Tuesday 6 May 2014

جوشش آب از تنه یک درخت غیر مثمر؛ شهروندان باید از انجام اقدامات خرافاتی پرهیز کنند


   جوشش آب از تنه یک درخت غیر مثمر؛ شهروندان باید از انجام اقدامات خرافاتی پرهیز کنند

2684390-3845383جاری شدن آب از تنه یک درخت در خیابان فلسطین همدان توجه بسیاری از شهروندان را به خود جلب کرده است، این موضوع احتمالا دراثر ترکیدگی لوله انتقال آب شهری همدان است ولی به دلیل غیر طبیعی بودن، برای مردم عجیب و جالب توجه است. 
جوشش آب از تنه یک درخت غیر مثمر در پارک مثلثی وسط خیابان فلسطین همدان سوژه بسیاری از شهروندان شد به طوریکه تراکم جمعیت و توقف خودروها برای دیدن این صحنه برای ساعاتی باعث ترافیک شد.
به گزارش ایرنا جاری شدن آب از تنه این درخت کهنسال احتمالا در اثر ترکیدگی لوله انتقال آب شهری همدان است ولی به دلیل غیر طبیعی بودن آن و بیرون زدن از تنه درخت برای مرم عجیب و جالب توجه است.
این بیرون زدگی آب که به گفته شهروندان همدانی از روز شنبه در این مکان آغاز شده است عده زیادی از مردم را به گرد این درخت جمع کرده و برخی آن راغیر طبیعی و حتی مقدس دانستند.
بیشتر افرادی که در این مکان تجمع می کنندبا بطری آب را به منازل خود منتقل می کنند و برخی نیز با شستشوی سر و روی خود معتقدند کخ این کار اجر معنوی دارد.
چند سالمند زن و مرد شاهد این صحنه، جاری بودن آب را نشات گرفته از آب چشمه ای قدیمی در این منطقه می دانند که باعث آبادانی و سرسبزی زیادی شده است.
یکی از کارکنان شهرداری همدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این موضوع را نشات گرفته از ترکیدگی لوله ذکر کرد و گفت : قطعا هیچ چیز دیگری غیر از این نیست و شهروندان باید از انجام اقدامات خرافاتی پرهیز کنند.
یک مقام مسوول در شرکت آبفا همدان هم رد شدن لوله های انتقال آب در کنار این درخت را تایید کرد و گفت کارشناسان این شرکت برای یافتن ترکیدگی لوله به منطقه اعزام شده اند.
2684390-3845389

No comments:

Post a Comment