Thursday 18 September 2014

حجاب شلاقی جای حجاب اجباری را میگیرد؟


حجاب شلاقی جای حجاب اجباری را میگیرد؟


10378084_735414923181197_8871483404482249956_n
جعفر شجونی، عضو “جامعه‌ی روحانیت مبارز تهران” و از حامیان تندروی رهبر جمهوری اسلامی می‌گوید نوع پوشش خانم‌ها در ایران «خجالت‌آور» است و در حال حاضر «خیابان‌های ما محل جولان بی‌حجاب‌ها و آرایش‌کرده‌ها» شده به طوری‌که «پیرمرد ۹۰ ساله را هم از خود بی‌خود می‌کنند، چه برسد به جوانان».
آقای شجونی ۸۲ ساله در این گفتگو که در شماره‌ی ۲۴ خردادماه هفته‌نامه‌ی “تماشاگران امروز” چاپ شده و به تازگی در فضای مجازی بازانتشار یافته، «پوشیدن لباس‌های تنگ و کوتاه و آرایش‌های آن‌چنانی» را «نوعی لج‌بازی با نظام» خوانده و گفته است: «دقیقا به همین دلیل باید بگیرندشان و با شدید‌ترین مجازات ادب‌شان کنند. شلاق. اگر بی‌حجاب‌ها بدانند که شلاق در انتظارشان است، خودشان را اصلاح می‌کنند.»
او در پاسخ به این سوال که بهتر نیست با «مسالمت» با این افراد برخورد شود، نیز اظهار داشته: «کدام مسالمت؟ وقتی از عمد بی‌بندوباری به وجود می‌آورند و باعث می‌شوند پسرهای مردم منحرف شوند، نباید شلاق بخورند؟» شجونی دلیل عدم علاقه‌ی جوانان به ازدواج را نیز این‌گونه شرح داده است: «جنس مخالف در خیابان به قدری زیاد شده که هر کس می‌تواند با ۵۰ هزار تومان مشکلش را حل کند. ازدواج الان طوری است که انگار کسی بخواهد برای یک لیوان شیر، گاو بخرد. وقتی پسر و دختر می‌توانند به راحتی با هم باشند و هر کاری را انجام بدهند، چرا باید به فکر ازدواج باشند؟
منبع: سایت بامداد خبر

No comments:

Post a Comment