Sunday 28 September 2014

اختراع برچسب های جدید برعلیه مکتب درویشی در کارخانه دروغ بافی وزارت اطلاعات


اختراع برچسب های جدید برعلیه مکتب درویشی در کارخانه دروغ بافی وزارت اطلاعات


56663353
سایت تکفیری بیچاره فرقه نیوز با فرافکنی مضحکی مدعی شده که "دراویش از زنها سوء استفاده ابزاری" میکنند، و در ادامه افزوده که "زن از نظر دراویش وسیله رفع تمایل مرد است"! و سپس با گریزبه صحرای کربلا مدعی شده که مصطفی آزمایش به منظور سوء استفاده از زنها از آنان خواسته نماز بخوانند!
واقعیت آن است که وزیر تکفیری و تحمیلی بیچاره اطلاعات از وحدت و همدلی و یکپارچگی دراویش به وحشت افتاده و به این اسلحه زنگ زده  یعنی "سوء استفاده از زن" دست یازیده تا حقد و کینه و غضب فروخورده خود را بر دایره بریزد. اباطیلی که او مدعی آن شده مرغ پخته را در سفره غذا به خنده میندازد!
مقاله بدون امضای وزیر اطلاعات محمودعلوی تکفیری بیچاره در سایت تکفیری بیچاره فرقه نیوزبه این شرح است:
به گزارش فرقه نیوز، کسانی که اندک آشنایی با عملکرد فرقه ها دارند، به خوبی می دانند که رهبران فرقه برای پیشبرد اهداف خویش معمولاً از خانم ها سوء استفاده ابزاری می کنند.
زن در فرقه صوفیه هیچ گاه مطرح نبوده و هیچ شان و جایگاهی برای او در نظر گرفته نشده است، به گونه ای که گویا در دنیا اساساً موجودی بنام زن وجود نداشته و وجود او رسمیت ندارد.
در نظر این فرقه زن موجودی درجه دو برای تامین تمایلات مرد است.به اذعان زنانی که در فرقه صوفیه بوده اند، آنان هیچگاه بعنوان درویش مطرح نبوده و فقط نقش همسری یک درویش را بازی نموده اند و هیچگاه در بازی فرقه به بازی گرفته نشده اند!!!   اما نکته تامل برانگیز این است که چطور در فراخوان تجمعات باید این گروه جلوتر از مردان نقش ایفا کنند؟  طبق گزارش های رسیده، بنا به دستوراتی که از ناحیه مصطفی آزمایش صادر گردیده دراویش باید از همسران خویش نیز در تجمع امروز استفاده نمایند تا هم تعدادشان بیشتر جلوه نماید و هم برخورد با آنان مشکل تر گردد و در صورت نیاز مردان بتوانند از معرکه متواری گردند!!!
tajamoe
این هم مقاله بدون امضای دیگری از محمود علوی تکفیری بیچاره درسایت تکفیری بیچاره موسوم به فرقه نیوز وابسته به موسسه حق ستیزی  رهپویان ضلالت در خراسان

واقعیت هایی از سه راس مثلث فتنه دراویش با لعاب حقوق بشر
bbc21325654
به روز شده در:
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳ یکشنبه ۶ مهر
"ایران باید رفتار خودش را نسبت به مردمش تغییر دهد" این سخنان چند روز گذشته کامرون نخست وزیر انگلیس است که در سخنرانی سالانه خود در سازمان ملل خطاب به ایران گفت. اما برنامه پشت پرده این سخنان چگونه عملیاتی می شود؟
به گزارش فرقه نیوز، یکی از ادعاهای غرب علیه ایران، نقض حقوق بشر است. ادعای دفاع از حقوق چند زندانی که ارتباط با فرقه دراویش ملاسلطانی، یکی از گزینه هایی  که در گزارشهای جهت دار گزارشگران حقوق بشری غرب علیه ایران مطرح می شود. حمایتی با لعاب حقوق بشری که سران این فرقه برای مطرح شدن  خود به مذاقشان خوش آمده است.
در هفته ی اخیر، پس از سفر دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان به نیویورک، تعدادی از دراویش تجمع های غیر قانونی داشته اند. این تجمع ها زمانی به اوج خود رسید که دیویدکامرون در اظهاراتی مداخله جویانه، ایران را به رعایت نکردن حقوق مردم خود متهم کرد. در ادامه به واکاوی این فتنه می پردازیم.
ارکان اصلی
مهره های اصلی این فتنه را می توان در سه حوزه قطب، غرب و رسانه دید که هر کدام وظیفه خاص خود را انجام می دهد.
قطب دراویش: نورعلی تابنده از اعضای نهضت آزادی و جبهه ملی که ردای قطببیت را برتن کرده است و در سن 87 سالگی هدایت این فتنه را برعهده گرفته است و پنج وظیفه عمده را دنبال می کند.
  1- جنبش سیاسی را به اعتقادات افراد گره بزند: "این افراد باید آزاد شوند و در واقع خطایی که نکردند و ما هرچه کردیم نتوانستیم بفهمانیم که این بزرگانی که گرفتید اینها نه تنها خطایی نکردند بلکه در راه خدا قدم برداشتند".
2-    از اختلافات اعضاء در مورد این جنبش سیاسی جلوگیری کند: "در این حرکت دست جمعی یک نفر نمی‌تواند بگوید چون من مخالف هستم بنابراین خلاف حرف دیگران عمل می‌کنم".
3- نقشه راه برای لایه رسانه ای خود بریزد: "شاید باز این حرکت‌ها را ادامه دهیم تا بتوانیم به اینها این امر را بفهمانیم خود به خود این مسئله حل می‌شود".
4- از اعتراض حمایت کند و مورد قبول درگاه خداوند بداند:" در این جریانات که در چند روزه گذشته رخ داد هم امتحان الهی بود که قبول شدیم و خداوند ما را قبول کرد که در یک درجه بالاتری به سلوک خود ادامه دهیم و تجربه‌ای بود برای آینده!".
5- جو اعضاء را تا به نتیجه رسیدن فتنه خود حفظ کند: "مدتی بود این چنین همدلی را فراموش کرده بودیم ولی خوشبختانه امروز این همدلی محقق شد و فوایدی از این همدلی دیدیم و خواهیم دید".


پیام فیس بوکی سایت رسمی این فرقه که توسط قطب هدایت می شود
غرب: نخست وزیر انگلیس، سازمان های مدعی حقوق بشری، رئیس جمهور آمریکا و اعضای کنگره آمریکا از جمله حامیان این فرقه و جنبش ها است که غرب برای مستند کردن صحبت های خود و دراویش برای پیشبرد اهداف از پیش تعریف شده خود بایکدیگر همکاری می کنند. از مهمترین وظایف آنان می توان به چهار مورد زیر را بیان کرد:
1- مطرح کردن نام و اسمی از این فرقه در اعلامه های خود مانند پیام های نوروزی، اعلامیه های حقوق بشری
2- دستور به رسانه های تحت سلطه خود برای حمایت از آنان مانند بی بی سی، صدای آمریکا، من و تو، تلوزیون منافقین و...
3- برگزاری نشست های حقوق بشری در حمایت از آنان مانند نشست حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو با عنوان نشست جانبی وضعیت اقلیت های مذهبی در جمهوری اسلامی ایران
4-  حمایت از آنان در مجامع بین المللی و رسمی مانند سخنان کامرون نخست وزیر انگلیس در سخنرانی سازمان ملل

رسانه ها :راس اصلی مثلث این فتنه، رسانه هایی هستند که در حمایت از عرفان اسلامی! برنامه های اختصاصی برای این فرقه می سازد و از آنها حمایت می کنند و دراویش نیز تنها راه زنده نگه داشتن خود را در متصل کردن خود به انان می دانند که در یادداشت قبل به ان پرداخته ایم.    
غرب برای دستیابی به اهداف خود در ایران سعی می کند  از گروه ها و فرقه هایی که همراستا با اهداف او عمل می کنند، حداکثر حمایت را انجام دهد اما اهداف قطب و سران صوفیه از این همراستایی با دشمنان اسلام چیست؟
1- بزرگ جلوه دادن فرقه خود با رسانه ها
2- از بین بردن اختلافات درون فرقه ای با اعلام شعار سیاسی
3- مظلوم نمایاندن خود در اذهان عمومی
4- باج گیری سیاسی برای اجرای هر کار غیر قانونی
5- تامین نیازهای کشورهای غربی در ایران

واقعیت هایی از ماجرا
این فتنه با سوء استفاده از اعتقاد جوانانی که به اشتباه برای یافتن حقیقت به افرادی مراجعه کرده اند تنها با زبان خود ندای "یاهو" سر می دهند و با دست خود آجر پله های قدرت خود را می چینند هدایت می شود.
آقای تابنده قطب دراویش اعلام کرده بود که " این حرکت‌ها را ادامه دهیم چون این‌ها به خاطر اعتقادشان دستگیر شدند" در حالی که در درویشی جرم نیست بلکه این افراد نه به خاطر درویشی بلکه حتی برخی از این نُه نفری که ادعای آزادی آنها را دارند به دلیل شکایت همسرش از وی برای پرداخت مهریه در زندان است!.
تجمع این افراد کاملا غیر قانونی بوده است و در ظاهر خواستار آزادی افرادی هستند که شاکی خصوصی داشته اند که خود آزادی این افراد خلاف قانون است.
غیر قانونی عمل کردن و درخواست خلاف قانون امریست که دراویشی که تحت تاثیر شعارهای سران قرار گرفته اند دنبال می کنند. سرانی که در زمان تجمع باید سرکلاس درس حاضر باشند تا کلاس تعطیل نشود و نمی رسند تا در تجمع حضور پیدا کنند!، در تهران نیستند! موکل را باید پیگیری کنند! و یا در لندن با بی بی سی مصاحبه می کنند! و تنها افرادی را برای تجمع می فرستند که اهمیتی برایشان ندارد که چه آینده ای برایشان اتفاق می افتد و تنها به فکر منافع خودشان هستند بدون آنکه به آنان خدشه ای وارد شود.

No comments:

Post a Comment