Thursday 18 September 2014

دروغهای ننگین و متعفن سایتهای تکفیری بیچاره بر علیه مکتب درویشی و تصوف


دروغهای ننگین و متعفن سایتهای تکفیری بیچاره بر علیه مکتب درویشی و تصوف


شیطان پرستان سیاه دل که با دریافت جیره و مواجب و ساندویچ و ساندیس، چرخهای کارخانه دروغ سازی را میچرخانند، امروز  پنجشنبه بیست و هفت شهریور نودوسه وقیحانه به انتشار یک دروغ باورنکردنی مبادرت ورزیده اند. این تبهکاران در سایتهای زنجیره ای دروغپرداز خود مدعی شده اند که در نشست ژنو درویشها و هموطنان پیرو آئین بهایی بر علیه رژیم ایران همدست شده اند!!
44446363
مضحک اینجاست که  نشست جانبی ماه سپتامبر حقوق بشر سازمان ملل متحد در مقر اروپایی این سازمان در ژنو با حضورآقای دکتر احمدشهید در شرایطی برگزار شد که هیچ کسی زیر عنوانِ "نمایندگی از دراویش" در آن شرکت نداشت و دلیل این امر نیز آن است که دراویش گنابادی اصولا خود را وابسته به هیچ اقلیتی نمیدانند. حقیقت آن است که تصوف و درویشی جوهر ناب و بیغل و غش اسلام ناب محمدی است. همه میدانند که دراویش بر اساس اصول متعالی اسلام  در این وانفسای سقوط ارزشهای انسانی - اسلامی همچنان برکنار از هیاهوهای سیاسی به پرستش پروردگار از راه دل مشغلند.
لازم به تذکر است که "انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر درایران" یک سازمان مستقل و برکنار از  هر نوع وابستگی عقیدتی - سیاسی - گروهی به هرنوع گروه و جریانی در داخل کشور است و از حقوق انسانی و مدنی و شهروندی یکایک هموطنان ایرانی مستقل از تعلق آنها به گروه های قومی و دینی متنوع در سراسر کشور دفاع کرده و موارد نقض حقوق بشر را به مراجع بین المللی گوشزد مینماید. اکثریت اعضای این سازمانِ مستقلِ حقوق بشری را هواداران و علاقمندان اروپایی و کانادایی و آمریکایی تشکیل میدهند که ارتباطی با مکتب درویشی بطور خاص ندارند.
برای آشنایی با اباطیل بی پایه سایتهای تکفیری، به سطور زیر توجه بفرمائید:
پیوند شوم صوفیه و بهائیت - ۱۳۹۳ پنجشنبه ۲۷ شهریور
به دنبال حمایت مدافع همجنس بازان از فرقه سیاسی تابنده، اینبار با پیوند شوم بهائیت و صوفیه بار دیگر چهره حقیقی صوفیان عارف نما آشکار شد.
به گزارش فرقه نیوز، هنوز مدتی از جنایات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی و سکوت معنادار مدافعان به اصطلاح حقوق بشر نگذشته است که این افراد با برگزاری نشستی در سوئیس ابراز وجود کرده و نگرانی خود را از پایمال شدن حقوق فرقه سیاسی نورعلی تابنده، فرقه ضاله بهائیت و همجنس‌بازان اعلام کردند.
در این نشست فرقه ضاله بهائیت و فرقه سیاسی نورعلی تابنده و گروهک های ضد انقلاب رابطه تنگاتنگی با هم برقرار کردند تا سه ضلع مثلث اسلام آمریکایی تشکیل شود.
این نشست در حالی صورت گرفت که در زمان قتل عام کودکان و زنان فلسطینی نه تنها نشستی برگزار نشد بلکه این گروه حمایت خود را از رژیم نامشروع اسرائیل را اعلام کرد تا مورد حمایت مالی و رسانه‌ای استکبار جهانی قرار گیرد.
قرار گرفتن فرقه سیاسی نورعلی تابنده در کنار فرقه ضاله بهائیت و همجنس بازان به تنهایی بیانگر ماهیت فرقه‌ای است که به نام دین، تیشه بر ریشه اسلام ناب محمدی می‌زند.
5655554
رمزگشایی از سیاه نمایی‌های اخیر فرقه سیاسی نور علی تابنده
به روز شده در: - ۱۳۹۳ پنجشنبه ۲۷ شهریور
اخیرا بزرگان و سایت‌های فرقه سیاسی نورعلی تابنده با چراغ سبز اربابان خارجی خود به جنجال رسانه‌ای می پردازند.
به گزارش فرقه نیوز، اخیرا بزرگان و سایت‌های فرقه سیاسی نورعلی تابنده با چراغ سبز اربابان خارجی خود به جنجال رسانه‌ای می پردازند. به طوری که جلسات هفتگی این فرقه سیاسی تحت تاثیر این جو قرار گرفته و در اقدامی بی‌سابقه در  جلسات اخیر این فرقه، نورعلی تابنده مستقیم و غیر مستقیم برای مسئولین خط و نشان کشید و به تحریک فقرا پرداخت.
در یکی از این جلسات که صبح پنجشنبه 13 شهریور در خانقاه امیرسلیمانی تهران برگزار شد نورعلی تابنده به تخریب سیاست پرداخت و گفت: پس از حضرت علی (علیه السلام) این سیاست را ما گذاشتیم کنار و در آن دخالت نمی‌کنیم!
وی همچنین در جلسه صبح چهارشنبه 19 شهریور با تحریک فقرا به مسائل زندانیان سیاسی پرداخت تا به نحوی از این موضوع سوء استفاده کند. قطب بیدختی این فرقه، در جلسه روز شنبه 22 شهریور در میان بانوان به تفاوت صلح و تسلیم پرداخت و گفت: ما درویشان با هرگونه جنگ و ناسازگاری مخالف هستیم نه اینکه تسلیم شویم ولی باید اختلافات برطرف شود!وی  همچنین ساعاتی بعد در جلسه آقایان حضور پیدا کرد و باردیگر به مسائل سیاسی پرداخت و فقرا و مریدان خود را تحریک کرد.
 این فرقه برای خوراک سازی رسانه های غربی، خود را جزو "اقلیت مذهبی" در ایران معرفی می کند و این در حالیست که میان ادیان الهی و فرقه‌های بدعت‌گذار صوفیه، تفاوت اساسی وجود دارد چون مسیحیت و یهودیت و زرتشت، خود را به اسلام مستند نمی‌سازند؛ ولی فرقه‌های صوفیه همانند سایر فرقه‌های منحرف چون بهائیت و بابیت، رنگ اسلامی به خود گرفته است.امروز روزی است که به جرات می‌توان ادعا کرد حیات این گروه سیاسی به ظاهر عرفانی به پایان رسیده است و بزرگان این فرقه برای ادامه حیات خود مجبور به تولید بحران و سیاه نمایی هستند تا از این طریق بتوانند چند صباحی به فعالیت خود ادامه دهند.

No comments:

Post a Comment