Sunday 5 October 2014

احمد‌ی‌ نژاد شأنیت ریاست‌جمهوری را نداشت


   احمد‌ی‌ نژاد شأنیت ریاست‌جمهوری را نداشت


Abolhasan-navvab
تنها یک سال پس از پایان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد و حمایت بی دریغ رهبر جمهوری اسلامی از وی، و حیف و میل گسترده درآمدهای کشوراین بار یکی از نزدیکان رهبر جمهوری اسلامی زبان به انتقاد صریح از وی گشوده است.    

به گزارش سحام، سیدابوالحسن نواب در گفت‌و‌گو با ایلنا با اشاره به رانت هفت هزار میلیاردی در دولت دهم که اخیرا توسط نمایندگان مجلس فاش شد، گفت: متاسفانه در دولت‌های نهم و دهم هیچ چیزی سرجای خود نبود. درچنین شرایطی فساد رایج می‌شود، دراین دوران کسی درجایگاه ریاست جمهوری قرار گرفت که‌ شأن این سمت را نداشت.
وی افزود: متاسفانه دولت نهم و دهم روی اصول مستقر نبود برای همین هرنوع فسادی درآن رخ داد. رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با تاکید بر ضرورت برخورد قوه قضاییه با تخلفات دولت گذشته، گفت: آیت الله آملی لاریجانی اهل چشم پوشی و تعارف با کسی نیست و قطعا به این تخلف نیز قاطعانه رسیدگی می‌شود.
وی گفت: سکوت نمایندگان طرفدار دولت‌گذشته درقبال این تخلفات امری طبیعی است اما قطعا این مفاسد اگرچه موجب سالم سازی دولت یازدهم می‌شود، اما هیچ تاثیر منفی و خللی درآن ایجاد نخواهد کرد.
نواب در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به ضیافت شام احمدی‌نژاد با اعضای جبهه پایداری گفت: احمدی‌نژاد و جریان پایداری از یک‌دیگر جدا نشده‌اند، حتی اگر درظاهر هم چنین وانمود کنند، اما پیوند عمیقی با یک‌دیگر دارند.

وی در قسمت دیگری از سخنانش افزود: قطعا عدد نمایندگان تندرو درمجلس آینده کاهش پیدا می‌کند اما به هرحال ممکن است عده‌ای از آن‌ها هرچند قلیل با شیوه‌های خودشان به مجلس راه پیدا می‌کنند.

No comments:

Post a Comment