Tuesday 13 May 2014

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در قضیه عرفان ورود کرد


   فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در قضیه عرفان ورود کرد

سپاه پاسداران به طور تمام قد در قضیه طراحی های تازه برای سرکوب جریانهای موسوم به "عرفان و هجمه فرهنگی"(!!!) حضور یافت
112
سردار پاسدار مهدی صدیقی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در حال ارائه خط مشی برعلیه "دگر کیشی"
119
تاکنون حرکتهای ایذایی برعلیه جریانهای "دگر گرا"، "دگر کیش" ، و "دگر اندیش" توسط فرقه های تکفیری و فتنه گر و سایتهای وابسته به آنها صورت انجام میگرفت و حالت به ظاهر "خودسری" و غیر سیستماتیک داشت. اما اکنون فصل جدیدی در جنگ علنی برعلیه "دگر کیشی" در دست تمهید است
در این زمینه سایت تکفیری موسوم به "فرقه نیوز" به نقل از خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران مینویسد:
به گزارش فرقه نیوز، سردار مهدی صدیق پیش از امروز در همایش فرقه‌شناسی و در جمع فعالان فرهنگی بسیجی اظهار داشت: بسیجیان فعال در حوزه فرهنگی باید برای احیای دین اسلام و کتاب الهی در جامعه تلاش کرده و نسبت به شبهاتی که در دین اسلام وارد می‌شوند، دغدغه داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه مبارزه با تبلیغات ضد‌اسلامی فرقه‌های انحرافی از جمله وظایفی است که باید جدی گرفته شود، تصریح کرد: وهابیون با روش‌های غیر عقلایی به ‌دنبال منحرف کردن شیعیان هستند، امروزه وهابیت و ظهور فرقه‌های نوظهور یک نوع خطر برای اسلام به ‌شمار می‌رود که می طلبد در برابر این آسیب‌ها با جدیت عمل کرد.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: امروز صدای زنگ خطر گسترش فرقه‌های انحرافی به خوبی به گوش می‌رسد و اگر در این زمینه چاره‌اندیشی نشود، جامعه اسلامی با خطرات جدی مواجه خواهد شد.
صدیقی ادامه داد: ایجاد مکتب‌ها و مرام‌های انحرافی یکی از اهداف شوم قدرت‌های استکباری بوده که مبارزه با این فرقه‌ها به اطلاع‌رسانی و بصیرت بخشی نیازمند است.
وی بیان کرد: برای مبارزه با این امر نامیمون باید کانون‌های مساجد، هیئت‌ها، تشکل‌های خلاق بسیج و دیگر نهادهای فرهنگی دست به دست هم داده و زیر یک پرچم واحد به مبارزه برخیزند.
گزارش سایت تکفیری دیده بان از برگزاری کارگاه آموزشی عرفان‌های نوظهور در شهر اراک به شرح زیر است:  
کارگاه آموزشی عرفان‌های نوظهور با حضور امام جمعه شهر مهاجران و فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در سالن همایش شهرداری مهاجران برگزار شد.
به گزارش گروه فرق و ادیان موسسه راهبردی دیده‌بان، کارگاه یک‌روزه آشنایی با عرفان‌های نوظهور با هدف آموزش و ارتقای توان تخصصی مدیران فرهنگی استان و آشنایی این افراد با عرفان‌های نوظهور روز جمعه 19 اردیبهشت 1393 در شهرداری مهاجران برگزار شد.
بنا بر این گزارش این کارگاه با همکاری سپاه ناحیه شازند، موسسه راهبردی دیده‌بان (مرکز مقابله با جبهه معارض انقلاب اسلامی) و شهرداری مهاجران و با حضور اساتید برتر و پژوهشگر در زمینه عرفان‌های نوظهور برگزار گردید.
سردار مهدی صدیقی فرماندهی محترم سپاه روح‌الله استان مرکزی در این کارگاه آموزشی گفت: سال گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان واقعیت‌هایی را در خصوص مسائل فرهنگی بیان کردند و در سخنان اول فروردین ۹۳ نیز موضوعات با اهمیت و نکاتی را در راستای همان مباحث بیان نمودند.با تاکیدات رهبری تصور کردیم یک حرکت جدی در تاریخ ۲ فروردین ۹۳ در کشور آغاز می‌شود، اما تاکنون مسئولین در این رابطه تحرکی بر مبنای گفتمان ولایت نداشتند. در خصوص مسائل فرهنگی حرکت‌های جزیره‌ای زیاد انجام می‌شود اما وقتی رهبر می‌فرمایند باید جبهه فرهنگی تشکیل شود یعنی این که همه سازمان‌ها با یکدیگر و با یک هدف و با تقسیم وظایف مشخص و معین در مسائل فرهنگی اقدام کنند.
این همایش با سخنرانی امام جمعه محترم شهر مهاجران آغاز شد و اساتید در دو کارگاه 4 ساعته مباحث خود را ایراد کردند مباحث کارگاه صبح شامل فرقه‌شناسی، جنگ نرم بوده، برنامه کارگاه بعد از ظهر شامل آشنایی با فرق فعال در کشور بود.
آشنایی با مفاهیم انحرافی کلیدی فرق نظیر تعریف نادرست از شیطان در نحله‌های مختلف عرفانی ارائه شده و همچنین فرقه عرفان حلقه توسط کارشناسان نقد شد همچنین یکی از نجات‌یافتگان فرقه به بیان خاطرات و تجربیات خود از کلاس‌های این فرقه پرداخت. از جمله برنامه‌های این کارگاه نمایش تصاویری از اعترافات برخی از سرکردگان فرقه‌های نوظهور و مراسم مخفی برخی ار فرق نمایش داده شد.

111 113

115
117 

No comments:

Post a Comment