Friday 27 February 2015

فیلترینگ سایت جماران، ارتباطی به سیدمحمدخاتمی ندارد، ناشی از دشمنی با آیت الله خمینی است


فیلترینگ سایت جماران، ارتباطی به سیدمحمدخاتمی ندارد، ناشی از دشمنی با آیت الله خمینی است


درراستای تداوم بخشی به فشار برعلیه بیت آیت الله العظمی سیدروح الله الموسوی المصطفوی الخمینی و در سالروز بزرگداشت صدور منشور روحانیت توسط آیت الله خمینی سایت اینترنتی "جماران" که زیر نظر حجت الاسلام سیدحسن خمینی اداره میشود فیلتر و مسدود شد!
45.3211
بظاهر فیلترینگ این سایت با تصمیم قوه قضائیه و به بهانه انتشار تصاویر سیدمحمدخاتمی رئیس جمهور اسبق ایران صورت گرفته است. اما برخلاف این بهانه کودکانه همه میدانند که در هفته های اخیر سایت جماران و شخص حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی به شدت از طرف چپاولگران بیت المال و دزدان سفر انقلاب زیر فشار قرار گرفته و هرروز در سایتهای زنجیره ای افراطی حمله و هجومی علیه ایشان و خط مشی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی صورت میگرفت
خشم و غضب افراطیها - که در سراپای دستگاه های اطلاعاتی- امنیتی نفوذ کرده، و بخصوص اختیار دار مطلق العنان سازمان موازی اطلاعات سپاه - بسیج شده اند - وقتی بالا گرفت که بیت آیت الله العظمی سیدروح الله الموسوی المصطفوی الخمینی برای بزرگداشت "منشور روحانیت" اقدام به برپایی نشستی گرفتند که در آن حجت الاسلام و المسلمین آقاسیدعلی خمینی نوه آیت الله خمینی سخنرانی نمود.
این نشست که در کمال سادگی برگزار شد دارای اهمیت افشاگرانه بسیار زیادی بود و درحقیقت فعالیتهای تخریبی و ضد آیت الله خمینی را که در خراسان توسط موسسه اطلاعاتی موسوم به حق پژوهی توسط آخوند داس و چکشی مرتضی امین نیا مدیر مسئول سایت تفرقه انگیز و فتنه گر و تکفیری بیچاره موسوم به فرقه نیوز صورت گرفته و ضمن آن بصورت کلان بیت المال چپاول شده بود را تحت الشعاع قرار داد. ملا مرتضی امین نیا ی داس و چکشی و کارگروه وابسته به او با به اصطلاح رونمایی از یک پرونده سازی صوتی - تصویری شوم - موسوم به مستند "غبار"!! بر علیه پایه های جهان بینی آیت الله خمینی- اما زیر عنوان افشاگری برعلیه تصوف و سلسله نعمت اللهی گنابادی!!- به تخریب چهره و خاطره آیت الله العظمی سیدروح الله خمینی مبادرت نمود. اما نشست "منشور روحانیت با سخنرانی حجت الاسلام سید علی خمینی" بطور و سیعی موجب خنثی سازی آن توطئه های تخریبی ضدخمینی  توسط جریان داس و چکشی تکفیری ملبس به عبا- عمامه و افشاء گری آن شد!
167059_157
167060_936167061_433
167062_923

No comments:

Post a Comment