Sunday 21 September 2014

رستاخیز مردگان از گورهای بدنامی


رستاخیز مردگان از گورهای بدنامی

11114442
امروز شاهدیم که با نوای نی جادویی محمود علوی - وزیر تحمیلی اطلاعات بر کابینه حسن روحانی -  مردگانی امثال جواد محرابی ها سر از گورهای فراموشی بر می آورند و مانند مارهای کبرا با سحر فلوت ساحران هند از جعبه های سر بسته به بیرون میخزند تا زهر مسموم خویش را بر جان اهل الله تزریق نمایند
جواد محرابی شیطان پرست که مانند بسیاری دیگر از شیطان پرستان برای ستیزه با اسلام عمامه و عبای قلابی بر قالب تن دوخته این بار در دوران دولت اعتدال و امید!!! به عنوان دبیر مجمع ادیان و فرق !!! به میانه میدان بدنامی پریده و زیر چتر حمایت محمود علوی برای قوه مقننه و برعلیه دراویش دستور العمل صادر میکند!!
به گزارش فرقه نیوز،/ به نقل از رجا نیوز حجت الاسلام محرابی ضمن اعتراض به فعالیت آزادانه و غیرقانونی برخی فرقه ها و حتی برگزاری تجمعات غیرقانونی در کشور گفت: نمیشود سرویس های جاسوسی در کشورهای اروپایی بنشینند برنامه ریزی کنند و برخی فرقه ها عینا دستورات آنها را به اجرا بگذارند و ما در مقابل آنها سکوت کنیم.برای نمونه یکی از فرقه ها که رهبر آن از اعضای گروهک غیرقانونی جبهه ملی است فرقه را به محل پیاده سازی آمال سیاسی خود تبدیل کرده است و هر از چندگاهی با فرخوان تجمعات غیرقانونی خوراک برای رسانه های بیگانه فراهم می کند.در تعداد زیادی از کشورهای دنیا از جمله فرانسه قانون مقابله با فرقه ها تصویب شده است.
وی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست با تقویت این قانون جلوی تلاش عده ای که می خواهند در بین جوانان انحراف ایجاد کنند را بگیرند و به رفتارهای غیرقانونی برخی فرقه ها پایان دهند.
 

No comments:

Post a Comment