Thursday 5 February 2015

آخوند محمدیزدی ملقب به"ویرانگرِ قوه قضائیه"، با تاسیس شورای رهبری مخالفت میورزد!


   آخوند محمدیزدی ملقب به"ویرانگرِ قوه قضائیه"، با تاسیس شورای رهبری مخالفت میورزد!

544bc50b-81a3-4f18-a990-850c541e12b8_16x9_600x338
مرجفون را بشناسیم و به افکار عمومی معرفی کنیم
"مُرجِفون" یعنی کسانی که "اراجیف" میبافند. شایعه سازان! از نظر کیهان نشینان، "اراجیف" عبارت است از ارائه آمار و ارقام از فساد گسترده و چپاولهای نجومی در دوره دولتهای نهم- دهم و چپاول هشتصد میلیارددلار پول نفت! یعنی هرخبرنگار و پژوهنده و محقق و دانشمند و جامعه شناس و فیلسوف و حکیمی که براساس دلایل واضح ریشه های فساد را در هشت سال دوره دولتهای نهم - دهم تبیین نماید و خواهان مداوای این بیماری فساد ریشه دار گردد، اراجیف میگوید و باید خود او را درمان کرد، آن هم از طریق خاموش کردن صدای او در داخل و خارج از مرزهای کشور!!
بعد از به راه انداختن بساط "اخباری گری" زیر عنوان "دولت امام زمان" و برروی کار آوردن محمود احمدی نژاد برای دو دوره دولتهای نهم- دهم  و حمایت تام و مطلق از او توسط آخوندهای تشکیل دهنده حلقه معتمدان آخوند محمدیزدی رئیس جامعه مدرسان حوزه علمیه قم، فساد در ایران به وقوع پیوست. فسادی که به گفته اسحاق جهانگیری  معاون اول دولت یازدهم در یک قرن اخیر درعالم سابقه نداشت.
اکنون دربرخورد با چنین فاجعه ای دو راه حل پیشنهاد شده است:
الف - شورایی کردن رهبری- بر این اساس یا باید بکلی بساط "رهبری" برچیده شود، و  "شورای رهبری" بجای "تک رهبری" جایگزین گردد. یا در صورت ابقاء "مقام رهبری"، شورایی"به نام "شورای رهبری" درکنار" مقام رهبری" برپا شود و در تصمیمگیریها مشارکت - و نه نظارت- داشته باشد. بر این اساس و بنا به پیشنها هاشمی رفسنجانی این شورای رهبری در این مقطع میتواند متشکل از سه نفر شامل هاشمی رفسنجانی، حسن خمینی، و محمود هاشمی شاهرودی!! باشد.
ب- نظام بر اساس "تک رهبری" باقی بماند و این قضیه در دانشگاه ها تدریس و تبیین شود که با وجود"مقام رهبری" ، سایر فقها و مجتهدان حق دخالت در امر حاکمیت ندارند! این نظریه محمد یزدی و محفل وابسته به او است. در عین حال به علت غلبه امواج فساد برجامعه و مستحیل شدن نظام جامعه در گرداب فساد، کیهان نشینان حامی نظریه "شورایی نکردن رهبری" راه حل را در ترور "مرجِفون" در داخل و خارج  کشور دیده اند که فضاحت دیکتاتوری را بیان نکنند. "مرجفون" یعنی کسانی که اراجیف میگویند و از نظر کیهان نشینان "اراجیف" عبارت است از ارائه آمار و ارقام از فساد گسترده در دوره دولتهای نهم و دهم و چپاول هشتصدمیلیارددلار پول نفت!!!

دبى – العربيه.نت فارسى/ محمد یزدی، از روحانیون عضو مجلس خبرگان رهبری روز سه شنبه ۳ فوریه گفت که ولایت فقیه شورایی نیست و در هنگام حکومت یک فقیه، هیچ فقیه دیگری حق دخالت در مسایل حکومتی را ندارد. یزدی، که از روحانیون تندروی حکومت ایران است، این سخنان را در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد. یزدی گفت که تنها کتاب قوی در مورد ولایت فقیه، کتاب «حکومت اسلامی» آیت الله خمینی است. او ابراز امیدواری کرد که به «بگومگوهای» امروز در جامعه ایران پیرامون ولایت فقیه پاسخی «قطعی» داده شود. اخیرا جناحهای تندرو در حاکمیت ایران که شدیدا طرفدار ولایت مطلقه فقیه هستند، دیگر نیرو‌ها را متهم به تمایل برای تشکیل شورای رهبری می‌کنند. 
شورای رهبری، نهادی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران پیش از اصلاح در سال ۱۳۶۸ بود، که بر اساس آن مجلس خبرگان رهبری، در صورت نبود برجستگی لازم برای رهبری در هیچ یک از مراجع تقلید، آن را تشکیل می‌داد. در بازنگری قانون اساسی در سال ۱۳۸۶، شورای رهبری حذف شد. اما اخیرا در پی دشواریهای اقتصادی و اجتماعی ایران، برخی تحلیلگران احتمال احیای آن را برای تعیین جانشین علی خامنه‌ای، رهبر کنونی ایران، مطرح کرده‌اند. 
کریمی قدوسی، یکی از نمایندگان تندروی مجلس ایران، چندی پیش گفت: «برخی مدعی هستند که باید شورای رهبری در کنار مقام رهبری با عضویت هاشمی رفسنجانی، حسن خمینی و آیت الله شاهرودی شکل گیرد». محمد یزدی در همین ارتباط گفت: «ولایت فقیه شورایی نیست و حاکم اسلامی نمی‌تواند تصمیمش را در شورای دیگری عنوان کند. در زمان ولایت فقیه هیچکس حق دخالت در مسایل حکومتی را ندارد و این موضوع باید در دانشگاه‌ها تبیین شود»

No comments:

Post a Comment