Wednesday 17 September 2014

ملاهایی امثال مصباح یزدی که تادیروز خشونت را به نام دین تبلیغ میکردند حالا چه میگویند؟


   ملاهایی امثال مصباح یزدی که تادیروز خشونت را به نام دین تبلیغ میکردند حالا چه میگویند؟


هیچ کسی اظهار نظرهای شدید اللحن مصباح یزدی و کوچک ابدالهای او امثال مجتبی ذوالنور و علیرضا پناهیان و عمامه به سرهای محافل تکفیری اطلاعاتی - امنیتی جمع شده در مراکزی از قبیل " موسسه ادیان و فرق در قم"  را از یاد نبرده که میگفتند خشونت دینی بسیار مهم است و این فرضیه که دین اسلام را دین رحمت بشماریم درست نیست و از این قبیل بدعتهای کلامی... تندرویهای نابخردانه به نام دین اسلام که در طول سالیان گذشته در ایران رخ داد و در نهایت نیز تا به امروز نتیجه ای جز "وهن اسلام" به بار نیاورد.
546321

اکنون با ظهور جریان تکفیری موسوم به داعش و خشونت طلبی عریان و آشکار اعضای این گروه، ملاهای قم نشین صفحه جدیدی را برروی گرامافون گذاشته اند و مدعی شده اند: "کارهای داعش یا کسانی که پشت سر داعش هستند همه با خشونت همراه است. آنها میگویند "دولت اسلامی عراق و شام" اما دولت اسلامی باید مبنی بر قرآن و سنت باشد. سربریدن و بازی باسرهای بریده شده در کجای اسلاماست"؟!
باید به این قبیل آقایان گفت: ساعت خواب! آقایان مگر غیر از این است که بزرگوارانی همانند آیت الله العظمی شیخ حسینعلی منتظری به دلیل ردونفی نظریه خشونت دینی، مردود و محصور و تا آخر عمر خانه نشین و ممنوع از تدریس شدند؟ آقایان! مگر مواضع آیت الله العظمی صانعی مبتنی بر رد کجروی و خشونت نبود که منجر به صدور امریه بیسابقه و مضحک "خلع درجه اجتهاد ایشان توسط جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گردید"... و هزاران نمونه دیگر
در سطور زیر گزارشی از سیات تابناک در مورد اظهارات آقای جعفرسبجانی به نظر شما میرسد:
آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید بابیان اینکه گروه تروریستی داعش از خوارج بدتر است گفت:آنها می گویند که دولت اسلامی عراق و شام هستند، اما دولت اسلامی باید مبنی بر قرآن و سنت باشد، سربریدن و بازی با سرهای بریده در کجای اسلامی است؟
به گزارش ایرنا وی روز چهارشنبه در درس خارج فقه و اصول در مسجد اعظم قم افزود: آنها نبش قبر می کنند و آثار انبیاء الهی را از بین می برند و در جنایت های بزرگی را انجام می دهند، عمل این گروه تروریستی به هیچ وجه اسلامی نیست.
وی ادامه داد: کارهای داعش یا کسانی که پشت سر داعش هستند همه با خشونت همراه است، آنها می گویند که دولت اسلامی عراق و شام، اما دولت اسلامی باید مبنی بر قرآن و سنت باشد، سربریدن و بازی با سرهای بریده کجای آن اسلامی است؟
آیت الله سبحانی ادامه داد: این گروه تروریستی یکی دو روز جولان می دهند و در نهایت از بین می روند، دشمنان اینها را آورده بودند که از وجودشان استفاده کنند،حالا که دیده اند به ضرر آنان است، می خواهند دست از پشتیبانی این گروه برداشته و نابودشان کنند.
وی با بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) گفت: هر کجا آرامش باشد آن زینت است هر جا که خشونت باشد زندگی را از بین می برد.

No comments:

Post a Comment