Wednesday 27 August 2014

در خراسان و مصر و شام و عراق - فتنه و کارزار میبینم (پیشگویی های شاه نعمت الله ولی) 102


در خراسان و مصر و شام و عراق - فتنه و کارزار میبینم (پیشگویی های شاه نعمت الله ولی)

ارتش و سپاه پاسداران به دنبال نیروهای بسیج و سپاه قدس از طریق کردستان وارد خاک عراق میشوند تا در درون خاک عراق مانع پیشروی عناصر مسلح و سازمان یافته جریان موسوم به خلافت خودخوانده اسلامی (داعش) به درون مرزهای کشور از ناحیه جلولاء - قصر شیرین بشوند.
2210540
براساس گزارشهای منتشر شده توسط منابع موثق خبری، انتقال نیروهای ارتش همراه با سلاحهای سنگین شامل تواع تانگها و نفربرهای زرهی و توپخانه های صحرایی و خودکششی و هلیکوپترهای کبرا به یکی از پایگاه نظامی در شمال عراق و استقرار آنها حکایت دارد.  این درحالی است که اخیرا  مرضیه افخم سخنگوی رسمی وزارت خارجه اعزام نیرو از ایران به عراق را تکذیب نمود!!
IMAGE634386386784062500
رژیم ایران تلاش دارد تا حضور نظامیش در عراق با جلب موافقت آمریکا و انگلیس و فرانسه و حاکمیت عراق همراه باشد زیرا قاسم سلیمانی و سایر فرماندهان عالیرتبه سپاه قدس به این باور رسیده اند که نیروهای "حزب الله لبنانی" با برخورداری از لجستیک "سپاه قدس"  دیگر به تنهایی قادر به تامین امنیت مرزها و جاده ها و شهرها و روستاها در سوریه و عراق در برابر عناصر مجهز و آموزش دیده داعش نیستند، و اکنون زمان آن فرارسیده که برای جنگی درازمدت نیروهای ارتش ایران وارد معرکه بشوند.
xl0zw0mrbch3yr1qplt
سفر محمدجواد ظریف به عراق و ملاقات های سه روزه او با مقامات سابق و کنونی عراق و بلندپایگان جامعه شیعه این کشور حاکی از تلاش رژیم ایران برای اجازه حضور نظامی وسیع و گسترده در عراق میباشد. سفر محمدجوادظریف از بغداد به اقلیم کردستان و دیدار و ملاقات با مسعودبارزانی و جلال طالبانی بخش دیگری از استراتژی رژیم ایران برای تثبیت شرایط بازدارندگی، و ممانعت  از گسترده تر شدن سرزمینهای تحت تصرف داعش است.
306904_733
اگرچه مسئولان شورایعالی امنیت ملی رژیم ایران مرتبا در رابطه با امادگی رژیم برای نشان دادن عکس العمل درصورت تهاجم داعش به شهرهای شیعه نشین عراق بخصوص کربلا و نجف و سامرا دم میزنند،  اما کاملا پیداست که هراس اصلی آنها از تهاجم داعش به نقاط درونمرزی ایران است. با این همه رژیم ایران هنوز ترجیح میدهد با چراغ خاموش حرکت کند!
یک منبع کرد گفت: " ایرانی ها محتاط هستند و هنوز در جنگ با داعش به کردها نپیوسته اند."
سایت خبری ورلد تریبیون روز سه شنبه 26 آگوست 2014 خبر از اعزام لشگر 81، تانک و هلی کوپتر ایرانی به شمال عراق داد. 
ورلد تریبیون به نقل از منابع کرد عراقی گزارش داد که سپاه پاسداران ایران هزاران نفر نظامی را برای جنگ با داعش به شمال عراق اعزام کرده است. 
به گزارش سایت خبری العربیه/ دبی/ چهارشنبه این منابع گفتند واحد های پیاده نظامی سپاه با پشتیبانی هلی کوپتر و تانک و نفربرهای زرهی به منطقه اعزام شده اند. 
یک منبع گفت: "آنها از طریق مرزهای شمالی ایران با عراق در رفت و آمد هستند تا در مورد عدم نفوذ داعش به این مناطق مطمئن شوند." 
این منابع گفتند که نیروهای سپاه را در این عملیات واحدهای ارتش ایران پشتیبانی می کنند. آنها به تجربه لشگر 81 زرهی ایران در مبارزه با شورشیان از جمله مبارزه با کردها در ایران اشاره کردند. 
لشگر 81 زرهی ایران در کنار نیروهای پیشمرگه کرد در شمال جلولا هم دست به عملیات زده است. این منابع گفتند که این لشگر با تجهییزات آمریکایی و روسی خود در منطقه مرزی سرپل زهاب در ایران متمرکز شده است. تانکهای ام60 آمریکایی نیز در عملیات این لشگر دیده شده است
.

No comments:

Post a Comment