Wednesday 3 December 2014

ورود علنی سپاه پاسداران در قضیه افشاگری نسبت به مواضع عبدالحسین خسروپناه!!


   ورود علنی سپاه پاسداران در قضیه افشاگری نسبت به مواضع عبدالحسین خسروپناه!!

3333
به دنبال پخش برنامه های پژوهشی و مستند به دلایل متقن و محکم از تلویزیون "دُّر تی وی"  در فضای سایبری و تلویزیون "پارس تی وی" از طریق ماهواره-در تشریح این حقیقت که دیدگاه های جریان غصب کننده"موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه" و حامیان و آمران آن در تعارض تردیدناپذیر و تضاد یکصدوهشتاددرجه ای با دیدگاه های "عرفان گرایانه" آیت الله روح الله خمینی قرار دارد- اکنون مشاهده میشود که سپاه پاسداران در این قضیه ورود کرده و با اقدام به برپایی نمایشگاه های خیابانی سعی در تخریب افکار عمومی برعلیه "عرفان اسلامی" و تصوف دارد. نکته جالب آن است که درست درهمان زمان که آقای حسن روحانی مشغول بیان ضرورت رجوع به اسلام رحمانی در "استان گلستان" بود!! واحدهای "زیرمجموعهء اطلاعاتِ  سپاه پاسداران" سرگرم برپایی نمایشگاهی در " استان ایلام" برعلیه تصوف و عرفان اسلامی بودند و دست و پا میزدند تا علاقمندان به "اسلام راستین" را شیطان سازی نمایند!! 
تلاش برگزار کنندگان  این نمایشگاه مضحک و مسخره و در عین حال ورشکسته خیابانی - که در خیابان "امام خمینی" مُشرف به  مرکز شهر"آبدانان" چینش یافته بود-  وانمود کردن این دروغ بزرگ به شمار میرفت که  گویا آیت الله روح الله خمینی با دراویش و اهل تصوف مخالفت میورزیده است!! امری سراپا کذب و عاری از حقیقت که انبوهی از اسناد مدون و مستند برخلاف آن وجوددارد.
1111

همچنین بنرهایی برعلیه "دکتر سیدمصطفی آزمایش"- مسئول روابط عمومی انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر در ایران" و از مدافعان حقوق شهروندی "گروه های قومی-عقیدتی هموطنان ایرانی"- نیز درخیابانها  برپاشده بود. این بنرها حاوی عکسهای متعدد از "دکتر آزمایش" بود و درکنار آن عکسها اتهامات سراسر کذب و دروغ نیز نگارش یافته بود که ماهیت پلید و نهادِسیاه نویسندگان دروغپرداز و اسلام ستیز این بنرها را یادآوری میکرد.
4444
همچنین فقره هایی از به اصطلاح فتواهای ضدتصوف نیز  در بنرهای دیگری به نمایش درآمده بود و به درختهای میدان مرکزی شهر آویزان بود! این فتواها که توسط زمره ای از ملاهای"اخباری مشرب" - یعنی همان کسانی که مشرب متعارضی با دیدگاه های عرفانی- فقهی  آیت الله روح الله خمینی دارند- صادر شده،  از نظر  "فقهای حوزه و اصولیون" فاقد اعتبار استدلالی و استنباطی است و فقط اتکاء به "روایات فاقد حجیت" دارد، و همچنین از نقطه اصحاب عرفان اسلامی حوزوی مانند آیت الله العظمی حسن زاده آملی بکلی بی اعتبار و مردود است!
 نکته جالب این است که مدت کوتاهی بعداز نصب این بنرها به قصد برپایی این نمایشگاه، سیل مردم به میدان آمده و باخشم و خروش خواستار برچیده شدن بیدرنگ این بساط مضحک و ورشکسته و مسخره شدند، و درنهایت برگزار کنندگان این دکان تزویر برای فرونشاندن خشم مردم نمایشگاه را تعطیل کرده و به دنبال راه دیگری برای مبارزه با اسلام راستین برآمدند!
2222
چندی پیش نیز پاسدای به اسم سردار علی استاد حسینی در جایگاهِ فرمانده "سپاه استان البرز "در مصاحبه با یکی از رسانه های محلی  دراویش را به عنوان خطر جدی که استان البرز را تهدید می‌کند، معرفی کرده و از طراحی برنامه هایی برای نیروهای بسیج و سپاه به منظور  برخورد با مسلمانان راستین و دراویش خبر داده بود!
رییس جمهور در جمع علما و روحانیان گلستان: رسالت امروز علما و روحانیان تبلیغ و ترویج اسلام رحمانی است
خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور در جمع علما و روحانیان استان گلستان از اسلام ناب به عنوان اسلام اعتدال و دین رحمانی یاد کرد و با تأکید بر این که رسالت امروز علما و روحانیان تبلیغ و ترویج اسلام رحمانی است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا چهره حقیقی اسلام که همان رحمانی و اعتدال است را به دنیا بشناسانیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران امشب در جمع علما و روحانیان شیعه و سنی استان در مصلی گرگان، وحدت، همدلی و برادری اقوام و مذاهب مختلف در استان گلستان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: این که همه ما در برابر کفر در صف واحد قرار بگیریم بسیار ارزشمند است.
وی با بیان این که امروز دنیای کفر و دشمنان حقیقی اسلام با تهمت و اخلاق نادرست در برابر اسلام، قرآن و پیامبر گرامی ایستادند و در جهت تضعیف اسلام می پردازند، افزود: در چنین شرایطی وحدت و همدلی میان امت اسلامی بسیار حائز اهمیت است.
حجت الاسلام والمسلمین روحانی جنایت گروه های تکفیری و سلفی در منطقه به نام اسلام را تلخ ترین روزهای اسلام دانست و خاطرنشان کرد: آنها با بریدن سر انسان ها چهره ای زشت از اسلام را به جهان نشان می دهند.
رییس جمهور با اشاره به این که عده ای سال ها تلاش کردند تا ایران اسلامی را مظهور خشونت در دنیا معرفی کنند، بیان داشت: اما طرح جهانی عاری از افراطی گری و خشونت که از سوی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل مطرح شد از سوی کشورهای جهان مورد تأیید قرار گرفت.
وی همچنین از برگزاری اجلاس بزرگی برای مبارزه با خشونت و افراطی گری به میزبانی کشورمان خبر داد و تأکید کرد: این اجلاس در شرایط کنونی یک افتخار بسیاری برای ایران اسلامی خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین روحانی از اسلام ناب به عنوان اسلام اعتدال و دین رحمانی یاد کرد و با تأکید بر این که رسالت امروز علما و روحانیان تبلیغ و ترویج اسلام رحمانی است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا چهره حقیقی اسلام که همان رحمانی و اعتدال است را به دنیا بشناسانیم.
رییس جمهور با تأکید بر این که اسلام و فقه ما امروز باید اسلام تقریب مذاهب باشد، تصریح کرد: اسلام حتی نسبت به خبیث‌ترین و فاسدترین افراد، منطق رحمانیت دارد و ملت‌ها را به سمت اصلاح سوق می‌دهد.
وی با تأکید براین که اسلام تنها فقه و عبادت شخصی نیست، خاطرنشان کرد: اسلام به عنوان یک قدرت سیاسی بزرگ است که توانسته یک انقلاب عظیمی مانند ایران را رهبری و به ثمر بنشاند.
رییس جمهور با بیان این که کسی فکر نمی کرد که ایران روزی به یک قدرت سیاسی در دنیا تبدیل شود، افزود: اما ایران در سایه نهضت اسلامی به کشوری تبدیل شده که در برابر قدرت های بزرگ جهان ایستاده است.
حجت الاسلام والمسلمین روحانی وحدت را یکی از مهم ترین توصیه های امام راحل عنوان کرد و گفت: امروز باید شیعه و سنی، اقوام و مذاهب مختلف به هم نزدیک شوند تا شاهد یک وحدت بزرگ برای مقابله با دشمنان باشیم.
وی یکی از انتظارات دولت را پیشتازی روحانیت شیعه و سنی در وحدت خواند و گفت: امروز برای حل معضلات، توسعه و تعالی کشور از لحاظ مادی و معنوی، نیازمند وحدت هستیم

No comments:

Post a Comment