Tuesday 30 September 2014

صرع و جنون و هذیان سایتهای بیچاره تکفیری از برنامه "صدای آمریکا" دررابطه با سرکوب دراویش در ایران


   صرع و جنون و هذیان سایتهای بیچاره تکفیری از برنامه "صدای آمریکا" دررابطه با سرکوب دراویش در ایران

سایتهای بیچاره تکفیری وابسته به محافل مافیایی اسلام ستیز، برای لاپوشانی نهاد اسلام ستیز خود از برچسب "اسلام آمریکایی" به اختراع برچسب "اسلام اسرائیلی" روی آورده اند!!
سایت های بیچاره تکفیری به فلک زدگی مبتلا شده اند. حالا که حنای برچسب "اسلام آمریکایی" رنگ باخته، دست و پایی میزنند تا مگر دشمنی خود را با اساس اسلام با اختراع یک برچسب جدید لاپوشانی کنند، "اسلام اسرائیلی"!! اما این بیچاره های تکفیری متوجه نشده اند که این حناها  کُلاً دیگر رنگی ندارد و مردم ایران و جهان دریافته اند که این همه نیرنگها و حقه بازیهای کودکانه؛  و اختراع برچسبهایی امثال اسلام آمریکایی- اسلام اسرائیلی برای جنگ با اصل اسلام توسط دستگاه های مافیایی ضد امنیتی - مطبوعاتی نقوذی در سیستم اطلاعاتی کشور  بوده است.
سایت بیچاره تکفیری موسوم به ادیان نیوز به صورت جنون آسا به گردوخاک به پا کردن پرداخته و مینویسند:
مصطفی آزمایش نماینده قطب فرقه دراویش گنابادی با گستاخی هرچه تمام تر در برنامه صفحه آخر شبکه صدای آمریکا در پاسخ به سوال مجری برنامه که در ارتباط با پخش کلیپ پابوسی قطب در این فرقه سوال کرده بود پاسخ داد : «این اتفاق در حالت خفا صورت گرفته و در حالت آشکار نیست » ظاهرا وی نمی داند خفا یا آشکار بودن این اقدام شرک آلود هیچ فرقی نمی کند و نوعی از انسان پرستی بجای خداپرستی است و در شرع مقدس اسلام هیچ جایگاهی ندارد و نمونه آن را فقط میتوان در اسلام اسرائیلی دراویش دید .بعد از ان زمانی که مجری از تفاوت این فرقه منحرف با شیعیان پرسید وی ادعا کرد : « هیچ تفاوتی نداریم » و در ادامه با تشبیه این حرکت شرک آلود به زیارت شیعیان گفت : « آنها وقتی به ضریح امام رضا (ع) یا امام علی (ع) یا ائمه اطهار علیهم السلام می روند در حالت عاشقانه گریه می کنند و شروع به راز و نیاز می کنند » او با بیان احمقانه ای مدعی شد : « تمامی ارزش ها در وجود قطب متجلی است همچنان که در مذهب شیعه در وجود امام ظهور پیدا می کند »!!!
پس از افشای رسوایی این فرقه و اختلاف بین قطب فرقه و مسئولین سایت مجذوبان نور در صفحه فیس بوک این فرقه منحرف یکی از دراویش به جانبداری از اقطاب فرقه در پاسخ به مدیر سایت ادعا میکند : «سخنی با سردبیر محترم سایت.... با عرض ادب خدمت شما باستحضار میرساند که جنابعالی و همکاران محترم شما فراموش کرده اید که یک طالب پس از عنایت پیر و مولای وقت اجازه پیدا میکند تا نماز بجا بیاوردو نسخه طبیب الهی برای هرکس متفاوت است پس لطفا اینقدر به صراحت اعلام نکنید که برای اقامه نماز نیازی به اجازه بزرگان نیست »!!!
وی در این مطلب اشاره می کند که در اسلام اسرائیلی دراویش یک درویش پس از عنایت پیر و مولای وقت تازه اجازه پیدا میکند فرمان خدا یعنی اقامه نماز را بجا بیاورد و تا قبل از آن چون اجازه ای دریافت نکرده مجاز به خواندن نماز و انجام این واجب شرعی نیست و اینکه نوع و طرز خواندن ان هم نیز برای هر یک از دراویش بنابر تشخیص اقطاب متفاوت است و در کل خواندن نماز به اجازه بزرگان فرقه بستگی دارد . از اینهمه که بگذریم پس از کسب اجازه برای اقامه نماز دراویش میبایست هنگام خواندن نماز چهره قطب را در نظر داشته باشند بجای یاد خدا .
این هم اسناد جدید از نسخه جدید اسلام اسرائیلی که در روزهای اخیر توسط دراویش گنابادی رونمایی شد و سندی شد بر اثبات مسلمانی آنان !!!

No comments:

Post a Comment