Thursday 26 June 2014

آخوند محمدی گلپایگانی:"حزب‌الله ایران -لبنان-عراق" مانع پیروزی بعثیهای عراق میشوند! (پیشگویی شاه نعمت الله ولی) 8


   آخوند محمدی گلپایگانی:"حزب‌الله ایران -لبنان-عراق" مانع پیروزی بعثیهای عراق میشوند!

محمد محمدی ‌گلپایگانی رئیس دفتر رهبر در همایش علما، روحانیون و طلاب استان گیلان که در مصلایِ رشت برگزار شد، مدعی شد:
عده‌ای فتنه‌گر، جلاد، خون‌خوار و وحشی به جان "عراق مسلمان" افتاده‌اند. کسی گمان نکند گروهک تروریستی داعش که این چنین جان و مال و ناموس مردم را مورد تعرض قرار می‌دهند مسلمان هستند!! تروریست‌های داعش سنی نیستند، بلکه آمریکا و اسرائیل آنها را پرورش داده‌اند تا میان شیعه و سنی اختلاف‌اندازی کنند؛ مانند طالبان که جنایات وحشیانه‌ای علیه مردم افغانستان انجام دادند.
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی مدعی شد که "داعش دامن حامیانش می‌گیرد"!
گلپایگانی در یک تحلیل عجیب ادامه داد: اساس فتنه داعش بعثی‌ها هستند و آنها با وقاحت اعلام کرده‌اند هدف تخریب نمادهای اسلامی در نجف، کربلا، سامرا و مشهد را دارند، اما این جانیان نامسلمان(!!!)  بدانند حزب‌الله قدرتمند ایران و لبنان و عراق اجازه نخواهند داد فریاد مظلومیت و غربت امام حسین(ع) بلند شود.
رئیس دفتر رهبری با اشاره به فتوای آیت‌الله سیستانی درموردِ جهاد با داعش  در عراق، خاطرنشان کرد: بیش از 2 میلیون عراقی برای پیوستن به ارتش و دفاع از نمادهای اهل بیت(ع) و جهاد با داعش ثبت نام کردند و این قدرت مرجعیت است!! امیدواریم این راه شریف به برکت ماه رمضان و شهید محراب این ماه ادامه داشته باشد و قدرت مسلمانان اعم از شیعه و سنی افزون‌تر گردد

No comments:

Post a Comment