Sunday 17 August 2014

درخراسان و مصروشام و عراق- فتنه و کارزار میبینم (پیشگوییهای شاه نعمت الله ولی) 82


درخراسان و مصروشام و عراق- فتنه و کارزار میبینم (پیشگوییهای شاه نعمت الله ولی)


دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا اظهار داشت گریان موسوم به داعش خطری روبه رشد است که باید با همکاری با ایران آن را متوقف کرد.
09a0c678-48b9-46a1-a36e-ddac19b8c29b_16x9_600x338
کامرون اظهار داشت برای مقابله با داعش برنامه ریزی درازمدتی لازم است که براساس آن کشورهایی مانند انگلیس و فرانسه و آمریکا به عنوان نیروهای پشتیبانی وارد عمل میشوند و برخوردهای میدانی در جبهه های زمینی را درصورت لزوم بر عهده ایران میگذارند. از جانب دیگر داعش بیش از بیست و پنج کیلومتر با مرزهای ایران فاصله ندارد و همین امر مدیران نظام حاکم بر ایران در هراسی عمیق فروبرده و داعش را خطری جدی ارزیابی مینمایند. این ترس؛ مقدمه ای برای قبول همکاری نظامی با کشورهای غربی است.
سایت العربیه دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا اعلام کرد که کشورش برای از بین بردن دولت اسلامی (داعش) لازم است با کشورهایی نظیر سعودی، قطر، مصر، ترکیه و چه بسا ایران همکاری کند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه کامرون در سر مقاله روزنامه بریتانیایی ساندی تلگراف که روز یکشنبه ۱۷ اگوست منتشر شد ، تاکید کرد که کشورش جهت مقابله با از همه نیروی نظامی خود استفاده خواهد کرد.وی هشدار داد که «در صورت عدم جلوگیری از پیشروی داعش ، چه بسا که این گروه ما را در خیابان هایمان مورد هدف قرار دهد .»اما وی در عین حال خاطر نشان کرد که مقابله نظامی با داعش به معنی ارسال مجدد نیرو به عراق نیست بلکه بریتانیا برای نابودی تهدید جهادی ها ، به فکر امکان همکاری با ایران است.کامرون هشدار داد: «غرب با درگیری نسل ها روبرو است و اگر برای متوقف کردن حمله این گروه تروریستی بسیار خطرناک وارد عمل نشویم، این گروه به ساختن توانمندیهای خود ادامه خواهد داد تا بتواند ما را در خیابانهای بریتانیا هدف قرار دهد.کامرون گفت :« با این نظر که نباید سرباز برای جنگیدن یا اشغال ارسال کنیم ، موافقم اما بدانیم که برای داشتن آینده ای روشن ، باید نقشه دراز مدتی را داشته باشیم»نخست وزیر بریتانیا افزود :«امنیت تنها زمانی برقرار می شود که از همه منابع خود از جمله کمک ها، دیپلماسی و توانمندی های نظامی خود استفاده کنیم.»
ظهور مسلحانه و اقتدارآمیز داعش در ناحیه حجرالاوسد در منطقه جوبر در دمشق
نیروهای داعش به طور ناگهانی در قسمت غربی دمشق ظهور کرده و کلیه خیابانها را مسدود نمودند و با اسلحه و پرجمهای سیاه خود دست به مانور نظامی زدند.

No comments:

Post a Comment