Tuesday 21 October 2014

سایت بدنام "صوفی نت" معذرت خواهی میکند!! البته به سبک و سیاق خودش



   سایت بدنام "صوفی نت" معذرت خواهی میکند!! البته به سبک و سیاق خودش

Untitled53
انتشار مطالب بیسروته به قلم محمود علوی و البته در پشت اسمهای مستعار، با واکنش سایتهای آزاداندیشان و مسلمانان راستین و پیروان مکتب قرآن مجید روبرو شد. از جمله سایت "درویشان آنلاین" با منعکس کردن مقاله منتشر شده در سایت "اینساید آف ایران"- و تگارش یافته توسط هیات تحریریه این سایت-  به این مطالب بیسر و ته که توسط فرقه ضدتوحیدی و وحدت ستیز موسوم به " مرکز فرق و ادیان" اززیر مجموعه های وزارت اطلاعات، و در سایتهای زیرمجموعه اش نشر شده بود، پاسخ  مقتضی داد.
Untitled52
اما محمود علوی وزیر بیکفایت تحمیل شده بر وزارت اطلاعات دوباره با یک ناشیگری مثال زدنی!! با قرار دادن عکسی از یک سخنرانی آقای دکتر آزمایش در تلویزیون "دُرّ تی وی" به نقل قول از بخشهایی از همین  مقاله  مورد بحث منتشر شده در سایتهای "اینساید آف ایران " و "درویشان آنلاین" - که هیچگونه ارتباطی با مفاد ان سخنرانی تلویزیونی در "دُرّ تی وی" ندارد- پرداخته تا این شائبه را دامن بزند که  مقالهء جوابیه به تهمت های بیحد و اندازهء سایتهای تکفیری بیچاره وابسته به دستگاه های ضد اطلاعاتی- ضد امنیتی توسط دکتر آزمایش نوشته شده است!! و نویسنده مقاله خود آقای "دکتر مصطفی آزمایش" است!!  ایشان فراموش کرده که دکتر آزمایش همیشه مواضع و نظریات خود را به روشنی از طریق امضای مقالات، یا حضور دربرنامه های تصویری برای بیان گفتارهای هفتگی بیان داشته و  نیازی به پمهانکاری ندیده، و لاجرم اگر این مقالهء جوابیه  نیز به قلم ایشان نوشته شده بود، حتما امضای ایشان را همراه با خودش داشت!
Untitled51
از آنجا که این قبیل خیالپردازیهای بیمارگونه و این توهمات و دروغهای گوبلزی آقای وزیر تحمیلی جای اعتنا ندارد ، از آن میگذریم! و تفکیک صحیح از سقیم را مستقیماً به شعور خوانندگانِ مقالات "اینساید آف ایران" و " درویشان آنلاین" و بینندگان برنامه های تلویزیونی"دُرّ تی وی" وا مینهیم!!
Untitled50
اما مدعایِ مقاله کذایی محمود علوی وزیر تحمیلی بیکفایت اطلاعات به یک شوخی مضحک شبیه است، زیرا محمودعلوی برای فرار به جلو  ادعا کرده که این مقاله را ابتدا در فیس بوک  دیده و چون چشمش را گرفته!! آنرا برداشته ، و در "سایت تکفیری صوفی نت" گذاشته است؟!!!  حال آن که فقط یک نگاه به انتشار وسیع این نوشتار در مجموعه ای از سایتهای زنجیره ای تکفیری بیچاره( که همگی بلااستثناء  تحت شمول اداره ادیان و فرقِ دستگاههایِ تودرتوی اطلاعاتی مانند "فرقه ها"، "ادیان نیوز"، "فرقه نیوز "، "صوفی نت" -که با بودجه های کلانی که به قیمت چپاولهای نجومی از  بیت المال مسلمانان تامین میشوند، اداره میگردند- ) کافی است تا واقعیت ماجرا  را به طور کاملا عریان به نمایش بگذارد!!...   هرجند که آقای وزیر برای خالی نبودن عریضه، به معذرت خواهی مبادرت ورزیده زیرا به گفته خودش فراموش کرده منبع نوشته مورد بحث را ذکر کند!!
Untitled54
تا این قسمت که به قلم آمد،  پاسخ هیات تحریریه سایت "اینساید آف ایران" به دروغپردازیهای گوبلزی محمودعلوی وزیر بی لیافت تحمیلی اطلاعات بود...؛ اما اگر این آقای به اصطلاح وزیر میخواهد با آقای دکتر آزمایش گفتگویی داشته باشد، راهش مخقی شدن پشت این همه اسم مستعار و سایت قلابی تکفیری فحاش نیست، آقای دکتر آزمایش بارها دربرنامه های تلویزیونی "دُرّ تی وی" از ایشان و از آقای عبدالحسین خسروپناه" دعوت به مناظره و گفتگوی دمکراتیک از طریق اسکایپ و در برابر نظر عموم علاقمندان راستی و حقیقت کرده است!
آقای وزیر!
به جای این قبیل مانورهای کودکانه، چرا مستقیما به صحبت نمینشیند تا مردم بفهمند حق در کدام سوی ترازو استقرار دارد؟!!!
در زیر مقاله کذایی سایت تکفیری بیچاره بدنام موسوم به صوفی. نت به نظر خوانندگان شریف میرسد:

 12555847
    توهین و افترا منطق دراویش+تصاویر/ دوشنبه, 28 مهر 1393 08:4

    مصطفی آزمایش از اعضای فرقه دراویش که هم اکنون در فرانسه به سر می برد در واکنش به انتقادهای منتقدان فرقه گرایی و شخصیت پرستی همانند باقی دراویش به توهین و افترا روی آورده است.


    به گزارش صوفیه نت؛ اعضای فرقه صوفیه ملاسلطانی در واکنش به روشنگری هایی که در رسانه ها انجام می شود به فحاشی و  تهمت زنی روی آورده اند.
    این افراد سعی می کنند با القابی از قبیل شیاطن پرست، دروغ پرداز، تکفیری بیچاره، سومار، مارمولک و به مخاطبین خود اعلام کنند که منتقدان فرقه دراویش مخالف آزادی اند.

    پس از انتشار مقاله "ارتباط منافقین با دراویش بدون روتوش" مصطفی آزمایش با انتشار توهین های مختلف حامد صرافپور نویسنده این مقاله را یکی از "مزدوران رژیم ایران" خواند و اعلام کرد: یکی از "کادرهای دوره دیده اطلاعاتی" که در سالهای گذشته بارها درصددِ نفوذِ ناکام  به "انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر در ایران"  -به قصد سمپاشی و متلاشی کردن این "مجموعه  فعال حقوق بشری و حقوق شهروندی"- بود ، اخیراً با بی احتیاطی و ناشیگری زائدالوصف پرده از طرح های "نوظهورِ" یک سالِ اخیرِ "نهادهای اطلاعاتی رژیم" به کنار زده است".
    پس از انتشار پاسخ آقای صرافپور نسبت به این توهین ها و برچسب ها، مصطفی آزمایش با ادبیاتی متفاوت اما با منطق اختصاصی خود اعلام کرد: "مهم نیست مقاله ای در داخل کشور نوشته شود یا در خارج کشور ؛ همچنان که مهم نیست که مقاله نویس در داخل کشور اقامت داشته باشد یا در خارج کشور! آنچه مهم است این است که مقاله در "کجا" منتشر میشود."
    V1L6
    پاسخ آزمایش نشان از قبول سخنان حامد صرافپور دارد. سخنانی که بخشی از شباهت های فرقه رجوی و فرقه دراویش در آن نیز بیان شد.
    اما عقل انسان حکم می کند هنگامی که حقی را یافت بدون توجه به اینکه در کجاست باید پیرو آن بود. اما نگاه این افراد که ناشی از یک نگاه بسه فرقه گرایی است این اجازه را به آنان نمی دهد.


    اما واقعیت این است که صرافپور ابتدا این نوشته را در صفحه شخصی فیس بوکش منتشر کرده بود که سایت صوفیه نت این مطلب را تنها بازنشر کرد.
    4UTQ

    اما آیا صفحه شخصی آقای صرافپور هم مخالف آزادی است؟. این منطق آقای آزمایش نشان می دهد که ایشان با این که حق را پذیرفته است اما قبول ندارد.
    سایت صوفیه نت نیز از این که ابتدا منبع مقاله آقای صرافپور را ذکر نکرده است از ایشان پوزش می طلبد اما این کار بدین جهت انجام شد که کاربران با منطق این فرقه بیشتر آشنا شوند.




    همچنین در مورد یادداشت کوچ مشروعیت از نجف به لندن این افراد با ادبیات تند و تکفیری مانند خود این یادداشت را دروغی بزرگ دانسنتند و در توجیه مخاطبین خود اعلام کردند:
    "سایت های زنجیره ای تکفیری بیچاره از اباطیل پراکنی، به دروغگوی روی اورده اند! اما چرا؟
    کسی نیست به این یاوه گویان یادآوری کند که اگرچه گوبلز وزیر تبلیغات آلمان هیتلری گفته بود که "دروغ هرچه بزرگتر باشد، باور کردنش راحتتر است" اما  یاوه گویی با دروغگویی تفاوت دارد!"

    ESX4
    پس از این واکنش بود که صوفیه نت مصاحبه حجت الاسلام حسن صادقی نسب امام جمعه گناباد در این باره منتشر کرد.
    صادقی نسب در این فیلم با اشاره به دیدار خود به همراه چند تن از علمای گناباد با آیت الله سیستانی بیان کرد:آیت الله سیستانی گفتند که آقای تابنده به نجف آمده بودند و درخواست ملاقات داشتند که این فرصت را به ایشان ندادم و آنان را رد کردم.
    پس از انتشار این فیلم دراویش سکوت کردند و تنها توهین های آنان بر جای ماند.
    P6XC
    نمونه های دیگری از توهین به حامد صرافپور

    No comments:

    Post a Comment