Saturday 13 September 2014

درخراسان و مصروشام و عراق- فتنه و کارزار میبینم (پیشگوییهای شاه نعمت الله ولی) 118


درخراسان و مصروشام و عراق- فتنه و کارزار میبینم (پیشگوییهای شاه نعمت الله ولی)



مشاور رئیس جمهور آمریکا می‌گوید مقامات پنتاگون به معارضان سوریه برای مقابله با نیروهای رئیس جمهور سوریه آموزش خواهد داد.
resized_419664_649
لیزا موناکو، مشاور باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در امور مبارزه با تروریسم در مصاحبه با شبکه خبری العربیه، با بیان اینکه خطر گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شامات یا داعش، جهانی است گفت که این گروه کشورهای عرب را تهدید می‌کند. وی سپس افزود آمریکا در حال تشکیل ائتلاف برای آموزش به مخالفان سوری و تقویت قبایل سنی در عراق با همکاری کشورهای عرب است.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، این مقام کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره اقدامات مد نظر آمریکا برای تقویت معارضان سوریه گفت که اقدامات واشنگتن شامل تسلیح معارضان میانه‌رو سوریه و ارائه مشاوره به آنها برای مقابله با داعش و همچنین نیروهای بشار اسد، رئیس جمهور سوریه را شامل می‌شود. وی تصریح کرد مقاماتی از وزارت دفاع آمریکا وظیفه آموزش به معارضان سوریه را به عهده خواهند گرفت.
وی در پاس به سوالی درباره تأمین سلاح‌های سنگین برای معارضان گفت که تجهیز و ارائه مشاوره نظامی بخشی از برنامه‌های وزارت دفاع آمریکا است.
موناکو در تشریح بیشتر طرح آمریکا گفت که اقدامات آمریکا، در واقع سه بخش را شامل می‌شود: اول، تشکیل یک یگان امنیتی محلی برای حمله به نیروهای داعش و همچنین نیروهای بشار اسد؛ دوم، راه‌اندازی یک تیم عملیات هجومی و سوم، انجام عملیات ضدتروریستی.

No comments:

Post a Comment