Monday 18 August 2014

درخراسان و مصروشام و عراق- فتنه و کارزار میبینم (پیشگوییهای شاه نعمت الله ولی) 87


درخراسان و مصروشام و عراق- فتنه و کارزار میبینم (پیشگوییهای شاه نعمت الله ولی)


انتشار دو گزارش از دو حوزه که در عین متفاوت بودن نسبت به یکدیگر کاملا به هم وابسته هستند
284201_510
گزارش اول : انتشار ویدئوی مستندی از تاسیس شهرکی به نام"شهر جنگ شهری"؛ گزارش دو انتشار تصاویری از دفتر کار حسین شریعتمداری در موسسه کیهان!
اما خبرهای مربوط به این دوگزارش نشان میدهد که باندهای تندرو و افراطی با ایجاد تضییق فشار و سرکوب هرچه بیشتر درکنار گسترش فقر و فاقه عمومی و قطع یارانه ها و بالاگرفتن بحران مالی و ورشکستگی اقتصاد کلان کشور به دلیل چپاول دست و دلبازانه بیت المال در طول هشت سال دوران دولت نهم و دهم ، در تلاشند تا شهروندان را به تقابل با نیروهای بسیج بکشانند و به بهانه برقراری مجدد نظم و امنیت سیاهترین فضای اختناق و آرامش گورستانی را بر سراسر کشور مسلط نمایند
طبیعی است که ایدئولوگ چنین طرحی شخصی مانند "برادرحسین شریعتمداری بازجوی توابساز اوین" باشد و نیروی سرکوبگرش هم واحدهای عملیاتی بسیجی!!
افتتاح شهرک "جنگ شهری"
سردار احمد بیگدلی در ویدیویی که پایگاه اینترنتی سپاه تهران منتشر کرده، جزئیات تمرین نیروهای بسیج و کادر را تشریح می‌کند. به گفته معاون راهبردی و دفاعی سپاه تهران، سپاه همچنین "یک شهرک جنگ شهری" در اختیار دارد که در آنجا "با اسلحه واقعی و گلوله جنگی" تمرین می‌شود. "تمرینات صامت"، "تمرین در سالن سیمولاتوری [شبیه‌سازی]" و "بعد از آن تمرین در سالن تیراندازی بادی" از جمله مراحلی هستند که نیروهای بسیج و سپاه در آنها دقت تیراندازی خود را ارتقا می‌دهند.سردار احمد بیگدلی معاون راهبردی و دفاعی سپاه تهران، مدعی شد دقت تیراندازی نیروهای بسیج و کادر سپاه در تمرینات ویژه‌ای از جمله رقابت‌های پینت‌بال افزایش داده می‌شود. نیروهای سپاه همچنین در شهرک "جنگ شهری" با سلاح واقعی تمرین می‌کنند. سایت خبری "سپاه محمد رسوال‌الله تهران" گزارشی در مورد تمرین نیروهای بسیج و کادر سپاه برای افزایش دقت تیراندازی نیروها منتشر کرده است. "بسیج پرس" به نقل از معاون راهبردی و دفاعی سپاه تهران نوشته که در این چارچوب از جمله رقابت‌های پینت‌بال برگزار می‌شود. بر این اساس، سپاه تهران به پینت‌بال به‌عنوان یک ورزش نگاه نمی‌کند، بلکه این رقابت‌ها را به "روش رزمی و آن هم با در نظر گرفتن تاکتیک‌های جنگ شهری" اجرا می‌کند.

No comments:

Post a Comment