Friday 6 February 2015

برای بازکردن دوباره پایِ"رئیس جمهور دوران تخریب" به صحنه، باید همکاران دولتهای 9-10 را تخریب کرد!!


   برای بازکردن دوباره پایِ"رئیس جمهور دوران تخریب" به صحنه، باید همکاران دولتهای 9-10 را تخریب کرد!!

380638_614
سعید مرتضوی دست در دست محمدرضا رحیمی بر علیه محمود احمدی نژاد نامه سرگشاده مینگارد!!
سعید مرتضوی  در جمع تعدادی از همکاران سابق خود در منزل شخصی‌اش مطالبی به شرح زیر ابراز داشته است:
- «پیش نویس نامه معروف "محمدرضا رحیمی" یعنی جوابیه به "محموداحمدی نژاد"  را من تهیه کردم و آقای رحیمی فقط چند جمله ای را حذف و اضافه کرد.»
- « بنده خودم ۱۱ سال در اوج بحران اصلاح طلبان با آنان درگیر بودم اما فشار سیاسی و رسانه ای که سال ۹۱ و ۹۲ بر من وارد شد در طول زندگیم بی سابقه بود.»
- بارها به آقای احمدی نژاد گفتم شما در تقابل با قوه قضائیه،  بازنده محض هستید و از این رویه دست بردارید و با قوه قضائیه به طور منطقی و قانونی تعامل داشته باشید.
- بنده به زودی در یک نامه سرگشاده ، اقدامات ضدسیستمی احمدی نژاد علیه مسئولان نظام را با استفاده از مبانی حقوقی و قانونی موجود نقد می کنم .
برخی معتقدند صرف نظر از این که نامه رحیمی را چه کسی نوشته، رفتار رقبای سیاسی احمدی‌نژاد نشان می‌دهد که قصد دارند از نمونه رحیمی به عنوان الگویی برای جدایی از احمدی‌نژاد استفاده شود. از سوی دیگر برخی رقبای احمدی‌نژاد معتقدند که جدایی نیروهای پرهزینه‌ای مانند رحیمی و مرتضوی راه برای برگشت احمدی‌نژاد به عرصه رقابت سیاسی هموارتر خواهد کرد.

No comments:

Post a Comment