخگویی منطقی و معقول به سوال طفره رفت و این رابطه را به ارتباط معنوی بین شمس تبریزی و مولوی تشبیه کرد.!!!
یکی از توجیهات جالب وی این بود که این اتفاق در حالت خفا صورت گرفته و در حالت آشکار نیست. در حالی که وی گویا نمی داند، خفا یا آشکار بودن این اقدام شرک آلود، هیچ فرقی نمی کند و نوعی از انسان پرستی به جای خدا پرستی است.
وی در ادامه گفت، در حالت خلوت درویشی بوده که حافظ اظهار ارادت به استاد خود می کرده است. در حالی که این بی سواد وابسته نمی داند که حافظ یک عارف واصل بوده است نه یک درویش سیاسی نادان.
وی که به عنوان مدافع عقاید این فرقه منحرف مدعی اسلام و تشیع، در حال فعالیت است، به مستند بوسیدن پا و سجده به قطب فرقه در دین مبین اسلام، هیچ اشاره ای نکرد.
زمانی که مجری از تفاوت این فرقه منحرف با شیعیان پرسید، وی گفت هیچ تفاوتی نداریم. ولی در ادامه به اختلافات متعدد اشاره کرد.
وی با تشبیه این حرکت شرک آلود به زیارت شیعیان گفت، آن ها وقتی به ضریح امام رضا(ع) یا امام علی(ع) و یا ائمه اطهار(علیهم السلام) می روند، در حالت عاشقانه گریه می کنند و شروع به راز و نیاز می کنند.
مصطفی آزمایش با بیان احمقانه ای دیگر مدعی شد، تمامی ارزش ها در وجود قطب متجلی است، همچنان که در مذهب شیعه در وجود امام ظهور پیدا می کند.!!
وی در این برنامه شعرهای متعددی از عرفای بزرگ اسلامی از جمله حافظ و مولوی و سعدی خواند و حال این که شعرهایی که وی در توجیه سجده بر قطب می خواند، مربوط به رابطه عرفانی بین شعرای عارفی چون حافظ و خداوند متعال بوده است نه بین دو انسان.
این عروسک خیمه شب بازی شبکه های ماهواره ای، ادعای واهی دیگری هم اظهار داشت و گفت، قطب در واقع در زمان غیبت جنبه معنوی و متافیزیکی امام را برای پیروان خودش نمایندگی میکند.!!!
مجری برنامه که یکی از ضد انقلاب های تندرو شاغل در این شبکه جاسوسی است، از وی درباره یکی بودن اعتقادات دراویش با تشیع پرسید،که طبع شعر خواندن مصطفی آزمایش دوباره گل کرد و به جای پاسخگویی، به این حربه متوسل شد.
وی در ادامه گفت، در تصوف امور بر مدار عشق است و نه بر مدار فقه. دراویش در مسالک عبادی مانند شیعیان هستند. با این حال از وی باید پرسید، چرا دراویش حاضر نیستند با شیعیان در یک مکان اقامه نماز کنند؟
مصطفی آزمایش، به صورت تلویحی مسلمانان را جنگ طلب معرفی کرد و گفت، تعامل دراویش با مردم مبتنی بر مدارا و صلح است.
گفتنی است در حالی شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب بر طبل توخالی نقض حقوق بشر در رابطه با دراویش زندانی می کوبند، که هیچ فردی به دلیل درویش بودن در ایران زندانی نیست و این افراد به دلایلی همچون نپرداختن مهریه همسر و کلاهبرداری و فعالیت های غیر قانونی مجازی و ... در حال تحمل محکومیت هستند.
منبع: رهپویان هدایت

No comments:

Post a Comment