Sunday 25 May 2014

روحانی : در زندگی مردم هر چند با نیت دلسوزی، حق دخالت نداریم


   روحانی : در زندگی مردم هر چند با نیت دلسوزی، حق دخالت نداریم

h-r
رییس جمهوری روز شنبه و در همایش بیمه سلامت همگانی ضمن انتقاد از کسانی که بی جهت جامعه را دچار دغدغه می‌کنند، اظهار کرد: بگذاریم مردم در سلامت روحی باشند، در زندگی مردم هرچند با نیت دلسوزی حق دخالت نداریم. بگذاریم مردم راه بهشت را خودشان انتخاب کنند زیرا نمی‌توان به زور و با شلاق آنها را به بهشت هدایت کرد.
رییس جمهوری با بیان اینکه ابزار پیامبر عظیم‌الشأن اسلام برای هدایت بشارت و انذار بود، تصریح کرد: حضرت رسول(ص) شلاق نداشت، او امید می‌داد، راه حق را نشان می‌داد و البته انذار می‌کرد.
دکتر روحانی ضمن نکوهش رقابت‌های نسنجیده و برخی چالش‌های نابجا در کشور، گفت: دعواها و رقابت‌های سیاسی تا حدی معقول است اما اگر قرار باشد همه چیز تحت تاثیر این رقابت‌ها قرار گیرد کشور از دستیابی به اهدافش باز خواهد ماند.
روحانی در ادامه گفت: اندازه دعواها از نمک گذشته و فلفل شده است، هر چیزی اندازه دارد، دعواها و رقابت های معمول عیبی ندارد اما اگر همش دعواهای جناحی باشد نمی شود به توسعه دست یافت. اگر شش ماه قبل از انتخابات دعوا باشد عیبی ندارد اما به محض تمام شدن انتخابات در کشور ما دعوا برای انتخابات بعد آغاز می شود، دعوا می کنند تا کسی که پیروز انتخابات است موفق نشود تا در دوره بعد کاندیدای آنها پیروز شود.

No comments:

Post a Comment