Monday 26 May 2014

اعتراف روشن مسئولان به این امر که دربرابر اراده مردم کم آورده اند


   اعتراف روشن مسئولان به این امر که دربرابر اراده مردم کم آورده اند

یکی از نماینده های مجلس اعتراف کرد که زنهای تهرانی بطور معمول و بدون "حجاب اجباری" بطور گروهی در خیابانهای اصلی پایتخت تردد میکنند

عبدالرضا مصری نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: فرض کنید 50 نفر بی حجاب از صبح بیایند سر و ته خیابان ولیعصر را بالا و پایین کنند و پخش هم بشوند،در نتیجه چنین به نظر می آید که بی حجابی خیلی گسترده شده است و اینها در معرض هستند،این در حالی است که بی حجاب ها محدود و کم هستند، اما می خواهند بزرگ جلوه کنند.
عبدالرضا مصری برای رفع و رجوع قضیه ادعا کرد: وقتی 22 بهمن و روز قدس می شوداین همه جمعیت باحجاب بسیار ارزشمند در جامعه هست،با حجاب که نمی خواهد در جامعه خودنمایی کند.
سایر اظهارات و ادعاهای عبدالرضا مصری در گفتگویی با سایت امنیتی موسوم به "دیده بان " به شرح زیر است:
شبیخون فرهنگی و ناهنجاریهای اجتماعی ناشی از رفع حجاب!!
در مسئله حجاب، بد حجابی یک مقوله است، بد آرایشی یک مقوله است که ممکن است بد حجابی نباشد و نوع رفتار و آرایش بدتر از حجاب باشد. بحث حجاب یک موضوع ریشه ای و اعتقادی است و قاعدتاً ضد انقلاب با همین بحث‌ها و سست کردن بعضی از افراد می خواهند از نظر فرهنگی به ما ضربه بزنند و گرنه اینها از نظر نظامی و اقتصادی نتوانستند ضربه بزنند و تنها جایی که ممکن است شبیخون براه بیاندازند،فرهنگ است. ایجاد ناهنجاری خیلی فرق می کند با فردی که عمده فعلی را انجام نمی دهد، آنجایی که عمدی است و یک شبکه ای سازماندهی شده می خواهد این مسائل را زیر سئوال ببرد مسئله انتظامی می شود و طبیعتا باید با آنها برخورد شود.

No comments:

Post a Comment