Friday 20 June 2014

معاون سابق رئیس جمهوری عراق نوری المالکی را به همدستی با"صفویان جدید" متهم کرد


   معاون سابق رئیس جمهوری عراق نوری المالکی را به همدستی با"صفویان جدید" متهم کرد


در خراسان و مصر و شام و عراق - فتنه و کارزار میبینم (پیشگویی های شاه نعمت الله ولی)
 
برنامه تلویزیون رسمی عراق، طارق الهاشمی، اثیل النجیفی، شیخ علی الحاتم و ورافع الرفاعی را به همکاری با "تروریست" و تلاش برای تقسیم ایران متهم کرد.
از سوی دیگر طارق الهاشمی معاون سابق ریاست جمهوری عراق در واکنش به برنامه تلویزیون حکومت مالکی طی مصاحبه ای با تلویزیون "الحدث" گفت: من از شنیدن چنین اظهاراتی از سوی "صفویان جدید" در بغداد تعجب نمی کنم"
الهاشمی افزود: "اگر دفاع از شرف، حیثیت، اعتقادات، هویت و حقوق اهل سنت و جوانان بازداشت آنها یک رفتار تروریستی پس جهان بداند که طارق الهاشمی اولین تروریست هاست ".
دبی-العربیه.نت فارسی/ تلویزیون رسمی عراق شامگاه پنجشنبه 20-6-2014 طی برنامه ای اعلام کرد، هرکس با نوری مالکی نخست وزیر اين كشور مخالفت کند، از هواداران "داعش" به شمار می رود . این برنامه که همه عراقی های مخالف حکومت مالکی را به "داعشی " بودن متهم کرد. باعث شگفت زدگی و تعجب همه کارشناسان امور سیاسی بویژه سیاستمداران این کشور شد.
طارق الهاشمی  در پایان مصاحبه اش گفت:همه می دانند که ما به اعتدال، دفاع از مظلومین و به حاشیه رانده شدگان، شهرت داریم اما مشکل اینجاست که امروز در عراق اگر شما یک عرب سنی هستید، به تروریسم متهم می شوید. چه کسی اتومبیل های بمب گذاری شده را در دهه 80 وارد بغداد کرد ؟ چه کسی وزارت اطلاع رسانی عراق منفجر کرد ؟ چه کسی سفارت عراق در بیروت مور هجوم تروریستی قرار داد ؟ و چه کسی کاروان امیر کویت، را هدف قرار داد ؟ تمام این رفتارهای تروریستی را مالکی انجام داد .مالکی یک تروریست بین المللی است تروریست بار آمد و بر مبنای رفتارهای تروریستی اش هم حکومت می کند".

No comments:

Post a Comment