Wednesday 24 September 2014

تلاش ناشیانه محمود علوی تکفیری برای فرار از فضیحت سرکوب دراویش صلح طلب درروزهای شنبه و یکشنبه


تلاش ناشیانه محمود علوی تکفیری برای فرار از فضیحت سرکوب دراویش صلح طلب درروزهای شنبه و یکشنبه

11
روز شنبه گذشته دراویش مسالمت جو و صلح طلب برای کسب اطلاع از سرنوشت عزیزان زندانی خود که بیش از سه هفته است در اعتصاب غذا به سر میبرند از سراسر شهرهای میهن راهی تهران شدند تا در برابر دادستانی اقدام به تجمع کنند. اما ماموران سرکوبگر ضد شورش ضمن استفاده از باتوم و چماق و شوکر و گاز اشک آور با بیرحمی تمام در خیابان بهشت راه را بر آنها بسته و باشدت هرچه تمامتر اقدام به ضرب و شتم آنها نمودند و در آخر روز بیش از هزار نفر از آنها را دستگیر و با سبعانه ترین وجهی روانه بازداشتگاه های غیر انسانی نمودند. هدف محمود علوی وزیرتحمیلی اطلاعات و افردا تکفیری دیگر هم قواره او -که در ارکان حکومت نفوذ و در سیستم مدیریت قدرت دارند- ارعاب دراویش بود. با این حال فردای آن روز یعنی روز یکشنبه تعداد بیشتری از دراویش و حامیان مردمی دراویش در صحنه حضور به هم رسانده و با صدای بلند  به نقض گسترده حریم انسانی هموطنان خود اعتراض نمودند. انعکاس این اعتراض ها در منابع خبری مستقل برونمرزی نیز انعکاس بزرگی یافت و همین امر دستگاه های امنیتی- اطلاعاتی را به زیر سئوال برد و فضاحت بزرگی برای وزیر اطلاعات تکفیری کابینه حسن روحانی - که ادعای برپاکردن"دولت به اصطلاح اعتدال و امید"!! را داده بود - برپاکرد.
در پی آن در فضای سایبری، ایادی مزدور این وزیر تکفیری تحمیلی برکابینه حسن روحانی برای رفع و رجوع قضیه و کتمان واقعیت و پشت و رو نشان دادن حقایق به میدان آمدند و بالاخره به خیال خود به این فکر افتادند که بهترین راه آن است که محمود علوی وزیر تحمیلی اطلاعات برکابینه حسن روحانی مقاله ای بدون امضاء در سایت تکفیری موسوم به دیده بان انتشار دهد و سپس سایر سایتهای زنجیره ای تکفیری وابسته به محافل امنیتی - مطبوعاتی نیز به انتشار آن همت کنند تا شاید جلوی این آبروریزی بزرگ یعنی سرکوب گسترده دراویش در وسط پایتخت ایران در برابر چشم عموم ناظران بین المللی گرفته شود. اما  پیمانه این قبیل فریبکاریها بر خاک ریخته و عبای بی آبرویی با این ترفندهای نخ نما شده رفو نمیشود
7878787
مطلب کذایی سایت تکفیری دیده بان و سایت تکفیری موسوم به فرقه نیوز به قرار زیر است:
دم خروس دراویش از "العربیه" بیرون زد!به روز شده در: / دیده بان/۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲ مهر
روزهای اخیر عده‌ای از دراویش با تجمع مقابل دادستانی تهران مثل همیشه با تحریک جمعیت و جوسازی اقدام به درگیری‌ با نیروی انتظامی کردند.
به گزارش فرقه نیوز، روزهای اخیر عده‌ای از دراویش گنابادی با تجمع مقابل دادستانی تهران مثل همیشه با تحریک جمعیت و جوسازی اقدام به درگیری‌ با نیروی انتظامی کردند. این حرکت غیرمسالمت‌آمیز با تدبیر نیروی انتظامی و دستگیری برخی از برهم‌ زنندگان امنیت پایان یافت.
منابع خبری بیگانه، ماهواره‌ها و فضای مجازی وابسته به آنها اما طی یک عملیات روانی حساب‌شده از "حمله خشونت‌آمیز نیروهای انتظامی به تجمع مسالمت‌آمیز دراویش" خبر دادند.جالب آنجاست که در کنار تمام ماهواره‌های فارسی‌زبان و سایت‌های ضدانقلاب، "العربیه" وابسته به سرویس جاسوسی عربستان نیز به دفاع از دراویش پرداخت و تجمع غیرقانونی آنها را پوشش داد.
آنچه کذب ادعای رسانه‌هایی چون العربیه را برملا می‌کند و در نگاه اول مخاطب را به خنده وامی‌دارد، تصاویر جعلی و ساختگی از مجروحیت افراد است.مثلاً عکس زن به اصطلاح مجروحی را در سایت العربیه می‌بینیم که باندپیچی وی از روی روسری است در حالی که هیچ نشانه‌ای از جراحت روی سر و صورت وی قابل مشاهده نیست.
این ناشی‌کاری در جعل اخبار و نشر اکاذیب تا جایی است که برخی خوانندگان نیز طی نظرات انتهای مطلب به آن واکنش نشان دادند و سایت مزبور نیز آنها را منتشر کرده است.
گفتنی است عملیات از طریق انتشار اکاذیب به منظور القای شبهه در ذهن مردم و بی‌اعتمادسازی نسبت به نظام در رسانه‌های بیگانه و معارض تازگی نداشته و پیش از این نیز در برهه‌های گوناگون از ایم حربه شیطانه بهره جسته‌اند.

No comments:

Post a Comment