Saturday 17 May 2014

شیر و خورشید برای افراطیها دردسر ساز شده!!


   شیر و خورشید برای افراطیها دردسر ساز شده!!

حمیدرضا مقدم ‌فر، معاون فرهنگی سپاه، شامگاه پنجشنبه 15-5-2014 در تلویزیون دولتی  ایران به شدت به حجت الاسلام علی یونسی دستیار ریاست جمهوری در امور اقوام و ادیان ایران حمله کرد و سیاستهای دولت را مورد انتقاد قرار داد

در این برنامه - که حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد نیز حضور داشت- پاسدار مقدمفر  ضمن طرح ادعاهای بیسر و ته گفت: "دستیار ویژه رئیس جمهور (علی یونسی) به شیراز می‌روند و در کنیسه یهودیان در مورد آرم شیر و خورشید صحبت می‌کنند. بنده دلواپس وعده‌های دولت و عملی شدن آن‌ها هستم. باید دولت را کمک کرد و نباید اجازه حاشیه سازی داد. از جمله همین سخنان دستیار ویژه رئیس جمهور. این دستیار که مدام بین اقلیت‌ها می‌روند و مدام وعده پست‌های بالا به ایشان می‌دهند خوب این حاشیه درست می‌کند.فضای نقد در دوران محمود احمدی‌نژاد باز بود٬ علی یونسی به اقلیت‌های مذهبی وعده پست‌های بالا می‌دهد و حاشیه درست می‌کند و منتقدان را "بی‌شناسنامه" و "جیب ‌بر" معرفی کردن اشتباه است. این حرف اشتباهی است مدام ما بگوییم که افراد شناسنامه خود را بیاورند یا اینکه بگویند شما برای کدام حزب هستید، یا اینکه مدام هر که انتقاد کرد بگویند این‌ها نزدیکان دولت قبل هستند."
به گزارش العربیه اشاره مقدم فر به سخنان حسن روحانی است که از منتقدان محافظه‌کار دولت خواسته بود با شناسنامه و معرفی خود انتقاد کنند.
مقدم‌فر افزود: "اینکه عده‌ای می‌گویند این‌ها غارت گر بیت‌المال هستند یا جیب برند و یا طرفداران تحریم."
وی سپس به مسئله ضرب و شتم زندانیان پرداخت و گفت:"چرا سخنگوی دولت در مورد بند 350 اوین صحبتی می‌کنند که برای رسانه‌های خارجی خوراک درست می‌شود یا صحبت‌های وزیر ارشاد در مورد ممیزی کتاب قبل از انتشار. یا انتصاب فردی در دانشگاه آزاد که یکی از موارد کارنامه او فحاشی و توهین به امام راحل است. باید طوری باشد که شفاف سازی کنند و دولت بگویند فلان جای این بحث (مستند من روحانی هستم) مشکل دارد بعد آن‌ها بگویند ما از خاطرات آقای هاشمی این‌ها را برداشتیم و بعد آقای هاشمی بیاند و توضیح دهند که این خاطرات دروغ بوده یا مساله دیگری"!!.

No comments:

Post a Comment